მსოფლიო
პოლიტიკა
სამართალი
მოზაიკა
სამხედრო
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"პროქტერ ენდ გემბლის" სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია
"პროქტერ ენდ გემბლის" სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

"ჩემს ბავ­შვო­ბა­ში უცხო­უ­რი არ­ხე­ბი გვა­ხა­ლი­სებ­დნენ ხოლ­მე ფე­რა­დო­ვა­ნი რეკ­ლა­მე­ბით. "პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლი" იმ პე­რი­ო­დი­დან მახ­სოვს. მათ პო­ზი­ტი­ურ და ფე­რად რეკ­ლა­მებ­ში (რომ­ლე­ბიც ასე ძა­ლი­ან მომ­წონ­და) ყვე­ლას ბედ­ნი­ე­რი სახე ჰქონ­და: ბედ­ნი­ერ დე­დებს ბედ­ნი­ე­რი შვი­ლე­ბი ჰყავ­დათ, ბედ­ნი­ე­რი ქმრე­ბი და მშობ­ლე­ბი. მა­შინ ყვე­ლამ გა­ვი­გეთ, რომ "ტა­ი­დი" სხვებ­ზე კარ­გად რე­ცხავს; რომ "არი­ე­ლი" სი­სუფ­თა­ვე­ზე უფრო მე­ტია! რომ "პან­ტე­ნით" მო­ნი­ჭე­ბუ­ლი თმის სიძ­ლი­ე­რეს და ბზინ­ვა­რე­ბას ქუ­ჩა­ში თვალს ვერ წყვე­ტენ და რომ ერთი ბოთ­ლი "ფე­ი­რით" ათა­სო­ბით თეფ­ში შე­გიძ­ლია გა­რე­ცხო. მე­ტიც, დედა სა­ნამ გავ­ხდე­ბო­დი, მა­ნამ­დეც ვი­ცო­დი, რომ "პამ­პერ­სი" ჩემი შვი­ლე­ბის­თვის სა­უ­კე­თე­სო არ­ჩე­ვა­ნი იქ­ნე­ბო­და" - ამ­ბობს თიკა ფა­ცა­ცია.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ცნო­ბილ­მა მო­დელ­მა და წამ­ყვან­მა შე­თა­ვა­ზე­ბა კომ­პა­ნი­ის­გან, რო­მე­ლიც მსოფ­ლი­ო­ში ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე ხა­რის­ხი­ან სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო პრო­დუქ­ცი­ას აწარ­მო­ებს, რამ­დე­ნი­მე თვის წინ მი­ი­ღო.

ეს პირ­ვე­ლი შემ­თხვე­ვაა, რო­დე­საც კომ­პა­ნი­ას სა­ქარ­თვე­ლო­ში თა­ვი­სი სახე ჰყავს და ასეთ ნდო­ბას უცხა­დებს. თი­კამ უკვე ორ, "არი­ე­ლის" და "პამ­პერ­სის" სა­რეკ­ლა­მო რგო­ლებ­ში მი­ი­ღო მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა.

კამ­პა­ნი­ის მი­ზა­ნია, "პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლმა" მომ­ხმა­რე­ბელს კი­დევ ერთხელ შე­ახ­სე­ნოს რომ "ხა­რის­ხი მომ­გე­ბი­ა­ნია" - რაც ნიშ­ნავს იმას, რომ სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო სახ­სრე­ბის სა­უ­კე­თე­სო და­ზოგ­ვის ხერ­ხი სწო­რედ ხა­რის­ხი­ან პრო­დუქ­ტში გა­დახ­დი­ლი თან­ხაა, რო­მე­ლიც ბევ­რად უკეთ მი­აღ­წევს შე­დეგს ვიდ­რე შე­და­რე­ბით და­ბალ­ფა­სი­ა­ნი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი.

"პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლის" შე­თა­ვა­ზე­ბას სი­ხა­რუ­ლით დავ­თან­ხმდი. რა­ტომ? ეს ხომ კომ­პა­ნი­აა, რო­მელ­მაც ცნო­ბი­ე­რე­ბა შეც­ვა­ლა. მა­ხოვს, შოკ­ში ჩავ­ვარ­დი, როცა შე­ვი­ტყვე რომ სი­ტყვა "პამ­პერ­სი" სუ­ლაც არ აღ­ნიშ­ნავს ყვე­ლა სა­ფენს, არა­მედ "პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლის" მიერ წარ­მო­ე­ბუ­ლი სა­ფე­ნის სა­ხელ­წო­დე­ბაა.

ხში­რად მო­ის­მენთ რო­გორ ანაც­ვლე­ბენ ადა­მი­ა­ნე­ბი სი­ტყვა სა­პარსს "ჯი­ლე­ტით", სი­ტყვა სა­ფენს "პამ­პერ­სით" და ა.შ. იმი­ტომ რომ მომ­ხმა­რებ­ლის ცნო­ბი­ე­რე­ბა­ში ეს არის ხა­რის­ხი. დღეს მე სი­ა­მა­ყით წარ­მო­ვად­გენ ასეთ კომ­პა­ნი­ას სა­ქარ­თვე­ლო­ში!" - ამ­ბობს თიკა.

დე­დე­ბი პამ­პერ­სის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცი­ას იღე­ბენ არა მხო­ლოდ სამ­შო­ბი­ა­რო სახ­ლებ­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლი ბრო­შუ­რე­ბი­დან, არა­მედ მათ­თვის გან­კუთ­ვნი­ლია სა­სა­ჩუქ­რე სა­ფე­ნე­ბიც, რომ­ლე­თა გა­მო­ყე­ნე­ბაც ბავ­შვის და­ბა­დე­ბის­თა­ვა­ნე შე­უძ­ლი­ათ.

"პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლის" შე­სა­ხებ

"პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლი" 4.4 მი­ლი­არ­დი ადა­მი­ა­ნის ცხოვ­რე­ბას აუმ­ჯო­ბე­სებს მთელს მსოფ­ლი­ო­ში მისი სან­დო და ხა­რის­ხი­ა­ნი ბრენ­დე­ბით. კომ­პა­ნი­ის ლი­დე­რი ბრენ­დე­ბია: "პამ­პერ­სი", "ტა­ი­დი", "არი­ე­ლი", "ოლ­ვე­ი­სი", "პან­ტე­ნი", "ფე­ი­რი", "ლე­ნო­რი", "ორალ ბი", "ჰედ ენდ შოლ­დერ­სი", "ჯი­ლე­ტი’. სა­კუ­თა­რი წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბის ფუნ­ქცი­ო­ნი­რე­ბით და­ახ­ლო­ე­ბით 80 ქვე­ყა­ნა­ში, "პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლის" ბრენ­დე­ბი ხელ­მი­საწ­ვდო­მია მსოფ­ლიო 180-ზე მეტ ქვე­ყა­ნა­ში.

გთხოვთ, ეწ­ვი­ოთ http://www.pg.com-ს "პრო­ქ­ტერ ენდ გემბლი­სა" და მისი ბრენ­დე­ბის შე­სა­ხებ სი­ახ­ლე­ე­ბი­სა და დე­ტა­ლუ­რი ინ­ფორ­მა­ცი­ის გა­საც­ნო­ბად.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა მიზეზით იბარებენ ხელმეორედ საგამოძიებო კომისიაზე ოპოზიციონერ პოლიტიკოსებს და როგორია მხარეთა პოზიციები

"პროქტერ ენდ გემბლის" სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

"პროქტერ ენდ გემბლის" სახე საქართველოში - თიკა ფაცაცია

"ჩემს ბავშვობაში უცხოური არხები გვახალისებდნენ ხოლმე ფერადოვანი რეკლამებით. "პროქტერ ენდ გემბლი" იმ პერიოდიდან მახსოვს. მათ პოზიტიურ და ფერად რეკლამებში (რომლებიც ასე ძალიან მომწონდა) ყველას ბედნიერი სახე ჰქონდა: ბედნიერ დედებს ბედნიერი შვილები ჰყავდათ, ბედნიერი ქმრები და მშობლები. მაშინ ყველამ გავიგეთ, რომ "ტაიდი" სხვებზე კარგად რეცხავს; რომ "არიელი" სისუფთავეზე უფრო მეტია! რომ "პანტენით" მონიჭებული თმის სიძლიერეს და ბზინვარებას ქუჩაში თვალს ვერ წყვეტენ და რომ ერთი ბოთლი "ფეირით" ათასობით თეფში შეგიძლია გარეცხო. მეტიც, დედა სანამ გავხდებოდი, მანამდეც ვიცოდი, რომ "პამპერსი" ჩემი შვილებისთვის საუკეთესო არჩევანი იქნებოდა" - ამბობს თიკა ფაცაცია.

საქართველოში ცნობილმა მოდელმა და წამყვანმა შეთავაზება კომპანიისგან, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე ხარისხიან საყოფაცხოვრებო პროდუქციას აწარმოებს, რამდენიმე თვის წინ მიიღო.

ეს პირველი შემთხვევაა, როდესაც კომპანიას საქართველოში თავისი სახე ჰყავს და ასეთ ნდობას უცხადებს. თიკამ უკვე ორ, "არიელის" და "პამპერსის" სარეკლამო რგოლებში მიიღო მონაწილეობა.

კამპანიის მიზანია, "პროქტერ ენდ გემბლმა" მომხმარებელს კიდევ ერთხელ შეახსენოს რომ "ხარისხი მომგებიანია" - რაც ნიშნავს იმას, რომ საყოფაცხოვრებო სახსრების საუკეთესო დაზოგვის ხერხი სწორედ ხარისხიან პროდუქტში გადახდილი თანხაა, რომელიც ბევრად უკეთ მიაღწევს შედეგს ვიდრე შედარებით დაბალფასიანი საშუალებები.

"პროქტერ ენდ გემბლის" შეთავაზებას სიხარულით დავთანხმდი. რატომ? ეს ხომ კომპანიაა, რომელმაც ცნობიერება შეცვალა. მახოვს, შოკში ჩავვარდი, როცა შევიტყვე რომ სიტყვა "პამპერსი" სულაც არ აღნიშნავს ყველა საფენს, არამედ "პროქტერ ენდ გემბლის" მიერ წარმოებული საფენის სახელწოდებაა.

ხშირად მოისმენთ როგორ ანაცვლებენ ადამიანები სიტყვა საპარსს "ჯილეტით", სიტყვა საფენს "პამპერსით" და ა.შ. იმიტომ რომ მომხმარებლის ცნობიერებაში ეს არის ხარისხი. დღეს მე სიამაყით წარმოვადგენ ასეთ კომპანიას საქართველოში!" - ამბობს თიკა.

დედები პამპერსის შესახებ ინფორმაციას იღებენ არა მხოლოდ სამშობიარო სახლებში წარმოდგენილი ბროშურებიდან, არამედ მათთვის განკუთვნილია სასაჩუქრე საფენებიც, რომლეთა გამოყენებაც ბავშვის დაბადებისთავანე შეუძლიათ.

"პროქტერ ენდ გემბლის" შესახებ

"პროქტერ ენდ გემბლი" 4.4 მილიარდი ადამიანის ცხოვრებას აუმჯობესებს მთელს მსოფლიოში მისი სანდო და ხარისხიანი ბრენდებით. კომპანიის ლიდერი ბრენდებია: "პამპერსი", "ტაიდი", "არიელი", "ოლვეისი", "პანტენი", "ფეირი", "ლენორი", "ორალ ბი", "ჰედ ენდ შოლდერსი", "ჯილეტი’. საკუთარი წარმომადგენლობის ფუნქციონირებით დაახლოებით 80 ქვეყანაში, "პროქტერ ენდ გემბლის" ბრენდები ხელმისაწვდომია მსოფლიო 180-ზე მეტ ქვეყანაში.

გთხოვთ, ეწვიოთ http://www.pg.com-ს "პროქტერ ენდ გემბლისა" და მისი ბრენდების შესახებ სიახლეებისა და დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი