კომპანია "ბილაინი" მომხმარებლებისთვის ინფორმაციას ავრცელებს: "ძვირფასო აბონენტებო, 1 თებერვლიდან ბილაინი ახალ, თანამედროვე საბილინგო და მომხმარებელთა მომსახურების პლატფორმაზე გადადის, რაც ნიშნავს, რომ უფრო მოქნილ, სრულყოფილ, და რაც მთავარია, მომხმარებლის მოთხოვნებზე მაქსიმალურად მორგებულ პროდუქტებს შესთავაზებს!
აღნიშნული გარდაქმნისთვის ტარდება მასშტაბური ტექნიკური სამუშაოები, რაც 31 იანვრიდან, 5 თებერვლამდე გასტანს და ამ პერიოდში, მოსალოდნელია დროებითი შეზღუდვა, ზოგიერთი სერვისითა და პროდუქტით სარგებლობაზე. 1 თებერვალს 12:00 საათამდე შეზღუდული იქნება ვებ გვერდის www.Beeline.ge, აბონენტთა მომსახურების ცენტრის და მობილური აპლიკაცია "My Beeline Georgia" მუშაობა. რისთვისაც წინასწარ გიხდით ბოდიშს!
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე: http://beeline.ge/
ჩვენ მუდმივად ვზრუნავთ, რომ ჩვენს არსებულ და ახალ აბონენტებს მრავალფეროვანი, ინოვაციური და ხელმისაწვდომი მობილური სერვისები შემოგთავაზოთ!".