პოლიტიკა
Faceამბები
მსოფლიო

28

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეორე დღე დაიწყება 04:56-ზე, მთვარე კირჩხიბში გადავა 21:36-ზე – კარგია ბიზნესის დაწყება. მუშაობა ინდივიდუალურადაც და გუნდურადაც. მოძებნეთ სპონსორები თქვენი პროექტებისთვის. შეგიძლიათ დაიწყოთ ახალი საგნების სწავლა, ჩაირიცხოთ კურსებზე. მოგზაურობა, მივლინებები. ერთ-ერთი საუკეთესო დღეა ქორწინებისთვის. ამ დღეს შექმნილი ოჯახი ძლიერი და მეგობრული იქნება. კარგია მტვერსასრუტით სახლის დალაგება, სანტექნიკის გამოცვლა. აუცილებელია ნათურების, ჭაღების გაწმენდა, აგრეთვე ჭურჭლისა და სარეცხის გარეცხვა. კარგი დღეებია მცენარეების მორწყვისთვის.
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
საზოგადოება
მეცნიერება
წიგნები
სამხედრო
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საფირმო მაღაზიებიდან XL-ის ფორმატამდე, როგორია "ნიკორას" 19 წლიანი ისტორია
საფირმო მაღაზიებიდან XL-ის ფორმატამდე, როგორია "ნიკორას" 19 წლიანი ისტორია

2018 წელს "ნი­კო­რა" ბა­ზარ­ზე არ­სე­ბო­ბის მე-20 სა­ი­უ­ბი­ლეო წელს აღ­ნიშ­ნავს. ის და­არ­სე­ბის დღი­დან ასო­ცირ­დე­ბა ხა­რისხთან, ნდო­ბას­თან და მუდ­მივ პროგ­რეს­თან. სწო­რედ ეს გა­რე­მო­ე­ბე­ბი გა­ნა­პი­რო­ბებს მის უპი­რო­ბო ლი­დე­რო­ბას.

ერთ დროს მხო­ლოდ ხორც-პრო­დუქ­ტე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი კომ­პა­ნია, რო­მელ­საც მომ­ხმა­რე­ბელ­მა ნდო­ბა ბა­ზარ­ზე გა­მო­ჩე­ნის­თა­ნა­ვე გა­მო­უ­ცხა­და, წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში სა­ფირ­მო მა­ღა­ზი­ე­ბი­დან სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბად გარ­და­ი­სა­ხა და დღეს ის უკვე XL-ის ფორ­მა­ტის სუ­პერ­მარ­კე­ტებ­საც გვთა­ვა­ზობს.

კომ­პა­ნი­ის მფლო­ბე­ლო­ბა­ში ამ­ჟა­მად 216 სა­ვაჭ­რო ობი­ექ­ტია, ხოლო და­საქ­მე­ბულ­თა რა­ო­დე­ნო­ბა 2800 ადა­მი­ანს აღე­მა­ტე­ბა.

გან­ვლილ წლებ­თან ერ­თად, 2017 წელი "ნი­კო­რას სუ­პერ­მარ­კე­ტის" ქსე­ლის­თვის საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბუ­ლი აღ­მოჩ­ნდა. ყვე­ლა შეს­რუ­ლე­ბულ პრო­ექ­ტებ­სა და სა­მო­მავ­ლო გეგ­მებ­ზე "ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტის" აღ­მას­რუ­ლე­ბე­ლი დი­რექ­ტო­რი, და­ვით ურუ­შა­ძე გვე­სა­უბ­რა.

- რამ­დე­ნად წარ­მა­ტე­ბუ­ლი იყო "ნი­კო­რა სუ­პერ­მა­კე­ტის­თვის" 2017 წელი და რა ნა­ბი­ჯე­ბი გა­დად­გა კომ­პა­ნი­ამ გან­ვი­თა­რე­ბის­თვის?

- 2017 წელი ჩვენ­თვის საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბუ­ლი იყო, რად­გან ყვე­ლა წი­ნას­წარ გა­წე­რი­ლი და და­ა­ნონ­სე­ბუ­ლი გეგ­მა შე­ვას­რუ­ლეთ. მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის სურ­ვი­ლე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, დი­ნა­მი­უ­რად გავ­ზარ­დეთ ფი­ლი­ა­ლე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბა, ასე­ვე ჩვენს ერ­თგულ მომ­ხმა­რე­ბელს შევ­თა­ვა­ზეთ გა­ცი­ლე­ბით დიდი "ნი­კო­რა XL"-ის ფორ­მა­ტიც, ჯერ აჭა­რა­ში და შემ­დეგ უკვე თბი­ლის­ში. ამ ფორ­მატს ძა­ლი­ან დიდი ინ­ტე­რე­სი და ბევ­რი და­დე­ბი­თი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა მოჰ­ყვა, რო­გორც გაზ­რდი­ლი ასორ­ტი­მენ­ტის, ისე სრუ­ლი­ად გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი დი­ზა­ი­ნის თვალ­საზ­რი­სით. ამ ყვე­ლაფ­რის გა­თა­ლის­წი­ნე­ბით მომ­დევ­ნო წელ­საც ვგეგ­მავთ, რამ­დე­ნი­მე ანა­ლო­გი­უ­რი XL-ის ფი­ლი­ა­ლი შევ­მა­ტოთ დე­და­ქა­ლაქს.

ასე­ვე აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა აღი­ნიშ­ნოს წლის მთა­ვა­რი მოვ­ლე­ნა - კომ­პა­ნი­ის აქ­ცი­ე­ბის გა­მოშ­ვე­ბა და სა­ჯა­რო გა­ყიდ­ვა, რაც ჩვენს სექ­ტორ­ში პირ­ვე­ლი პრე­ცე­დენ­ტია. ჩვე­ნი ფი­ნან­სუ­რი მაჩ­ვე­ნებ­ლე­ბით, ხან­გრძლი­ვი ის­ტო­რი­ით და სან­დო­ო­ბით მოგ­ვე­ცა ამის სა­შუ­ა­ლე­ბა ეროვ­ნუ­ლი ბან­კის­გან და დღეს უკვე ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს აქვს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, შე­ი­ძი­ნოს კომ­პა­ნი­ის აქ­ცი­ე­ბი და გახ­დეს "ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტის" აქ­ცი­ო­ნე­რი.

სა­ი­უ­ბი­ლეო მე-20 წელ­თან და­კავ­ში­რე­ბით, კომ­პა­ნი­ის აქ­ცი­ო­ნე­რებ­მა მი­ი­ღეს გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა და ყვე­ლა თა­ნამ­შრო­მელს გა­დას­ცეს სა­კუ­თა­რი აქ­ცია. ამ სიმ­ბო­ლუ­რი სა­ჩუქ­რით გა­მო­ხა­ტეს მად­ლი­ე­რე­ბა, მათ მიერ კომ­პა­ნი­ის გან­ვი­თა­რე­ბა­ში შე­ტა­ნი­ლი წვლი­ლის­თვის და დღეს "ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტის" ყვე­ლა თა­ნამ­შრო­მე­ლი კომ­პა­ნი­ის აქ­ცი­ო­ნე­რია.

- ისე­ვე რო­გორც წინა წლებ­ში, 2017 წელ­საც "ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კეტს" მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე ხა­რის­ხი­ან ბრენ­დად მი­იჩ­ნევს და ენ­დო­ბა. რო­გორ ახერ­ხებთ ამ­დე­ნი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში ხა­რის­ხის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბას?

- გე­თან­ხმე­ბით, რომ ვა­ხერ­ხებთ და ამას მოწ­მობს ყო­ველ­წლი­უ­რად მი­ღე­ბუ­ლი უამ­რა­ვი ჯილ­დო, ნო­მი­ნა­ცი­ებ­ში: დარ­გის ლი­დე­რი, მუდ­მი­ვი პროგ­რე­სი, ხა­რის­ხის ნი­შა­ნი და ბევ­რი სხვა. ამ ყვე­ლა­ფერს, რა თქმა უნდა, ყვე­ლა რგო­ლის და­უ­ღა­ლა­ვი შრო­მის შე­დე­გად ვაღ­წევთ. კად­რე­ბის გა­დამ­ზა­დე­ბა­ში, მათი კვა­ლი­ფი­კა­ცი­ის ამაღ­ლე­ბა­ში ვცდი­ლობთ დიდი ინ­ვეს­ტი­ცია და­ვა­ბან­დოთ და შე­დე­გიც სა­ხე­ზეა.

- რა უპი­რა­ტე­სო­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა "ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტის" ქსე­ლი სხვა ქსე­ლე­ბის­გან?

- ჩვენ­თვის ხა­რის­ხის კონ­ტრო­ლი ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ფაქ­ტო­რია, რის გა­მოც უკვე 19 წე­ლია ჩვე­ნი ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი გვი­ცხა­დებს ნდო­ბას. ვცდი­ლობთ ყვე­ლას სახ­ლთან ახ­ლოს ვი­ყოთ და მე­ზობ­ლურ-მე­გობ­რუ­ლი ურ­თი­ერ­თო­ბა გვქონ­დეს უბ­ნის ყვე­ლა მა­ცხოვ­რე­ბელ­თან. პე­რი­ო­დუ­ლად ვა­ახ­ლებთ ფი­ლი­ა­ლებს და ვზრდით მო­თხოვ­ნის მი­ხედ­ვით ასორ­ტი­მენტს. შევ­ქმე­ნით ახა­ლი ბა­რა­თი "მეტი", რომ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბი­თაც მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ყო­ველ­გვა­რი თან­ხის გა­რე­შე მო­ახ­დენს ნე­ბის­მი­ერ პრო­დუქ­ტე­ბის შე­ძე­ნას და თან­ხას მოგ­ვი­ა­ნე­ბით გა­და­იხ­დის. ეს მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი შე­ღა­ვა­თი იქ­ნე­ბა ჩვე­ნი ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის და ვფიქ­რობთ, რომ ბა­რა­თის მი­მართ ინ­ტე­რე­სი საკ­მა­ოდ დიდი იქ­ნე­ბა.

უპი­რა­ტე­სო­ბებ­ში აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა აღი­ნიშ­ნოს მრა­ვა­ლი ახა­ლი ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დის გა­ჩე­ნა ჩვენს თა­რო­ებ­ზე, რაც კომ­პა­ნი­ის იმ­პორ­ტია და შე­ძე­ნა, ექ­სკლუ­ზი­უ­რად მხო­ლოდ ჩვენს ქსელ­ში გახ­და შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

- რო­გო­რია "ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტის" 2018 წლის გან­ვი­თა­რე­ბის გეგ­მე­ბი?

- წინა წლებ­თან შე­და­რე­ბით 2018 წელს გან­ვი­თა­რე­ბის და გაზ­რდის დი­ნა­მი­კა საგ­რძნო­ბად მო­ი­მა­ტებს. ქსელს და­მა­ტე­ბით 100-ზე მეტი ობი­ექ­ტი შე­ე­მა­ტე­ბა არა მარ­ტო დე­და­ქა­ლაქ­ში, არა­მედ სა­ქარ­თვე­ლოს სხვა რე­გი­ო­ნებ­შიც. მომ­ხმა­რე­ბელს წელ­საც შევ­თა­ვა­ზებთ მა­ღალ სტან­დარტს ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად.

R

საფირმო მაღაზიებიდან XL-ის ფორმატამდე, როგორია "ნიკორას" 19 წლიანი ისტორია

საფირმო მაღაზიებიდან XL-ის ფორმატამდე, როგორია "ნიკორას" 19 წლიანი ისტორია

2018 წელს "ნიკორა" ბაზარზე არსებობის მე-20 საიუბილეო წელს აღნიშნავს. ის დაარსების დღიდან ასოცირდება ხარისხთან, ნდობასთან და მუდმივ პროგრესთან. სწორედ ეს გარემოებები განაპირობებს მის უპირობო ლიდერობას.

ერთ დროს მხოლოდ ხორც-პროდუქტების მწარმოებელი კომპანია, რომელსაც მომხმარებელმა ნდობა ბაზარზე გამოჩენისთანავე გამოუცხადა, წლების განმავლობაში საფირმო მაღაზიებიდან სუპერმარკეტებად გარდაისახა და დღეს ის უკვე XL-ის ფორმატის სუპერმარკეტებსაც გვთავაზობს.

კომპანიის მფლობელობაში ამჟამად 216 სავაჭრო ობიექტია, ხოლო დასაქმებულთა რაოდენობა 2800 ადამიანს აღემატება.

განვლილ წლებთან ერთად, 2017 წელი "ნიკორას სუპერმარკეტის" ქსელისთვის საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა. ყველა შესრულებულ პროექტებსა და სამომავლო გეგმებზე "ნიკორა სუპერმარკეტის" აღმასრულებელი დირექტორი, დავით ურუშაძე გვესაუბრა.

- რამდენად წარმატებული იყო "ნიკორა სუპერმაკეტისთვის" 2017 წელი და რა ნაბიჯები გადადგა კომპანიამ განვითარებისთვის?

- 2017 წელი ჩვენთვის საკმაოდ წარმატებული იყო, რადგან ყველა წინასწარ გაწერილი და დაანონსებული გეგმა შევასრულეთ. მომხმარებლების სურვილების გათვალისწინებით, დინამიურად გავზარდეთ ფილიალების რაოდენობა, ასევე ჩვენს ერთგულ მომხმარებელს შევთავაზეთ გაცილებით დიდი "ნიკორა XL"-ის ფორმატიც, ჯერ აჭარაში და შემდეგ უკვე თბილისში. ამ ფორმატს ძალიან დიდი ინტერესი და ბევრი დადებითი გამოხმაურება მოჰყვა, როგორც გაზრდილი ასორტიმენტის, ისე სრულიად განსხვავებული დიზაინის თვალსაზრისით. ამ ყველაფრის გათალისწინებით მომდევნო წელსაც ვგეგმავთ, რამდენიმე ანალოგიური XL-ის ფილიალი შევმატოთ დედაქალაქს.

ასევე აუცილებლად უნდა აღინიშნოს წლის მთავარი მოვლენა - კომპანიის აქციების გამოშვება და საჯარო გაყიდვა, რაც ჩვენს სექტორში პირველი პრეცედენტია. ჩვენი ფინანსური მაჩვენებლებით, ხანგრძლივი ისტორიით და სანდოობით მოგვეცა ამის საშუალება ეროვნული ბანკისგან და დღეს უკვე ნებისმიერ მსურველს აქვს შესაძლებლობა, შეიძინოს კომპანიის აქციები და გახდეს "ნიკორა სუპერმარკეტის" აქციონერი.

საიუბილეო მე-20 წელთან დაკავშირებით, კომპანიის აქციონერებმა მიიღეს გადაწყვეტილება და ყველა თანამშრომელს გადასცეს საკუთარი აქცია. ამ სიმბოლური საჩუქრით გამოხატეს მადლიერება, მათ მიერ კომპანიის განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის და დღეს "ნიკორა სუპერმარკეტის" ყველა თანამშრომელი კომპანიის აქციონერია.

- ისევე როგორც წინა წლებში, 2017 წელსაც "ნიკორა სუპერმარკეტს" მომხმარებელი ერთ-ერთ ყველაზე ხარისხიან ბრენდად მიიჩნევს და ენდობა. როგორ ახერხებთ ამდენი წლის განმავლობაში ხარისხის შენარჩუნებას?

- გეთანხმებით, რომ ვახერხებთ და ამას მოწმობს ყოველწლიურად მიღებული უამრავი ჯილდო, ნომინაციებში: დარგის ლიდერი, მუდმივი პროგრესი, ხარისხის ნიშანი და ბევრი სხვა. ამ ყველაფერს, რა თქმა უნდა, ყველა რგოლის დაუღალავი შრომის შედეგად ვაღწევთ. კადრების გადამზადებაში, მათი კვალიფიკაციის ამაღლებაში ვცდილობთ დიდი ინვესტიცია დავაბანდოთ და შედეგიც სახეზეა.

- რა უპირატესობით გამოირჩევა "ნიკორა სუპერმარკეტის" ქსელი სხვა ქსელებისგან?

- ჩვენთვის ხარისხის კონტროლი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორია, რის გამოც უკვე 19 წელია ჩვენი ერთგული მომხმარებელი გვიცხადებს ნდობას. ვცდილობთ ყველას სახლთან ახლოს ვიყოთ და მეზობლურ-მეგობრული ურთიერთობა გვქონდეს უბნის ყველა მაცხოვრებელთან. პერიოდულად ვაახლებთ ფილიალებს და ვზრდით მოთხოვნის მიხედვით ასორტიმენტს. შევქმენით ახალი ბარათი "მეტი", რომლის საშუალებითაც მომხმარებელი ყოველგვარი თანხის გარეშე მოახდენს ნებისმიერ პროდუქტების შეძენას და თანხას მოგვიანებით გადაიხდის. ეს მნიშვნელოვანი შეღავათი იქნება ჩვენი ერთგული მომხმარებლებისთვის და ვფიქრობთ, რომ ბარათის მიმართ ინტერესი საკმაოდ დიდი იქნება.

უპირატესობებში აუცილებლად უნდა აღინიშნოს მრავალი ახალი ევროპული ბრენდის გაჩენა ჩვენს თაროებზე, რაც კომპანიის იმპორტია და შეძენა, ექსკლუზიურად მხოლოდ ჩვენს ქსელში გახდა შესაძლებელი.

- როგორია "ნიკორა სუპერმარკეტის" 2018 წლის განვითარების გეგმები?

- წინა წლებთან შედარებით 2018 წელს განვითარების და გაზრდის დინამიკა საგრძნობად მოიმატებს. ქსელს დამატებით 100-ზე მეტი ობიექტი შეემატება არა მარტო დედაქალაქში, არამედ საქართველოს სხვა რეგიონებშიც. მომხმარებელს წელსაც შევთავაზებთ მაღალ სტანდარტს ხელმისაწვდომ ფასად.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი