მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება

1

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პირველი ივლისი, სამშაბათი, მთვარის მეშვიდე დღე დაიწყება 12:13-ზე, მთვარე ქალწულშია – სიტყვას დღეს განსაკუთრებული ძალა აქვს, ტყუილად ლაპარაკი არ შეიძლება. კარგია ლოცვა, სიმღერა და წმინდა ტექსტების კითხვა. ფილტვები დაუცველია. ადვილია გაცივება. არ არის რეკომენდებული კბილების ამოღება. არ მიირთვათ ქათამი და კვერცხი. მიირთვით ხილი, შეგიძლიათ დალიოთ მწვანე ან მცენარეული ჩაი. რეკომენდებულია მოლაპარაკებების წარმოება. ახალი კავშირების დამყარება. სარეკლამო კამპანიების, კონფერენციების და მსგავსი ღონისძიებების ჩატარება. გამოიყენეთ სიტყვები პარტნიორების, ინვესტორების და სპონსორების დასარწმუნებლად. ბიზნესმენებმა ხელი უნდა შეუწყონ და დააფინანსონ შემოქმედებითი ადამიანები. ბევრმა მუშაობამ შეიძლება გამოიწვიოს გადაღლილობა.
მეცნიერება
მოზაიკა
სპორტი
კონფლიქტები
სამხედრო
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ეძიე და მოყევი ღვინოს" - "თელიანი ველის" ახალი კამპანია
 "ეძიე და მოყევი ღვინოს" - "თელიანი ველის" ახალი კამპანია

4 კრე­ა­ტი­უ­ლი სა­ა­გენ­ტოს მიერ შექ­მნი­ლი 4 ახა­ლი ეტი­კე­ტი და ბრენ­დის ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლი სა­კო­ლექ­ციო შე­ფუთ­ვა. 

სა­ი­უ­ბი­ლეო 20 წლის თავ­ზე "თე­ლი­ა­ნი ველ­მა" ახა­ლი კამ­პა­ნია "ეძიე და მო­ყე­ვი ღვი­ნოს" წა­მო­ი­წყო. წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში ბრენ­დის მიერ გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი ყვე­ლა აქ­ტი­ვო­ბა, სწო­რედ ამ მო­წო­დე­ბის გარ­შე­მო ერ­თი­ან­დე­ბა.

პლატ­ფორ­მა 4 ძი­რი­თად მი­მარ­თუ­ლე­ბას მო­ი­ცავს:

• ღვი­ნის ცოდ­ნის ამაღ­ლე­ბა

• ღვი­ნი­სა და კერ­ძის შე­ხა­მე­ბა

• ღვი­ნო, რო­გორც სა­ქარ­თვე­ლოს ელჩი

• ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ის­ტო­რია

კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში შე­იქ­მნა 4 ახა­ლი ეტი­კე­ტი და ბრენ­დის ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლი 4 ბოთ­ლი­ა­ნი სა­კო­ლექ­ციო შე­ფუთ­ვა, რო­მელ­შიც თი­თო­ე­უ­ლი ღვი­ნო, თითო მი­მარ­თუ­ლე­ბას გა­მო­ხა­ტავს.

შე­ფუთ­ვის შე­საქ­მნე­ლად კომ­პა­ნი­ამ მო­იწ­ვია 4 კრე­ა­ტი­უ­ლი სა­ა­გენ­ტო, რო­მელ­თაც შემ­თხვე­ვი­თი შერ­ჩე­ვის პრინ­ცი­პით შეხ­ვდათ 4 მი­მარ­თუ­ლე­ბი­დან ერთ-ერთი. სა­მუ­შაო პრო­ცეს­ში თი­თო­ე­ულ­მა სა­ა­გენ­ტომ შე­არ­ჩია ღვი­ნო, რო­მე­ლიც ყვე­ლა­ზე მე­ტად შე­ე­სა­ბა­მე­ბა კონ­კრე­ტულ მი­მარ­თუ­ლე­ბას და შექ­მნა ამ ღვი­ნი­სათ­ვის ეტი­კე­ტის დი­ზა­ი­ნი.

• სა­ა­გენ­ტო "კო­ლე­კტი­ვი" - ღვი­ნის ცოდ­ნის ამაღ­ლე­ბა, ახა­შე­ნი

• სა­ა­გენ­ტო "მორ სტუ­დიო" - ღვი­ნი­სა და კერ­ძის შე­ხა­მე­ბა, წი­ნან­და­ლი

• სა­ა­გენ­ტო "აბე­კა გრა­ფიკ­სი" - ღვი­ნო, რო­გორც სა­ქარ­თვე­ლოს ელჩი, სა­ფე­რა­ვი

• გი­ორ­გი პო­პი­აშ­ვი­ლი - ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ის­ტო­რია, რქა­წი­თე­ლი ქვევ­რი

პრო­ექ­ტის მსვლე­ლო­ბი­სას ქარ­თუ­ლი მეღ­ვი­ნე­ო­ბა მსოფ­ლიო პრე­სის ყუ­რა­დღე­ბის ცენ­ტრში კვლავ მო­ექ­ცა. სა­ქარ­თვე­ლო აღი­ა­რეს, რო­გორც ღვი­ნის მწარ­მო­ე­ბე­ლი უძ­ვე­ლე­სი ქვე­ყა­ნა. "კო­ლე­კტივ­მა" "ახა­შე­ნის" შე­ფუთ­ვა­ში აქ­ცენ­ტი, სწო­რედ ამ მოვ­ლე­ნა­ზე გა­ა­კე­თა და დი­ზა­ინ­ში თავი მო­უ­ყა­რა მსოფ­ლიო პრე­სის ხმა­მა­ღალ სა­თა­უ­რებს.

"მორ სტუ­დი­ომ" "წი­ნან­და­ლის" დი­ზა­ინ­ში ქარ­თუ­ლი სუფ­რის მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბა ასა­ხა. ეტი­კე­ტი ძვე­ლი კუ­ლი­ნა­რი­უ­ლი რე­ცეპ­ტე­ბი­სა და კერ­ძე­ბის ვი­ზუ­ა­ლუ­რი მა­სა­ლის გა­მო­ყე­ნე­ბით შე­იქ­მნა. ქარ­თუ­ლი სუფ­რაც ხომ ღვი­ნის, კერ­ძე­ბი­სა და ემო­ცი­ე­ბის ერ­თგვარ კო­ლაჟს წარ­მო­ად­გენს.

"აბე­კა გრა­ფიკ­სის" "სა­ფე­რა­ვის" ეტი­კეტ­ში მთე­ლი სა­ქარ­თვე­ლო ფან­ქრით არის ჩა­ხა­ტუ­ლი. დი­ზი­ა­ნის მთა­ვა­რი ელე­მენ­ტი კომ­პა­სია, რო­მე­ლიც მსგავ­სად ელ­ჩი­სა სა­ქარ­თვე­ლოს გზას მო­გას­წავ­ლის.

გი­ორ­გი პო­პი­აშ­ვი­ლის "რქა­წი­თე­ლი ქვევ­რი" წარ­მო­ად­გენს ქვევ­რის იმიჯს, რო­მე­ლიც და­ხა­ტუ­ლია 8000 წერ­ტი­ლით. თი­თო­ე­უ­ლი წერ­ტი­ლი სიმ­ბო­ლუ­რად გა­მო­ხა­ტავს სა­ქარ­თვე­ლო­ში ღვი­ნის წარ­მო­ე­ბის ერთ წელს.

4 ბოთ­ლი­ა­ნი სა­კო­ლექ­ციო შე­ფუთ­ვა ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბი­საა სულ 1 500 ცალი. ასე­ვე და­მა­ტე­ბით გა­ი­ყი­დე­ბა შე­ზღუ­დუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბა შე­ფუთ­ვის გა­რე­შეც. პრო­დუქ­ტის შე­ძე­ნა შე­საძ­ლე­ბე­ლია ღვი­ნის სპე­ცი­ა­ლი­ზი­რე­ბულ და ქსე­ლურ მა­ღა­ზი­ებ­ში, "ონ­ლა­ინ" შე­ძე­ნის მსურ­ვე­ლე­ბის­თვის კი ექ­სკლუ­ზი­ურ ფა­სად დ ღვი­ნის ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზია allwine.ge-ზე

თე­ლი­ა­ნი ველი, ეძიე და მო­ყე­ვი ღვი­ნოს...

"ეძიე და მოყევი ღვინოს" - "თელიანი ველის" ახალი კამპანია

 "ეძიე და მოყევი ღვინოს" - "თელიანი ველის" ახალი კამპანია

4 კრეატიული სააგენტოს მიერ შექმნილი 4 ახალი ეტიკეტი და ბრენდის ლიმიტირებული საკოლექციო შეფუთვა. 

საიუბილეო 20 წლის თავზე "თელიანი ველმა" ახალი კამპანია "ეძიე და მოყევი ღვინოს" წამოიწყო. წლების განმავლობაში ბრენდის მიერ განხორციელებული ყველა აქტივობა, სწორედ ამ მოწოდების გარშემო ერთიანდება.

პლატფორმა 4 ძირითად მიმართულებას მოიცავს:

• ღვინის ცოდნის ამაღლება

• ღვინისა და კერძის შეხამება

• ღვინო, როგორც საქართველოს ელჩი

• ქართული ღვინის ისტორია

კამპანიის ფარგლებში შეიქმნა 4 ახალი ეტიკეტი და ბრენდის ლიმიტირებული 4 ბოთლიანი საკოლექციო შეფუთვა, რომელშიც თითოეული ღვინო, თითო მიმართულებას გამოხატავს.

შეფუთვის შესაქმნელად კომპანიამ მოიწვია 4 კრეატიული სააგენტო, რომელთაც შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით შეხვდათ 4 მიმართულებიდან ერთ-ერთი. სამუშაო პროცესში თითოეულმა სააგენტომ შეარჩია ღვინო, რომელიც ყველაზე მეტად შეესაბამება კონკრეტულ მიმართულებას და შექმნა ამ ღვინისათვის ეტიკეტის დიზაინი.

• სააგენტო "კოლეკტივი" - ღვინის ცოდნის ამაღლება, ახაშენი

• სააგენტო "მორ სტუდიო" - ღვინისა და კერძის შეხამება, წინანდალი

• სააგენტო "აბეკა გრაფიკსი" - ღვინო, როგორც საქართველოს ელჩი, საფერავი

• გიორგი პოპიაშვილი - ქართული ღვინის ისტორია, რქაწითელი ქვევრი

პროექტის მსვლელობისას ქართული მეღვინეობა მსოფლიო პრესის ყურადღების ცენტრში კვლავ მოექცა. საქართველო აღიარეს, როგორც ღვინის მწარმოებელი უძველესი ქვეყანა. "კოლეკტივმა" "ახაშენის" შეფუთვაში აქცენტი, სწორედ ამ მოვლენაზე გააკეთა და დიზაინში თავი მოუყარა მსოფლიო პრესის ხმამაღალ სათაურებს.

"მორ სტუდიომ" "წინანდალის" დიზაინში ქართული სუფრის მრავალფეროვნება ასახა. ეტიკეტი ძველი კულინარიული რეცეპტებისა და კერძების ვიზუალური მასალის გამოყენებით შეიქმნა. ქართული სუფრაც ხომ ღვინის, კერძებისა და ემოციების ერთგვარ კოლაჟს წარმოადგენს.

"აბეკა გრაფიკსის" "საფერავის" ეტიკეტში მთელი საქართველო ფანქრით არის ჩახატული. დიზიანის მთავარი ელემენტი კომპასია, რომელიც მსგავსად ელჩისა საქართველოს გზას მოგასწავლის.

გიორგი პოპიაშვილის "რქაწითელი ქვევრი" წარმოადგენს ქვევრის იმიჯს, რომელიც დახატულია 8000 წერტილით. თითოეული წერტილი სიმბოლურად გამოხატავს საქართველოში ღვინის წარმოების ერთ წელს.

4 ბოთლიანი საკოლექციო შეფუთვა ლიმიტირებული რაოდენობისაა სულ 1 500 ცალი. ასევე დამატებით გაიყიდება შეზღუდული რაოდენობა შეფუთვის გარეშეც. პროდუქტის შეძენა შესაძლებელია ღვინის სპეციალიზირებულ და ქსელურ მაღაზიებში, "ონლაინ" შეძენის მსურველებისთვის კი ექსკლუზიურ ფასად დ ღვინის ონლაინ მაღაზია allwine.ge-ზე

თელიანი ველი, ეძიე და მოყევი ღვინოს...

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი