სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო
Faceამბები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
TRILOGY - "სარაჯიშვილის" ახალი, ლიმიტირებული სასმელი, რომლის ღირებულება 6 000 ლარია
TRILOGY - "სარაჯიშვილის" ახალი, ლიმიტირებული სასმელი, რომლის ღირებულება 6 000 ლარია

სას­მე­ლი, რო­მე­ლიც წარ­სულ­სა და აწ­მყოს აერ­თი­ა­ნებს... სას­მე­ლი, რო­მე­ლიც მო­ი­ცავს სამი სა­უ­კუ­ნის ის­ტო­რი­ას და შექ­მნი­ლია სა­ქარ­თვე­ლოს სამი რე­გი­ო­ნის სამი სა­უ­კე­თე­სო ჯი­შის ყუ­რძნის­გან - ეს არის TRILOGY, კომ­პა­ნია "სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის" ახა­ლი პრო­დუქ­ტი, რო­მელ­საც არა­თუ სა­ქარ­თვე­ლო­ში, არა­მედ მსოფ­ლი­ო­შიც არ აქვს ანა­ლო­გი.

133-წლი­ა­ნი ის­ტო­რი­ის მქო­ნე სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სახ­ლის პრო­დუქ­ცია სამ ხა­ზად იყო­ფა: კლა­სი­კუ­რი, უნი­კა­ლუ­რი და ვინ­ტა­ჟუ­რი. TRILOGY სწო­რედ უნი­კა­ლუ­რი ხა­ზის ერთ-ერთი გა­მორ­ჩე­უ­ლი ახა­ლი პრო­დუქ­ტია, რომ­ლის პრე­ზენ­ტა­ცია 23 დე­კემ­ბერს, სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის ქარ­ხნის ტე­რი­ტო­რი­ა­ზე, სა­გან­გე­ბოდ მო­წყო­ბილ სივ­რცე­ში შედ­გა. პრე­ზენ­ტა­ცი­ას 300-მდე ადა­მი­ა­ნი ეს­წრე­ბო­და: ბიზ­ნეს­მე­ნე­ბი, პო­ლი­ტი­კო­სე­ბი, ხე­ლოვ­ნე­ბის სფე­როს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი და სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის ცნო­ბი­ლი სხვა სა­ხე­ე­ბი.

ნა­ხევ­რად ჩაბ­ნე­ლე­ბულ დარ­ბაზ­ში, კლა­სი­კუ­რი მუ­სი­კი­სა და ორი­გი­ნა­ლუ­რი გა­ნა­თე­ბის ფონ­ზე, დამ­სწრე სა­ზო­გა­დო­ე­ბას ახა­ლი სას­მე­ლი წა­რუდ­გი­ნეს - სამი სა­უ­კუ­ნის (მე-19, მე-20, 21-ე) უძ­ვე­ლე­სი სპირ­ტე­ბის შე­რე­ვით მი­ღე­ბუ­ლი უნი­კა­ლუ­რი სი­თხე, რომ­ლის ასა­კი 65 წელს აღ­წევს.

TRILOGY-ს და­გე­მოვ­ნე­ბით, თქვენ ერ­თდრო­უ­ლად შე­იგ­რძნობთ სამი ჯი­შის ყუ­რძნის ჰარ­მო­ნი­ულ სინ­თეზს. ციცქა იმე­რე­თი­დან, ჩი­ნუ­რი ქარ­თლი­დან და რქა­წი­თე­ლი კა­ხე­თი­დან - და­სავ­ლეთ და აღ­მო­სავ­ლეთ სა­ქარ­თვე­ლოს ზო­ნე­ბის გა­ერ­თი­ა­ნე­ბა ერთ სი­თხე­ში, გან­სა­კუთ­რე­ბით ეგ­ზო­ტი­კურს ხდის მას და სძენს შე­უ­და­რე­ბელ არო­მა­ტებს.

ტრი­ლო­გია გრა­ფი­ნის ორი­გი­ნა­ლურ ფორ­მა­შიც ჩანს - ის სამ­კუ­თხე­დი ფორ­მე­ბით არის გა­მო­ხა­ტუ­ლი. ელე­გან­ტუ­რი დი­ზა­ი­ნის ბოთ­ლი სრულ­დე­ბა ბრო­ლის თავ­სა­ხუ­რით, რო­მე­ლიც ბოთ­ლის ფორ­მას იმე­ო­რებს. უძ­ვე­ლე­სი, დახ­ვე­წი­ლი სი­თხის და ორი­გი­ნა­ლუ­რი ბოთ­ლის სრულ­ყო­ფი­ლი კომ­ბი­ნა­ცია TRILOGY-ს იდე­ას რე­ა­ლო­ბად აქ­ცევს და აგ­ვირ­გვი­ნებს მას.

ახა­ლი სას­მე­ლი სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სახ­ლმა ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბით - სულ 1000 ცალი გა­მო­უშ­ვა. TRILOGY-ს თი­თო­ე­უ­ლი ბოთ­ლი გრა­ვი­რე­ბუ­ლია უნი­კა­ლუ­რი კო­დით და მი­ნი­ჭე­ბუ­ლი აქვს ნო­მე­რი. ყვე­ლა ბოთლს მოყ­ვე­ბა შე­სა­ბა­მი­სი პას­პორ­ტი 3 ენა­ზე. TRILOGY-ს ღი­რე­ბუ­ლე­ბა 6 000 ლა­რია.

"სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის" გე­ნე­რა­ლუ­რი დი­რექ­ტო­რის, ზუ­რაბ ბუ­ბუ­ტე­იშ­ვი­ლის თქმით, Trilogy არის პრო­დუქ­ტი, რო­მე­ლიც ხაზს უს­ვამს კომ­პა­ნი­ის ორი­გი­ნა­ლუ­რო­ბას და მისი უნი­კა­ლუ­რო­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, გულ­გრილს არ და­ტო­ვებს მომ­ხმა­რე­ბელს.

"სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სახ­ლი სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ­სე­ბუ­ლი ერთ-ერთი უძ­ვე­ლე­სი კომ­პა­ნი­აა. კომ­პა­ნი­ას 133 წლი­ა­ნი ტრა­დი­ცია და გა­მოც­დი­ლე­ბა მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის სას­მე­ლის წარ­მო­ე­ბა­ში.

ბრენ­დის უკან დგას, სამ­სა­უ­კუ­ნო­ვა­ნი ის­ტო­რია და და­ვით სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სა­ხე­ლი, რაც ჩვენ­თვის ორ­მა­გად სა­პა­სუ­ხის­მგებ­ლოა და სტი­მუ­ლის მომ­ცე­მია რომ მუდ­მი­ვად ვი­ყოთ მო­ძა­რა­ო­ბა­ში და გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი და შე­მოგ­თა­ვა­ზოთ სა­ინ­ტე­რე­სო სი­ახ­ლე­ე­ბი. სწო­რედ აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე შევ­ქმე­ნით ტრი­ლო­გია, რაც აერ­თი­ა­ნებს სამი სა­უ­კუ­ნის, სამი სხვა­დას­ხვა სხვა­დას­ხვა რე­გი­ო­ნის სამ სხვა­დას­ხვა ჯიშს. ეს არის სი­თხე, რო­მე­ლიც ნამ­დვი­ლად უნი­კა­ლუ­რია და ამა­ში ად­ვი­ლად დარ­წმუნ­დე­ბა ის, ვინც მას და­ა­გე­მოვ­ნებს" - აღ­ნიშ­ნა ზუ­რაბ ბუ­ბუ­ტე­იშ­ვილ­მა.

ახა­ლი სას­მე­ლის პრე­ზენ­ტა­ცი­ას ეს­წრე­ბო­და სიფ­ლის მე­ურ­ნე­ო­ბი­სა და გა­რე­მოს დაც­ვის მი­ნის­ტრი, ლე­ვან და­ვი­თაშ­ვი­ლი. და­ვი­თაშ­ვილ­მა იმ მნიშ­ვნე­ლო­ბა­ზე და დამ­სა­ხუ­რე­ბა­ზე ისა­უბ­რა, რაც კომ­პა­ნი­ამ სა­რა­ჯიშ­ვილს აქვს.

"სა­რა­ჯიშ­ვი­ლი არის ის­ტო­რი­უ­ლი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც და­ვით სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სა­ხელს უკავ­შირ­დე­ბა. დღე­ი­სათ­ვის კომ­პა­ნია გვთა­ვა­ზობს ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო ახალ პრო­დუქტს, რო­მე­ლიც მის რან­გში იქ­ნე­ბა ყვე­ლა­ზე ძვი­რად ღი­რე­ბუ­ლი. დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლი ვარ ის გახ­დე­ბა ძა­ლი­ან პო­პუ­ლა­რუ­ლი, რო­გორც სა­ქარ­თვე­ლო­ში ასე­ვე სა­ერ­თა­შო­რი­სი ბა­ზარ­ზე. ზო­გა­დად ამ კომ­პა­ნი­ის­გან გა­ნე­ბივ­რე­ბუ­ლი ვართ საქ­მი­სად­მი კრე­ა­ტი­უ­ლი მიდ­გო­მე­ბი­თა და სა­ინ­ტე­რე­სო პრო­დუქ­ტე­ბით" - გა­ნა­ცხა­და მი­ნის­ტრმა.

რო­გორ "სა­რა­ჯიშ­ვი­ლის სახ­ლში" გან­მარ­ტა­ვენ, Trilogy-ს შექ­მნის მი­ზა­ნია, მათ სა­ცა­ვებ­ში არ­სე­ბუ­ლი ის­ტო­რი­ის სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის გა­ზი­ა­რე­ბა, დარ­გის გან­ვი­თა­რე­ბა, და პრე­ცენ­დენ­ტის შექ­მნა, რომ სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­იძ­ლე­ბა ასე­თი მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის და პრო­დუქ­ტის წარ­მო­ე­ბა.

ნიკა სა­ჯა­ია

AMBEBI.GE

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გიორგი ბაჩიაშვილი - საქართველოს წარმომადგენლებმა, ივანიშვილის დავალებით, მიმართეს ბანდიტურ გზას და მოტაცებით ჩამომიყვანეს საქართველოში

TRILOGY - "სარაჯიშვილის" ახალი, ლიმიტირებული სასმელი, რომლის ღირებულება 6 000 ლარია

TRILOGY - "სარაჯიშვილის" ახალი, ლიმიტირებული სასმელი, რომლის ღირებულება 6 000 ლარია

სასმელი, რომელიც წარსულსა და აწმყოს აერთიანებს... სასმელი, რომელიც მოიცავს სამი საუკუნის ისტორიას და შექმნილია საქართველოს სამი რეგიონის სამი საუკეთესო ჯიშის ყურძნისგან - ეს არის TRILOGY, კომპანია "სარაჯიშვილის" ახალი პროდუქტი, რომელსაც არათუ საქართველოში, არამედ მსოფლიოშიც არ აქვს ანალოგი.

133-წლიანი ისტორიის მქონე სარაჯიშვილის სახლის პროდუქცია სამ ხაზად იყოფა: კლასიკური, უნიკალური და ვინტაჟური. TRILOGY სწორედ უნიკალური ხაზის ერთ-ერთი გამორჩეული ახალი პროდუქტია, რომლის პრეზენტაცია 23 დეკემბერს, სარაჯიშვილის ქარხნის ტერიტორიაზე, საგანგებოდ მოწყობილ სივრცეში შედგა. პრეზენტაციას 300-მდე ადამიანი ესწრებოდა: ბიზნესმენები, პოლიტიკოსები, ხელოვნების სფეროს წარმომადგენლები და საზოგადოებისთვის ცნობილი სხვა სახეები.

ნახევრად ჩაბნელებულ დარბაზში, კლასიკური მუსიკისა და ორიგინალური განათების ფონზე, დამსწრე საზოგადოებას ახალი სასმელი წარუდგინეს - სამი საუკუნის (მე-19, მე-20, 21-ე) უძველესი სპირტების შერევით მიღებული უნიკალური სითხე, რომლის ასაკი 65 წელს აღწევს.

TRILOGY-ს დაგემოვნებით, თქვენ ერთდროულად შეიგრძნობთ სამი ჯიშის ყურძნის ჰარმონიულ სინთეზს. ციცქა იმერეთიდან, ჩინური ქართლიდან და რქაწითელი კახეთიდან - დასავლეთ და აღმოსავლეთ საქართველოს ზონების გაერთიანება ერთ სითხეში, განსაკუთრებით ეგზოტიკურს ხდის მას და სძენს შეუდარებელ არომატებს.

ტრილოგია გრაფინის ორიგინალურ ფორმაშიც ჩანს - ის სამკუთხედი ფორმებით არის გამოხატული. ელეგანტური დიზაინის ბოთლი სრულდება ბროლის თავსახურით, რომელიც ბოთლის ფორმას იმეორებს. უძველესი, დახვეწილი სითხის და ორიგინალური ბოთლის სრულყოფილი კომბინაცია TRILOGY-ს იდეას რეალობად აქცევს და აგვირგვინებს მას.

ახალი სასმელი სარაჯიშვილის სახლმა ლიმიტირებული რაოდენობით - სულ 1000 ცალი გამოუშვა. TRILOGY-ს თითოეული ბოთლი გრავირებულია უნიკალური კოდით და მინიჭებული აქვს ნომერი. ყველა ბოთლს მოყვება შესაბამისი პასპორტი 3 ენაზე. TRILOGY-ს ღირებულება 6 000 ლარია.

"სარაჯიშვილის" გენერალური დირექტორის, ზურაბ ბუბუტეიშვილის თქმით, Trilogy არის პროდუქტი, რომელიც ხაზს უსვამს კომპანიის ორიგინალურობას და მისი უნიკალურობიდან გამომდინარე, გულგრილს არ დატოვებს მომხმარებელს.

"სარაჯიშვილის სახლი საქართველოში არსებული ერთ-ერთი უძველესი კომპანიაა. კომპანიას 133 წლიანი ტრადიცია და გამოცდილება მაღალი ხარისხის სასმელის წარმოებაში.

ბრენდის უკან დგას, სამსაუკუნოვანი ისტორია და დავით სარაჯიშვილის სახელი, რაც ჩვენთვის ორმაგად საპასუხისმგებლოა და სტიმულის მომცემია რომ მუდმივად ვიყოთ მოძარაობაში და განვითარებაზე ორიენტირებული და შემოგთავაზოთ საინტერესო სიახლეები. სწორედ აქედან გამომდინარე შევქმენით ტრილოგია, რაც აერთიანებს სამი საუკუნის, სამი სხვადასხვა სხვადასხვა რეგიონის სამ სხვადასხვა ჯიშს. ეს არის სითხე, რომელიც ნამდვილად უნიკალურია და ამაში ადვილად დარწმუნდება ის, ვინც მას დააგემოვნებს" - აღნიშნა ზურაბ ბუბუტეიშვილმა.

ახალი სასმელის პრეზენტაციას ესწრებოდა სიფლის მეურნეობისა და გარემოს დაცვის მინისტრი, ლევან დავითაშვილი. დავითაშვილმა იმ მნიშვნელობაზე და დამსახურებაზე ისაუბრა, რაც კომპანიამ სარაჯიშვილს აქვს.

"სარაჯიშვილი არის ისტორიული ბრენდი, რომელიც დავით სარაჯიშვილის სახელს უკავშირდება. დღეისათვის კომპანია გვთავაზობს ძალიან საინტერესო ახალ პროდუქტს, რომელიც მის რანგში იქნება ყველაზე ძვირად ღირებული. დარწმუნებული ვარ ის გახდება ძალიან პოპულარული, როგორც საქართველოში ასევე საერთაშორისი ბაზარზე. ზოგადად ამ კომპანიისგან განებივრებული ვართ საქმისადმი კრეატიული მიდგომებითა და საინტერესო პროდუქტებით" - განაცხადა მინისტრმა.

როგორ "სარაჯიშვილის სახლში" განმარტავენ, Trilogy-ს შექმნის მიზანია, მათ საცავებში არსებული ისტორიის საზოგადოებისთვის გაზიარება, დარგის განვითარება, და პრეცენდენტის შექმნა, რომ საქართველოში შეიძლება ასეთი მაღალი ხარისხის და პროდუქტის წარმოება.

ნიკა საჯაია

AMBEBI.GE

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი