პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო

8

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეცამეტე დღე დაიწყება 19:40-ზე, მთვარე მორიელშია – კარგია ჯგუფური მუშაობისთვის, ახალი ინფორმაციის მოსაპოვებლად, სწავლის დასაწყებად. საყოფაცხოვრებო ნივთების დაგროვების, შეძენისა და წარმოებისთვის. კარგია პურის გამოცხობა. არ არის რეკომენდებული სერიოზული საქმეების და ვალდებულებების შესრულება, განსაკუთრებით მარტო. ადრე დაწყებული პროექტების მიტოვება. სიზარმაცე. ხელსაყრელი დღეა მოგზაურობისთვის, მივლინების ან მომლოცველებისთვის. აგრეთვე ოჯახის შესაქმნელად.
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ფრანგული ბრენდის Gault&Millau ოფიციალური პრეზენტაცია, ქართველი შეფ მზარეულების დაჯილდოება და გალა ვახშამი
ფრანგული ბრენდის Gault&Millau ოფიციალური პრეზენტაცია, ქართველი შეფ მზარეულების დაჯილდოება და გალა ვახშამი

ფრან­გუ­ლი ბრენ­დის Gault&Millau ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პრე­ზენ­ტა­ცია, ქარ­თვე­ლი შეფ მზა­რე­უ­ლე­ბის და­ჯილ­დო­ე­ბა და გალა ვახ­შა­მი მიმ­დი­ნა­რე წლის 14 დე­კემ­ბერს, 18:30, თბი­ლი­სის ზღვის ახალ ქა­ლაქ­ში მდე­ბა­რე სას­ტუმ­რო ჰო­ტელს ენდ პრე­ფე­რენ­სის ჰუ­ა­ლინგ თბი­ლის­ში გა­ი­მარ­თე­ბა ფრან­გუ­ლი ბრენ­დის Gault&Millau ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პრე­ზენ­ტა­ცია, ქარ­თვე­ლი შეფ მზა­რე­უ­ლე­ბის და­ჯილ­დო­ე­ბა და გალა ვახ­შა­მი. ვახ­შამს ბრენ­დის მიერ შერ­ჩე­უ­ლი სა­უ­კე­თე­სო ქარ­თვე­ლი შეფ მზა­რე­უ­ლე­ბი მო­ამ­ზა­დე­ბენ.

Gault&Millau ფრან­გუ­ლი სა­ერ­თა­შო­რი­სო პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რი სა­რეს­ტორ­ნო კრი­ტი­კის ბრენ­დია და დღე­ვან­დე­ლი მდგო­მა­რე­ო­ბით 25 წამ­ყვან კუ­ლი­ნა­რი­ულ ქვე­ყა­ნა­შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. მათ რი­ცხვს სა­ქარ­თვე­ლოც და­ე­მა­ტე­ბა, რაც რე­გი­ო­ნულ დო­ნე­ზე პი­ო­ნე­რუ­ლი ინი­ცი­ა­ტი­ვაა. ბრენ­დის ძი­რი­თად საქ­მი­ა­ნო­ბას რეს­ტორ­ნე­ბის შე­ფა­სე­ბა წარ­მო­ად­გენს მათი მის­ტი­უ­რი დე­გუს­ტა­ცი­ის გზით. დე­გუს­ტა­ცი­ის პრო­ცეს­ში ჩარ­თუ­ლია სა­ერ­თა­შო­რი­სო ექ­სპერ­ტე­ბის ჯგუ­ფი, რო­მელ­თა ვი­ნა­ო­ბა კონ­ფი­დენ­ცი­ა­ლუ­რია. ბრენ­დი ასე­ვე ახ­დენს ღვი­ნის და ალ­კოჰო­ლუ­რი სას­მე­ლე­ბის შე­ფა­სე­ბას. ბრენ­დის პარტნი­ო­რე­ბი მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი სო­მე­ლი­ე­ე­ბი არი­ან. შე­დე­გად ყო­ველ­წლი­უ­რად გა­მო­ი­ცე­მა ყვი­თე­ლი

კუ­ლი­ნა­რი­უ­ლი გზამ­კვლე­ვი, რო­მელ­შიც შე­სუ­ლია სა­უ­კე­თე­სო რეს­ტორ­ნე­ბი, ღვი­ნო­ე­ბი, ალ­კოჰო­ლუ­რი სას­მე­ლე­ბი, რე­გი­ო­ნა­ლუ­რი პრო­დუქ­ტე­ბი და ინ­ფორ­მა­ცია ქვეყ­ნის კუ­ლი­ნა­რი­უ­ლი პო­ტენ­ცი­ა­ლის და თა­ვი­სე­ბუ­რე­ბე­ბის შე­სა­ხებ.

ტუ­რის­ტუ­ლი პო­ტენ­ცი­ა­ლის მქო­ნე ქვე­ყა­ნა­ში Gault&Millau-ს შე­მოს­ვლა გუ­ლის­ხმობს:

• ქვეყ­ნის კუ­ლი­ნა­რი­უ­ლი პო­ტენ­ცი­ა­ლის სა­უ­კე­თე­სო ფორ­მით წარ­მო­ჩე­ნას;

• სა­ქარ­თვე­ლოს კუ­ლი­ნა­რი­ის პო­პუ­ლა­რი­ზე­ბას, რად­გან სა­რეს­ტორ­ნო და ღვი­ნის შე­ფა­სე­ბის შე­დე­გე­ბის ფარ­თო მა­სე­ბის­თვის გაც­ნო­ბა ხდე­ბა ბეჭ­დუ­რი ყვი­თე­ლი წიგ­ნით, ვებ-გვერ­დით და მო­ბი­ლუ­რი აპ­ლი­კა­ცი­ის სა­შუ­ა­ლე­ბით. ვებ გვერ­დის და მო­ბი­ლუ­რი აპ­ლი­კა­ცი­ის აუ­დი­ტო­რია 500 მი­ლი­ონ ადა­მი­ა­ნამ­დეა და მათ­ზე სა­ქარ­თვე­ლოს გან­თავ­სე­ბა ცნო­ბა­დო­ბის გაზ­რდის­თვის სა­უ­კე­თე­სო სა­შუ­ა­ლე­ბაა;

• სა­უ­კე­თე­სო შეფ მზა­რე­უ­ლე­ბის აღ­მო­ჩე­ნას და ახალ­გაზ­რდა ტა­ლან­ტე­ბის­თვის ხელ­შე­წყო­ბას;

• კუ­ლი­ნა­რი­ას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი პრო­ფე­სი­ე­ბის პო­პუ­ლა­რი­ზე­ბას.

გალა ღო­ნის­ძი­ე­ბას და­ეს­წრე­ბი­ან: Gault&Millau ბრენ­დის პრე­ზი­დენ­ტი, საფ­რან­გე­თის და შვე­ი­ცა­რი­ის ელ­ჩე­ბი და დიპ­ლო­მა­ტი­უ­რი კორ­პუ­სის სხვა წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, საფ­რან­გე­თის სა­ვაჭ­რო პა­ლა­ტის პრე­ზი­დენ­ტი და წევ­რე­ბი, თბი­ლი­სის მერი კახი კა­ლა­ძე, სა­ქარ­თვე­ლოს ტუ­რიზ­მის ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ის თავ­მჯდო­მა­რე გი­ორ­გი ჩო­გო­ვა­ძე, ეკო­ნო­მი­კის სა­მი­ნის­ტროს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, ბიზ­ნეს­მე­ნე­ბი და ცნო­ბა­დი სა­ხე­ე­ბი და რაც ყვე­ლა­ზე მთა­ვა­რია, სა­ქარ­თვე­ლოს წამ­ყვა­ნი შეფ მზა­რე­უ­ლე­ბი.

Gault&Millau ქარ­თუ­ლად გო ე’ მიო ღო­ნის­ძი­ე­ბის მხარ­დამ­ჭე­რე­ბი არი­ან:

Julius Meinl - სა­უ­კე­თე­სო ავ­სტრი­უ­ლი ყავა, ჩაი და ცხე­ლი შო­კო­ლა­დი სერ­ვის ჯგუ­ფი - ინ­დუსტრი­უ­ლი სამ­ზა­რე­უ­ლო

აგ­რო­ჰა­ბი - ნა­ტუ­რა­ლუ­რი პრო­დუქ­ტე­ბის პირ­ვე­ლი ჰი­პერ­მარ­კე­ტი სა­ქარ­თვე­ლო­ში

ბა­და­გო­ნი - სა­უ­კე­თე­სო ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო მხო­ლოდ ქარ­თუ­ლი ვა­ზის ჯი­შე­ბის­გან

ASAP Group - შე­მომ­ყვა­ნი ტუ­რის­ტუ­ლი კომ­პა­ნია

Berkley Travel – The Art of Luxury Travel

თბი­ლი­სის მე­რია

თბი­ლი­სის ბიგ ბენ­დი

ხუთ­ვარ­სკვლა­ვი­ა­ნი სას­ტუმ­რო ჰო­ტელს ენდ პრე­ფე­რენ­სის ჰუ­ა­ლინგ თბი­ლი­სი

ღო­ნის­ძი­ე­ბის მე­დია პარტნი­ო­რე­ბი არი­ან:

სა­მა­უ­წყებ­ლო კომ­პა­ნია რუს­თა­ვი 2

Forbes სა­ქარ­თვე­ლო

TV პირ­ვე­ლი

ჟურ­ნა­ლი გემ­რი­ე­ლია

და­მა­ტე­ბი­თი ინ­ფორ­მა­ცი­ის­თვის მოგ­ვმარ­თეთ

თორ­ნი­კე ბახ­ტუ­რი­ძე +995 599 888 294 | tornike.bakhturidze@gaultmillau.ge

თორ­ნი­კე დვა­ლი +995 599 907 217 | tornike.dvali@galtmillau.ge

გო ე’ მიო სა­ქარ­თვე­ლო

ფრანგული ბრენდის Gault&Millau ოფიციალური პრეზენტაცია, ქართველი შეფ მზარეულების დაჯილდოება და გალა ვახშამი

ფრანგული ბრენდის Gault&Millau ოფიციალური პრეზენტაცია, ქართველი შეფ მზარეულების დაჯილდოება და გალა ვახშამი

ფრანგული ბრენდის Gault&Millau ოფიციალური პრეზენტაცია, ქართველი შეფ მზარეულების დაჯილდოება და გალა ვახშამი მიმდინარე წლის 14 დეკემბერს, 18:30, თბილისის ზღვის ახალ ქალაქში მდებარე სასტუმრო ჰოტელს ენდ პრეფერენსის ჰუალინგ თბილისში გაიმართება ფრანგული ბრენდის Gault&Millau ოფიციალური პრეზენტაცია, ქართველი შეფ მზარეულების დაჯილდოება და გალა ვახშამი. ვახშამს ბრენდის მიერ შერჩეული საუკეთესო ქართველი შეფ მზარეულები მოამზადებენ.

Gault&Millau ფრანგული საერთაშორისო პროფესიონალური სარესტორნო კრიტიკის ბრენდია და დღევანდელი მდგომარეობით 25 წამყვან კულინარიულ ქვეყანაშია წარმოდგენილი. მათ რიცხვს საქართველოც დაემატება, რაც რეგიონულ დონეზე პიონერული ინიციატივაა. ბრენდის ძირითად საქმიანობას რესტორნების შეფასება წარმოადგენს მათი მისტიური დეგუსტაციის გზით. დეგუსტაციის პროცესში ჩართულია საერთაშორისო ექსპერტების ჯგუფი, რომელთა ვინაობა კონფიდენციალურია. ბრენდი ასევე ახდენს ღვინის და ალკოჰოლური სასმელების შეფასებას. ბრენდის პარტნიორები მსოფლიოს წამყვანი სომელიეები არიან. შედეგად ყოველწლიურად გამოიცემა ყვითელი

კულინარიული გზამკვლევი, რომელშიც შესულია საუკეთესო რესტორნები, ღვინოები, ალკოჰოლური სასმელები, რეგიონალური პროდუქტები და ინფორმაცია ქვეყნის კულინარიული პოტენციალის და თავისებურებების შესახებ.

ტურისტული პოტენციალის მქონე ქვეყანაში Gault&Millau-ს შემოსვლა გულისხმობს:

• ქვეყნის კულინარიული პოტენციალის საუკეთესო ფორმით წარმოჩენას;

• საქართველოს კულინარიის პოპულარიზებას, რადგან სარესტორნო და ღვინის შეფასების შედეგების ფართო მასებისთვის გაცნობა ხდება ბეჭდური ყვითელი წიგნით, ვებ-გვერდით და მობილური აპლიკაციის საშუალებით. ვებ გვერდის და მობილური აპლიკაციის აუდიტორია 500 მილიონ ადამიანამდეა და მათზე საქართველოს განთავსება ცნობადობის გაზრდისთვის საუკეთესო საშუალებაა;

• საუკეთესო შეფ მზარეულების აღმოჩენას და ახალგაზრდა ტალანტებისთვის ხელშეწყობას;

• კულინარიასთან დაკავშირებული პროფესიების პოპულარიზებას.

გალა ღონისძიებას დაესწრებიან: Gault&Millau ბრენდის პრეზიდენტი, საფრანგეთის და შვეიცარიის ელჩები და დიპლომატიური კორპუსის სხვა წარმომადგენლები, საფრანგეთის სავაჭრო პალატის პრეზიდენტი და წევრები, თბილისის მერი კახი კალაძე, საქართველოს ტურიზმის ადმინისტრაციის თავმჯდომარე გიორგი ჩოგოვაძე, ეკონომიკის სამინისტროს წარმომადგენლები, ბიზნესმენები და ცნობადი სახეები და რაც ყველაზე მთავარია, საქართველოს წამყვანი შეფ მზარეულები.

Gault&Millau ქართულად გო ე’ მიო ღონისძიების მხარდამჭერები არიან:

Julius Meinl - საუკეთესო ავსტრიული ყავა, ჩაი და ცხელი შოკოლადი სერვის ჯგუფი - ინდუსტრიული სამზარეულო

აგროჰაბი - ნატურალური პროდუქტების პირველი ჰიპერმარკეტი საქართველოში

ბადაგონი - საუკეთესო ქართული ღვინო მხოლოდ ქართული ვაზის ჯიშებისგან

ASAP Group - შემომყვანი ტურისტული კომპანია

Berkley Travel – The Art of Luxury Travel

თბილისის მერია

თბილისის ბიგ ბენდი

ხუთვარსკვლავიანი სასტუმრო ჰოტელს ენდ პრეფერენსის ჰუალინგ თბილისი

ღონისძიების მედია პარტნიორები არიან:

სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2

Forbes საქართველო

TV პირველი

ჟურნალი გემრიელია

დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვმართეთ

თორნიკე ბახტურიძე +995 599 888 294 | tornike.bakhturidze@gaultmillau.ge

თორნიკე დვალი +995 599 907 217 | tornike.dvali@galtmillau.ge

გო ე’ მიო საქართველო

სალომე ჭაჭუა უცხოეთში მიემგზავრება - რომელი ქვეყნის "ცეკვავენ ვარსკვლავებში" გამოჩნდება მოცეკვავე

"სადაც არ უნდა ყოფილიყო, ყოველთვის სახლში ბრუნდებოდა... თბილისში..." - რას წერს გენიალურ კომპოზიტორზე ხელოვნებათმცოდნე

„თბილისური ჩუქურთმა“ - იმპრესიონისტი მხატვრის გამოფენა, რომელიც თბილისობას ეძღვნება