პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო

8

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეცამეტე დღე დაიწყება 19:40-ზე, მთვარე მორიელშია – კარგია ჯგუფური მუშაობისთვის, ახალი ინფორმაციის მოსაპოვებლად, სწავლის დასაწყებად. საყოფაცხოვრებო ნივთების დაგროვების, შეძენისა და წარმოებისთვის. კარგია პურის გამოცხობა. არ არის რეკომენდებული სერიოზული საქმეების და ვალდებულებების შესრულება, განსაკუთრებით მარტო. ადრე დაწყებული პროექტების მიტოვება. სიზარმაცე. ხელსაყრელი დღეა მოგზაურობისთვის, მივლინების ან მომლოცველებისთვის. აგრეთვე ოჯახის შესაქმნელად.
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"თბილისის მიკროავტობუსი" - არც ერთი მიკროავტობუსი არ დაიშვება სამუშაოდ ტექდათვალიერების გავლის საბუთის გარეშე
"თბილისის მიკროავტობუსი" - არც ერთი მიკროავტობუსი არ დაიშვება სამუშაოდ ტექდათვალიერების გავლის საბუთის გარეშე

თუ და­ა­ჯა­მებთ აუ­დი­ტის მიერ მი­ღე­ბულ ციფ­რებს, მიხ­ვდე­ბით, რომ ყვე­ლა მიკ­რო­ავ­ტო­ბუსს, რო­მე­ლიც იმ მო­მენ­ტის­თვის ემ­სა­ხუ­რე­ბო­და მომ­ხმა­რე­ბელს, ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა გავ­ლი­ლი ჰქონ­და, - ამის შე­სა­ხებ კომ­პა­ნია „თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის“ გან­ცხა­დე­ბა­შია ნათ­ქვა­მი.

კომ­პა­ნი­ა­ში აცხა­დე­ბენ, რომ არც ერთი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი, რო­მე­ლიც ხაზ­ზე მუ­შა­ობს და გა­დაჰ­ყავს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, არ და­იშ­ვე­ბა სა­მუ­შა­ოდ, ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის გავ­ლის სა­ბუ­თის გა­რე­შე, რაც კომ­პა­ნია „თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის“ მო­ნი­ტო­რინ­გის სამ­სა­ხუ­რის მიერ მკაც­რად კონ­ტროლ­დე­ბა.

კომ­პა­ნი­ის გან­ცხა­დე­ბას უც­ვლე­ლად გთა­ვა­ზობთ:

“იმის გამო, რომ რამ­დე­ნი­მე დღის წინა სა­ხელ­მწი­ფო აუ­დი­ტის სამ­სა­ხურ­მა გა­ავ­რცე­ლა ქა­ლაქ თბი­ლი­სის მას­შტა­ბით ავ­ტოტ­რან­სპორ­ტის გა­მო­ნა­ბოლ­ქვით გა­მოწ­ვე­უ­ლი ატ­მოს­ფე­რუ­ლი ჰა­ე­რის და­ბინ­ძუ­რე­ბის შემ­ცი­რე­ბის ეფექ­ტი­ა­ნო­ბის აუ­დი­ტის ან­გა­რი­ში გარ­კვე­უ­ლი ცდო­მი­ლე­ბით, კომ­პა­ნია “თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი“ მოხ­ვდა სა­ყო­ველ­თაო ინ­ტე­რე­სის ქვეშ, რის გა­მოც გვი­წევს აღ­ნიშ­ნუ­ლი გან­ცხა­დე­ბის გავ­რცე­ლე­ბა.

მო­გახ­სე­ნებთ, რომ აუ­დი­ტის სამ­სა­ხურს, რო­დე­საც ის სა­უბ­რობს მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბის მიერ ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის გავ­ლის შე­სა­ხებ, სა­ან­გა­რი­შოდ აღე­ბუ­ლი აქვს ექვს თვი­ა­ნი მო­ნაკ­ვე­თი, რაც არას­წო­რია, რად­გან ყვე­ლა სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბას, რო­მე­ლიც ემ­სა­ხუ­რე­ბა „თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუსს“, ტექ­ნი­კუ­რი დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის გავ­ლა უწევს ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რად. შე­სა­ბა­მი­სად, აღ­ნიშ­ნულ სა­ან­გა­რი­შოდ გა­მო­ყე­ნე­ბულ ექვს თვე­ში ბუ­ნებ­რი­ვია, ათას რვა­ა­სი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი­დან, რო­მე­ლიც ემ­სა­ხუ­რე­ბა დე­და­ქა­ლაქს, ყვე­ლას არ ექ­ნე­ბო­და გავ­ლი­ლი ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა. თუკი აუ­დი­ტის სა­ხელ­მწი­ფო სამ­სა­ხუ­რი, ორი­ვე ექ­ვსი თვის მო­ნა­ცე­მებს და­ა­ჯა­მებ­და, რო­მე­ლიც მას ასე­ვე სა­ხელ­მწი­ფო უწყე­ბი­დან-აკ­რე­დი­ტა­ცი­ის ეროვ­ნუ­ლი ცენ­ტრი­დან უნდა მი­ე­ღო, ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა გავ­ლი­ლი სა­მარ­შუ­ტო ტაქ­სე­ბის ციფ­რი იქ­ნე­ბო­და ადეკ­ვა­ტუ­რი. აუ­დი­ტის სა­ხელ­მწი­ფო სამ­სა­ხურს კო­რექ­ტი­რე­ბის­თვის აღ­ნიშ­ნუ­ლი ან­გა­რი­ში კომ­პა­ნი­ის­თვის არ გად­მო­უგ­ზავ­ნია.

იმის­თვის, რომ არ შე­ვიყ­ვა­ნოთ მომ­ხმა­რე­ბე­ლი შეც­დო­მა­ში, გან­ვმარ­ტავთ: კა­ნო­ნით დად­გე­ნი­ლი წე­სით მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სებს ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის გავ­ლა უწევთ წე­ლი­წად­ში ორ­ჯერ, ექსვთვი­ა­ნი ინ­ტერ­ვა­ლით, ყვე­ლა მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის­თვის ეს პე­რი­ო­დი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რია, (მა­გა­ლი­თად თუ ერთს ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის გავ­ლა უწევს 1 ივ­ნისს, შე­საძ­ლე­ბე­ლია სხვა მიკ­რო­ავ­ტო­ბუსს მო­უ­წი­ოს 15 დე­კემ­ბერს). იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ თქვენ და­ა­ჯა­მებთ აუ­დი­ტის მიერ მი­ღე­ბულ ციფ­რებს, მიხ­ვდე­ბით, რომ რე­ა­ლუ­რად ყვე­ლა მიკ­რო­ავ­ტო­ბუსს, რო­მე­ლიც ემ­სა­ხუ­რე­ბო­და იმ მო­მენ­ტის­თვის მომ­ხმა­რე­ბელს, ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა გავ­ლი­ლი ჰქონ­და. მო­გახ­სე­ნებთ ასე­ვე იმა­საც, რომ თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის მფლო­ბე­ლო­ბა­ში ორი ათას­ზე მეტი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სია, ხოლო დე­და­ქა­ლაქს ემ­სა­ხუ­რე­ბა ათას რვა­ა­სი სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბა, რე­ზერვში მყოფ მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სებს, რო­მე­ლიც რე­ა­ლუ­რად არ გა­მო­დის ხაზ­ზე სა­მუ­შა­ოდ და არ ემ­სა­ხუ­რე­ბა მგზავ­რთა გა­დაყ­ვა­ნას, შე­საძ­ლე­ბე­ლია არ ჰქონ­დეს ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა გავ­ლი­ლი, მაგ­რამ არც ერთი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი, რო­მე­ლიც ხაზ­ზე მუ­შა­ობს და გა­დაჰ­ყავს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, არ და­იშ­ვე­ბა სა­მუ­შა­ოდ ტექ­დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის გავ­ლის სა­ბუ­თის გა­რე­შე, რაც კომ­პა­ნია თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის მო­ნი­ტო­რინ­გის სამ­სა­ხუ­რის მიერ მკაც­რად კონ­ტროლ­დე­ბა. გარ­და ამი­სა, ასე­ვე მო­გახ­სე­ნებთ იმა­საც, რომ ტექ­ნი­კუ­რი ხარ­ვე­ზის არ­სე­ბო­ბის შემ­თხვე­ვა­ში, მძღოლს ეძ­ლე­ვა ასე­ვე კა­ნო­ნით დად­გე­ნი­ლი ერთ თვი­ა­ნი ვადა ხარ­ვე­ზის აღ­მო­სა­ფხვრე­ლად.

მო­გახ­სე­ნებთ იმა­საც, რომ ავ­ტო­პარ­კის გა­ნახ­ლე­ბას კომ­პა­ნია „თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის მიერ ხდე­ბა მუდ­მი­ვად, იმ შემ­თხვე­ვა­ში თუ სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბას აქვს იმ ტი­პის ტექ­ნი­კუ­რი გა­უ­მარ­თა­ო­ბა, რო­მე­ლიც მას ხდის ექ­სპუ­ლა­ტა­ცი­ის­თვის უვარ­გისს, ხდე­ბა მისი ჩა­ნაც­ვლე­ბა სხვა სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბით, რო­მე­ლიც ასე­ვე გა­დის ტექ.დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბას ხაზ­ზე სა­მუ­შა­ოდ გას­ვლამ­დე.

კომ­პა­ნია „თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი“ მთლი­ა­ნად იზი­ა­რებს ზო­გა­დად ქვე­ყა­ნა­ში ჰა­ე­რის და­ბინ­ძუ­რე­ბის კუ­თხით არ­სე­ბულ პრობ­ლე­მას და დე­და­ქა­ლა­ქის მას­შტა­ბით მოძ­რა­ვი ექ­ვსა­სი ათა­სამ­დე სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბი­დან, კომ­პა­ნი­ის კუთ­ვნი­ლი ათას რვა­ა­სამ­დე მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის გა­მარ­თუ­ლი მუ­შა­ო­ბის­თვის, გა­ა­კე­თებს ყვე­ლა­ფერს, რაც ნაკ­ლებ ზი­ანს მი­ა­ყე­ნებს გა­რე­მოს რაც კერ­ძო კომ­პა­ნი­ის უფ­ლე­ბა­მო­სი­ლე­ბის ფარ­გლებ­შია, რად­გან სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი ტექ­ნი­კურ ინ­სპექ­ტი­რე­ბას გა­დი­ან სა­ხელ­მწი­ფო ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ის მიერ აკ­რე­დი­ტე­ბულ ტექ­ნი­კუ­რი დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბის ცენ­ტრებ­ში.

კომ­პა­ნია იტო­ვებს უფ­ლე­ბას, სთხო­ვოს მე­დი­ა­სა­შუ­ა­ლე­ბებს, მომ­ხმა­რებ­ლის შეც­დო­მა­ში შეყ­ვა­ნის­გან თა­ვის და­ზღვე­ვის მიზ­ნით არ გა­ავ­რცე­ლოს მცდა­რი ინ­ფორ­მა­ცია“, - ნათ­ქვა­მია „თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის“ გან­ცხა­დე­ბა­ში.

"თბილისის მიკროავტობუსი" - არც ერთი მიკროავტობუსი არ დაიშვება სამუშაოდ ტექდათვალიერების გავლის საბუთის გარეშე

"თბილისის მიკროავტობუსი" - არც ერთი მიკროავტობუსი არ დაიშვება სამუშაოდ ტექდათვალიერების გავლის საბუთის გარეშე

თუ დააჯამებთ აუდიტის მიერ მიღებულ ციფრებს, მიხვდებით, რომ ყველა მიკროავტობუსს, რომელიც იმ მომენტისთვის ემსახურებოდა მომხმარებელს, ტექდათვალიერება გავლილი ჰქონდა, - ამის შესახებ კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსის“ განცხადებაშია ნათქვამი.

კომპანიაში აცხადებენ, რომ არც ერთი მიკროავტობუსი, რომელიც ხაზზე მუშაობს და გადაჰყავს მომხმარებელი, არ დაიშვება სამუშაოდ, ტექდათვალიერების გავლის საბუთის გარეშე, რაც კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსის“ მონიტორინგის სამსახურის მიერ მკაცრად კონტროლდება.

კომპანიის განცხადებას უცვლელად გთავაზობთ:

“იმის გამო, რომ რამდენიმე დღის წინა სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა გაავრცელა ქალაქ თბილისის მასშტაბით ავტოტრანსპორტის გამონაბოლქვით გამოწვეული ატმოსფერული ჰაერის დაბინძურების შემცირების ეფექტიანობის აუდიტის ანგარიში გარკვეული ცდომილებით, კომპანია “თბილისის მიკროავტობუსი“ მოხვდა საყოველთაო ინტერესის ქვეშ, რის გამოც გვიწევს აღნიშნული განცხადების გავრცელება.

მოგახსენებთ, რომ აუდიტის სამსახურს, როდესაც ის საუბრობს მიკროავტობუსების მიერ ტექდათვალიერების გავლის შესახებ, საანგარიშოდ აღებული აქვს ექვს თვიანი მონაკვეთი, რაც არასწორია, რადგან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას, რომელიც ემსახურება „თბილისის მიკროავტობუსს“, ტექნიკური დათვალიერების გავლა უწევს ინდივიდუალურად. შესაბამისად, აღნიშნულ საანგარიშოდ გამოყენებულ ექვს თვეში ბუნებრივია, ათას რვაასი მიკროავტობუსიდან, რომელიც ემსახურება დედაქალაქს, ყველას არ ექნებოდა გავლილი ტექდათვალიერება. თუკი აუდიტის სახელმწიფო სამსახური, ორივე ექვსი თვის მონაცემებს დააჯამებდა, რომელიც მას ასევე სახელმწიფო უწყებიდან-აკრედიტაციის ეროვნული ცენტრიდან უნდა მიეღო, ტექდათვალიერება გავლილი სამარშუტო ტაქსების ციფრი იქნებოდა ადეკვატური. აუდიტის სახელმწიფო სამსახურს კორექტირებისთვის აღნიშნული ანგარიში კომპანიისთვის არ გადმოუგზავნია.

იმისთვის, რომ არ შევიყვანოთ მომხმარებელი შეცდომაში, განვმარტავთ: კანონით დადგენილი წესით მიკროავტობუსებს ტექდათვალიერების გავლა უწევთ წელიწადში ორჯერ, ექსვთვიანი ინტერვალით, ყველა მიკროავტობუსისთვის ეს პერიოდი ინდივიდუალურია, (მაგალითად თუ ერთს ტექდათვალიერების გავლა უწევს 1 ივნისს, შესაძლებელია სხვა მიკროავტობუსს მოუწიოს 15 დეკემბერს). იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ დააჯამებთ აუდიტის მიერ მიღებულ ციფრებს, მიხვდებით, რომ რეალურად ყველა მიკროავტობუსს, რომელიც ემსახურებოდა იმ მომენტისთვის მომხმარებელს, ტექდათვალიერება გავლილი ჰქონდა. მოგახსენებთ ასევე იმასაც, რომ თბილისის მიკროავტობუსის მფლობელობაში ორი ათასზე მეტი მიკროავტობუსია, ხოლო დედაქალაქს ემსახურება ათას რვაასი სატრანსპორტო საშუალება, რეზერვში მყოფ მიკროავტობუსებს, რომელიც რეალურად არ გამოდის ხაზზე სამუშაოდ და არ ემსახურება მგზავრთა გადაყვანას, შესაძლებელია არ ჰქონდეს ტექდათვალიერება გავლილი, მაგრამ არც ერთი მიკროავტობუსი, რომელიც ხაზზე მუშაობს და გადაჰყავს მომხმარებელი, არ დაიშვება სამუშაოდ ტექდათვალიერების გავლის საბუთის გარეშე, რაც კომპანია თბილისის მიკროავტობუსის მონიტორინგის სამსახურის მიერ მკაცრად კონტროლდება. გარდა ამისა, ასევე მოგახსენებთ იმასაც, რომ ტექნიკური ხარვეზის არსებობის შემთხვევაში, მძღოლს ეძლევა ასევე კანონით დადგენილი ერთ თვიანი ვადა ხარვეზის აღმოსაფხვრელად.

მოგახსენებთ იმასაც, რომ ავტოპარკის განახლებას კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსის მიერ ხდება მუდმივად, იმ შემთხვევაში თუ სატრანსპორტო საშუალებას აქვს იმ ტიპის ტექნიკური გაუმართაობა, რომელიც მას ხდის ექსპულატაციისთვის უვარგისს, ხდება მისი ჩანაცვლება სხვა სატრანსპორტო საშუალებით, რომელიც ასევე გადის ტექ.დათვალიერებას ხაზზე სამუშაოდ გასვლამდე.

კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსი“ მთლიანად იზიარებს ზოგადად ქვეყანაში ჰაერის დაბინძურების კუთხით არსებულ პრობლემას და დედაქალაქის მასშტაბით მოძრავი ექვსასი ათასამდე სატრანსპორტო საშუალებიდან, კომპანიის კუთვნილი ათას რვაასამდე მიკროავტობუსის გამართული მუშაობისთვის, გააკეთებს ყველაფერს, რაც ნაკლებ ზიანს მიაყენებს გარემოს რაც კერძო კომპანიის უფლებამოსილების ფარგლებშია, რადგან სატრანსპორტო საშუალებები ტექნიკურ ინსპექტირებას გადიან სახელმწიფო ორგანიზაციის მიერ აკრედიტებულ ტექნიკური დათვალიერების ცენტრებში.

კომპანია იტოვებს უფლებას, სთხოვოს მედიასაშუალებებს, მომხმარებლის შეცდომაში შეყვანისგან თავის დაზღვევის მიზნით არ გაავრცელოს მცდარი ინფორმაცია“, - ნათქვამია „თბილისის მიკროავტობუსის“ განცხადებაში.

"ბავშვის დედა კართან მუხლებზე მდგომი დამხვდა, სიტყვებს თავს ვერ უყრიდა" - სცენიდან ომში და ომიდან სამაშველო სამსახურში წასული ბიჭის ამბავი

"ბავშვის ოპერაცია 300 000 ევრო ჯდება და სანამ თანხას არ გადავურიცხავთ, არაფერს უკეთებენ" - პატარა ანიტას დახმარება სჭირდება

"ვაჟა გაფრინდაშვილი მონაწილეობდა 2008 წლის აგვისტოს მოვლენებში, როგორც ექიმი" - ე.წ.სამხრეთ ოსეთის დე ფაქტო КГБ