პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
საზოგადოება
სპორტი
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"პალიტრა მედიის" ორგანიზებით "ციფრული რეკლამირების ინოვაციურ მეთოდებზე" ვორკშოფი მიმდინარეობს
"პალიტრა მედიის" ორგანიზებით "ციფრული რეკლამირების ინოვაციურ მეთოდებზე" ვორკშოფი მიმდინარეობს

"პა­ლიტ­რა მე­დი­ის" ორ­გა­ნი­ზე­ბით "ციფ­რუ­ლი რეკ­ლა­მი­რე­ბის ინო­ვა­ცი­ურ მე­თო­დებ­ზე", "სი­ლი­კონ ველი თბი­ლი­სის" სა­მუ­შაო სივ­რცე­ში ვორკშო­ფი მიმ­დი­ნა­რე­ობს.

პრე­ზენ­ტა­ცი­ას სა­რეკ­ლა­მო სფე­როს წარ­მა­ტე­ბუ­ლი წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი მარ­თა­ვენ, მათ შო­რის, სა­ერ­თა­შო­რი­სო ორ­გა­ნი­ზა­ცია Gemius-ის გა­ყიდ­ვე­ბის დი­რექ­ტო­რი მი­შელ ვლო­დარ­ცი­კი, კომ­პა­ნია Adline-ის ინ­ტერ­ნეტ გა­ყიდ­ვე­ბის მი­მარ­თუ­ლე­ბის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ქეთი კა­ლან­და­ძე, პრო­ექტ Q banners-ის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ლე­ვან ტა­ბა­ტა­ძე და "პა­ლიტ­რა მე­დი­ის" კონ­ტენტ მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ნინო ტუ­რაშ­ვი­ლი.

"თა­ნა­მედ­რო­ვე სამ­ყა­რო­ში ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გის სა­ჭი­რო­ე­ბა იზ­რდე­ბა. შე­სა­ბა­მი­სად, დამ­კვე­თე­ბის მო­თხოვ­ნაც იზ­რდე­ბა და მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, მათ შევ­თა­ვა­ზოთ ის ინ­სტრუ­მენ­ტე­ბი, რომ­ლე­ბიც მიზ­ნის მიღ­წე­ვა­ში და­ეხ­მა­რე­ბა. ახალ ინ­სტრუ­მენ­ტებს შო­რი­საა, სა­მიზ­ნე აუ­დი­ტო­რი­ის შე­ზღუდ­ვა, ბა­ნე­რე­ბი და მათი გა­მო­ჩე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი. ამ შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გი აჩენს. ტრა­დი­ცი­უ­ლი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბით სა­სურ­ვე­ლი შე­დე­გის მიღ­წე­ვა კი გარ­თულ­და. ამი­ტომ მო­წი­ნა­ვე კომ­პა­ნი­ე­ბი სრუ­ლად ციფ­რულ მარ­კე­ტინგზე გა­და­დი­ან. ის ხარჯთე­ფექ­ტუ­რია და ანა­ლი­ზის გა­კე­თე­ბის მარ­ტივ შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს იძ­ლე­ვა", - გა­ნა­ცხა­და ქეთი კა­ლან­და­ძემ.

ვორ­ქშოპს 100-მდე მოწ­ვე­უ­ლი სტუ­მა­რი, კომ­პა­ნი­ე­ბის მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რე­ბი და სა­რეკ­ლა­მო ინ­დუსტრი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი ეს­წრე­ბი­ან.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რუსეთ-უკრაინის პირდაპირი სამშვიდობო მოლაპარაკებების მეორე რაუნდი დღეს, კვლავ სტამბოლში შედგება

"პალიტრა მედიის" ორგანიზებით "ციფრული რეკლამირების ინოვაციურ მეთოდებზე" ვორკშოფი მიმდინარეობს

"პალიტრა მედიის" ორგანიზებით "ციფრული რეკლამირების ინოვაციურ მეთოდებზე" ვორკშოფი მიმდინარეობს

"პალიტრა მედიის" ორგანიზებით "ციფრული რეკლამირების ინოვაციურ მეთოდებზე", “სილიკონ ველი თბილისის" სამუშაო სივრცეში ვორკშოფი მიმდინარეობს.

პრეზენტაციას სარეკლამო სფეროს წარმატებული წარმომადგენლები მართავენ, მათ შორის, საერთაშორისო ორგანიზაცია Gemius-ის გაყიდვების დირექტორი მიშელ ვლოდარციკი, კომპანია Adline-ის ინტერნეტ გაყიდვების მიმართულების ხელმძღვანელი ქეთი კალანდაძე, პროექტ Q banners-ის ხელმძღვანელი ლევან ტაბატაძე და "პალიტრა მედიის" კონტენტ მარკეტინგის ხელმძღვანელი ნინო ტურაშვილი.

“თანამედროვე სამყაროში ციფრული მარკეტინგის საჭიროება იზრდება. შესაბამისად, დამკვეთების მოთხოვნაც იზრდება და მნიშვნელოვანია, მათ შევთავაზოთ ის ინსტრუმენტები, რომლებიც მიზნის მიღწევაში დაეხმარება. ახალ ინსტრუმენტებს შორისაა, სამიზნე აუდიტორიის შეზღუდვა, ბანერები და მათი გამოჩენის საშუალებები. ამ შესაძლებლობებს ციფრული მარკეტინგი აჩენს. ტრადიციული საშუალებებით სასურველი შედეგის მიღწევა კი გართულდა. ამიტომ მოწინავე კომპანიები სრულად ციფრულ მარკეტინგზე გადადიან. ის ხარჯთეფექტურია და ანალიზის გაკეთების მარტივ შესაძლებლობებს იძლევა", - განაცხადა ქეთი კალანდაძემ.

ვორქშოპს 100-მდე მოწვეული სტუმარი, კომპანიების მარკეტინგის მენეჯერები და სარეკლამო ინდუსტრიის წარმომადგენლები ესწრებიან.

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი