საზოგადოება
Faceამბები

8

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეთოთხმეტე დღე დაიწყება 21:02-ზე, მთვარე მშვილდოსანში იქნება 18:53-დან, უკურსო მთვარის პერიოდი იქნება 16:06-დან 18:55-მდე – მიიღეთ აქტიური და გადამწყვეტი მოქმედება. დაიწყე მნიშვნელოვანი და სერიოზული საქმეები. მომავალ წარმატებაში ეჭვი არ შეგეპაროთ. ფრთხილად და კარგად დაფიქრდი თქვენს ნაბიჯებზე. კომუნიკაცია სხვადასხვა ადამიანებთან. გააძლიერეთ ოჯახური კავშირები და დაამყარეთ ურთიერთობა საყვარელ ადამიანებთან, განსაკუთრებით უფროს თაობასთან. თუ შესაძლებელია, გადადეთ ყველაფერი, დაისვენეთ და ისიამოვნეთ ცხოვრებით. ფიზიკური აქტივობა სასარგებლოა. გაუფრთხილდით მხედველობას.
კონფლიქტები
პოლიტიკა
სამართალი
მსოფლიო
მეცნიერება
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რატომ დააგვიანეს ავსტრიელმა ტურისტებმა სტამბოლის რეისზე და რა კავშირშია ეს რძის პროდუქტების მწარმოებელ ქართულ ბრენდთან
რატომ დააგვიანეს ავსტრიელმა ტურისტებმა სტამბოლის რეისზე და რა კავშირშია ეს რძის პროდუქტების მწარმოებელ ქართულ ბრენდთან

"გუ­შინ, ფრე­ნა თბი­ლი­სი­დან სტამ­ბო­ლის მი­მარ­თუ­ლე­ბით 2 სა­ა­თის დაგ­ვი­ა­ნე­ბით გან­ხორ­ცი­ელ­და. შე­ფერ­ხე­ბა ოთხ ავ­სტრი­ელ ტუ­რისტს უნდა და­ვაბ­რა­ლოთ, რომ­ლე­ბიც შემ­თხვე­ვით მოხ­ვდნენ სა­მეგ­რე­ლოს ერთ-ერთ სო­ფელ­ში სულ­გუ­ნის ყო­ველ­წლი­ურ ფეს­ტი­ვალ­ზე. მსა­ჯო­ბის პა­ტი­ვი ერ­გოთ და მო­სახ­ლე­ო­ბის და­ჟი­ნე­ბუ­ლი თხოვ­ნით, დრო­უ­ლად ვერ გა­მო­ემ­გზავრნენ. ერთ-ერ­თმა გა­ნა­ცხა­და: "ამ­დე­ნი ყვე­ლი ცხოვ­რე­ბა­ში არ მი­ჭა­მია. სა­მეგ­რე­ლო მარ­თლაც ძა­ლი­ან ლა­მა­ზია, რომ მომ­შივ­დე­ბა, აუ­ცი­ლებ­ლად დავ­ბრუნ­დე­ბი"...

რო­გორც გა­ირ­კვა, სა­მეგ­რე­ლოს ზო­გი­ერთ სო­ფელ­ში ოჯა­ხე­ბი მარ­თლაც ეჯიბ­რე­ბი­ან, თუ ვის შე­უძ­ლია უკე­თე­სი სულ­გუ­ნის დამ­ზა­დე­ბა. მი­კერ­ძო­ე­ბის თა­ვი­დან ასა­ცი­ლებ­ლად, ჟი­უ­რის პო­ზი­ცი­ა­ზე მუ­დამ ვინ­მე გა­რე­შე პირს ნიშ­ნა­ვენ..."

იცით სად ამო­ვი­კი­თხე ეს სა­ინ­ტე­რე­სო ის­ტო­რია? - რძის პრო­დუქ­ტე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი ერთ-ერთი ქარ­თუ­ლი ბრენ­დის სულ­გუ­ნის შე­ფუთ­ვა­ზე.

ყვე­ლა­ფე­რი იმით და­ი­წყო, რომ "ნი­კო­რას" სუ­პერ­მარ­კე­ტის დახლზე თვა­ლი მოვ­კა­რი სხვა პრო­დუქ­ტე­ბის­გან ძა­ლი­ან გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი, ორი­გი­ნა­ლუ­რი შე­ფუთ­ვის მქო­ნე სულ­გუნს - გა­ზე­თის ვი­ზუ­ა­ლით... ზო­გა­დად, ყვე­ლის შერ­ჩე­ვი­სას ძა­ლი­ან ფრთხი­ლი ვარ - ვცდი­ლობ ყო­ველ­თვის შე­ფუ­თულ პრო­დუქტს მი­ვა­ნი­ჭო უპი­რა­ტე­სო­ბა, რად­გან ვთვლი, რომ ასე­თი პრო­დუქ­ცია მე­ტად და­ცუ­ლია ჰი­გი­ე­ნის თვალ­საზ­რი­სით. შე­მად­გენ­ლო­ბა ჩა­ვი­კი­თხე და აღ­მო­ვა­ჩი­ნე, რომ სხვა აუ­ცი­ლე­ბელ ინ­ფორ­მა­ცი­ას­თან ერ­თად ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო ის­ტო­რი­ე­ბიც ახ­ლავს თან. ზუს­ტად აქ წა­ვი­კი­თხე ის ის­ტო­რია,ზე­მოთ თქვენც რომ გა­გა­ცა­ნით.

ის­ტო­რი­ამ ისე და­მა­ინ­ტე­რე­სა დახ­ლს გა­ვა­ყო­ლე თვა­ლი და ასე­თი­ვე ორი­გი­ნა­ლურ იმე­რულ ყველს, მო­ცა­რე­ლას, მა­წონს, არა­ჟან­სა და ხა­ჭოს მოვ­კა­რი თვა­ლი... მერე მარ­კე­ტი და­ვი­ა­რე, მა­ცივ­რებ­შიც ჩა­ვი­ხე­დე და ასე­თი­ვე შე­ფუთ­ვის კა­რა­ქიც აღ­მო­ვა­ჩი­ნე.

აღ­მოჩ­ნდა, რომ "ნი­კო­რას" შვი­ლო­ბი­ლი ბრენ­დის - "დღის პრო­დუქ­ტე­ბის" შე­ფუთ­ვას ახა­ლი ვი­ზუ­ა­ლი აქვს... და თი­თე­ულ პრო­დუქტს, სხვა აუ­ცი­ლე­ბელ ინ­ფორ­მა­ცი­ას­თან ერ­თად ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო ის­ტო­რი­ე­ბიც ახ­ლავს თან. ისე ჩა­მით­რია ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი შე­ვი­ძი­ნე! სა­ყი­დე­ლი მქონ­და ოჯა­ხის­თვის და რა­ტო­მაც არა - თან შე­მეც­ნე­ბა, თან სა­სარ­გებ­ლო და გემ­რი­ე­ლი სი­ახ­ლე!...

იქვე კონ­სულ­ტან­ტსაც ვკი­თხე დე­ტა­ლე­ბის ბრენ­დის შე­სა­ხებ... რო­გორც აღ­მოჩ­ნდა, ახ­ლა­ხანს რძის პრო­დუქ­ტე­ბის მწარ­მო­ე­ბელ­მა კომ­პა­ნია "ჩვენ­მა ფერ­მერ­მა" რებ­რენ­დინ­გი გა­ნი­ცა­და და ბა­ზარ­ზე გაზ­რდი­ლი ასორ­ტი­მენ­ტით, სრუ­ლი­ად ახა­ლი შე­ფუთ­ვით, სა­ხე­ლით, გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი ხა­რის­ხი­თა და სა­გე­მოვ­ნო თვი­სე­ბე­ბით გა­მოჩ­ნდა.

ისე გა­მა­ო­ცა შე­ფუთ­ვამ და ისე და­მა­ინ­ტე­რე­სა რისი თქმა სურ­და კომ­პა­ნი­ას იმ სი­ახ­ლე­ე­ბით, რო­მელ­თა შე­სა­ხებ ზე­მოთ უკვე ვი­სა­უბ­რე, ბრენ­დის წარ­მო­მად­გენ­ლებ­თან და­კავ­ში­რე­ბაც კი არ დამ­ზა­რე­ბია.

"წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში ჩვენს ინ­დუსტრი­ა­ში მოქ­მე­დი კომ­პა­ნი­ე­ბი - მათ შო­რის, "ჩვე­ნი ფერ­მე­რიც" ცდი­ლობ­დნენ ბრენ­დე­ბი და­ე­კავ­ში­რე­ბი­ნათ სო­ფელ­თან, ფერ­მას­თან და ამით მომ­ხმა­რებ­ლის აღ­ქმა­ში აქ­ცენ­ტი­რე­ბა მო­ეხ­დი­ნათ პრო­დუქ­ტის ნა­ტუ­რა­ლუ­რო­ბა­ზე.

ბუ­ნებ­რი­ვია, ჩვე­ნი კომ­პა­ნი­ის უმ­თავ­რე­სი მი­ზა­ნიც სწო­რედ ისაა, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს ნა­ტუ­რა­ლუ­რი, სა­სარ­გებ­ლო და სა­უ­კე­თე­სო ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცია შევ­თა­ვა­ზოთ. თუმ­ცა, ამავდრო­უ­ლად ჩავ­თლა­ლეთ, რომ ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი უკვე მზად არის, მი­ი­ღოს თა­ნა­მედ­რო­ვე ბრენ­დი, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი შე­ფუთ­ვი­თა და სა­ხე­ლით. დაგ­ვე­თან­ხმე­ბით, რომ "დღის პრო­დუქ­ტე­ბი" ამ თვალ­საზ­რი­სით მკვეთ­რად გა­მო­ირ­ჩე­ვა ყვე­ლა სხვა ბრენ­დის­გან - გა­ზე­თის ვი­ზუ­ა­ლი შე­ვარ­ჩი­ეთ იმი­ტომ რომ აქ­ცენ­ტი სი­ახ­ლე­ზე გაგ­ვე­კე­თე­ბი­ნა. ვფიქ­რობთ, რომ სა­ზო­გა­დო­ე­ბის დაკ­ვე­თაც სწო­რედ ეს იყო," - მი­თხრა გი­ორ­გი აგ­ლა­ძემ, "დღის პრო­დუქ­ტე­ბის" მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯერ­მა.

გი­ორ­გი აგ­ლა­ძის გან­ცხა­დე­ბით, ბრენ­დი სა­მო­მავ­ლო­დაც ბევრ სა­ინ­ტე­რე­სო ის­ტო­რი­ა­სა და სი­ახ­ლეს პირ­დე­ბა ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს.

კი­დევ ერთი ის­ტო­რია

იცით რა აღ­მო­ჩე­ნა გა­ა­კე­თეს ბრი­ტა­ნელ­მა მეც­ნი­ე­რებ­მა?

მუ­სი­კის გავ­ლე­ნას ტვინ­ზე მეც­ნი­ე­რე­ბი მრა­ვა­ლი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში სწავ­ლობ­დნენ. ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით არა­ერ­თი კვლე­ვა და ექ­სპე­რი­მენ­ტი ჩა­ტა­რე­ბუ­ლა. წელს კი ლეს­ტე­რის უნი­ვერ­სი­ტე­ტის მეც­ნი­ე­რებ­მა ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო აღ­მო­ჩე­ნა გა­ა­კე­თეს. კვლე­ვის ფარ­გლებ­ში, რამ­დე­ნი­მე თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში, მეც­ნი­ე­რე­ბი ად­გი­ლობ­რივ, ხა­ჭოს მწარ­მო­ე­ბე­ლი ფერ­მის ძრო­ხებს მშვიდ მუ­სი­კას და პო­ე­ზი­ის ჩა­ნა­წე­რებს ას­მე­ნი­ნებ­დნენ.

აღ­მოჩ­ნდა, რომ მსგავ­სი ჰან­გე­ბი პი­რუ­ტყვს რე­ლაქ­სა­ცი­ა­ში ეხ­მა­რე­ბა. შე­დე­გად - ის საგ­რძნობ­ლად მეტს იწ­ვე­ლის. აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ სწრა­ფი მუ­სი­კის გა­მო­ყე­ნე­ბამ შე­დე­გი არ გა­მო­იწ­ვია. გა­მოთ­ვლე­ბის თა­ნახ­მად, პრო­დუქ­ცია 3 პრო­ცენ­ტით გა­ი­ზარ­და. მე­თო­დი კი ეკო­ნო­მი­უ­რი და მარ­ტი­ვია.

ამ ის­ტო­რი­ამ ერთ-ერთი ქარ­თუ­ლი ფილ­მის ეპი­ზო­დი გა­მახ­სე­ნა..... ამ დას­კვნამ­დე "უდიპ­ლო­მო სა­სი­ძოს" პერ­სო­ნა­ჟი ლეს­ტე­რის სა­მეც­ნი­ე­რო დას­კვნე­ბის გა­რე­შე მი­ვი­და. ნი­ჭი­ე­რი ხალ­ხი ვართ ქარ­თვე­ლე­ბი...

კარ­გია, როცა ბრენ­დი ცდი­ლობს არ ჩაჯ­დეს სტან­დარ­ტებ­ში, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლად იაზ­როვ­ნოს. ჩვენ კი ისღა დაგ­ვრჩე­ნია და­ვე­ლო­დოთ ბევრ სა­ხა­ლი­სო, შე­მეც­ნე­ბით სი­ახ­ლეს.

sponsored by ContentRoom

sponsored by ContentRoom

რატომ დააგვიანეს ავსტრიელმა ტურისტებმა სტამბოლის რეისზე და რა კავშირშია ეს რძის პროდუქტების მწარმოებელ ქართულ ბრენდთან

რატომ დააგვიანეს ავსტრიელმა ტურისტებმა სტამბოლის რეისზე და რა კავშირშია ეს რძის პროდუქტების მწარმოებელ ქართულ ბრენდთან

"გუშინ, ფრენა თბილისიდან სტამბოლის მიმართულებით 2 საათის დაგვიანებით განხორციელდა. შეფერხება ოთხ ავსტრიელ ტურისტს უნდა დავაბრალოთ, რომლებიც შემთხვევით მოხვდნენ სამეგრელოს ერთ-ერთ სოფელში სულგუნის ყოველწლიურ ფესტივალზე. მსაჯობის პატივი ერგოთ და მოსახლეობის დაჟინებული თხოვნით, დროულად ვერ გამოემგზავრნენ. ერთ-ერთმა განაცხადა: "ამდენი ყველი ცხოვრებაში არ მიჭამია. სამეგრელო მართლაც ძალიან ლამაზია, რომ მომშივდება, აუცილებლად დავბრუნდები"...

როგორც გაირკვა, სამეგრელოს ზოგიერთ სოფელში ოჯახები მართლაც ეჯიბრებიან, თუ ვის შეუძლია უკეთესი სულგუნის დამზადება. მიკერძოების თავიდან ასაცილებლად, ჟიურის პოზიციაზე მუდამ ვინმე გარეშე პირს ნიშნავენ..."

იცით სად ამოვიკითხე ეს საინტერესო ისტორია? - რძის პროდუქტების მწარმოებელი ერთ-ერთი ქართული ბრენდის სულგუნის შეფუთვაზე.

ყველაფერი იმით დაიწყო, რომ "ნიკორას" სუპერმარკეტის დახლზე თვალი მოვკარი სხვა პროდუქტებისგან ძალიან განსხვავებული, ორიგინალური შეფუთვის მქონე სულგუნს - გაზეთის ვიზუალით... ზოგადად, ყველის შერჩევისას ძალიან ფრთხილი ვარ - ვცდილობ ყოველთვის შეფუთულ პროდუქტს მივანიჭო უპირატესობა, რადგან ვთვლი, რომ ასეთი პროდუქცია მეტად დაცულია ჰიგიენის თვალსაზრისით. შემადგენლობა ჩავიკითხე და აღმოვაჩინე, რომ სხვა აუცილებელ ინფორმაციასთან ერთად ძალიან საინტერესო ისტორიებიც ახლავს თან. ზუსტად აქ წავიკითხე ის ისტორია,ზემოთ თქვენც რომ გაგაცანით.

ისტორიამ ისე დამაინტერესა დახლს გავაყოლე თვალი და ასეთივე ორიგინალურ იმერულ ყველს, მოცარელას, მაწონს, არაჟანსა და ხაჭოს მოვკარი თვალი... მერე მარკეტი დავიარე, მაცივრებშიც ჩავიხედე და ასეთივე შეფუთვის კარაქიც აღმოვაჩინე.

აღმოჩნდა, რომ "ნიკორას" შვილობილი ბრენდის - "დღის პროდუქტების" შეფუთვას ახალი ვიზუალი აქვს... და თითეულ პროდუქტს, სხვა აუცილებელ ინფორმაციასთან ერთად ძალიან საინტერესო ისტორიებიც ახლავს თან. ისე ჩამითრია ყველა პროდუქტი შევიძინე! საყიდელი მქონდა ოჯახისთვის და რატომაც არა - თან შემეცნება, თან სასარგებლო და გემრიელი სიახლე!...

იქვე კონსულტანტსაც ვკითხე დეტალების ბრენდის შესახებ... როგორც აღმოჩნდა, ახლახანს რძის პროდუქტების მწარმოებელმა კომპანია "ჩვენმა ფერმერმა" რებრენდინგი განიცადა და ბაზარზე გაზრდილი ასორტიმენტით, სრულიად ახალი შეფუთვით, სახელით, გაუმჯობესებული ხარისხითა და საგემოვნო თვისებებით გამოჩნდა.

ისე გამაოცა შეფუთვამ და ისე დამაინტერესა რისი თქმა სურდა კომპანიას იმ სიახლეებით, რომელთა შესახებ ზემოთ უკვე ვისაუბრე, ბრენდის წარმომადგენლებთან დაკავშირებაც კი არ დამზარებია.

"წლების განმავლობაში ჩვენს ინდუსტრიაში მოქმედი კომპანიები - მათ შორის, "ჩვენი ფერმერიც" ცდილობდნენ ბრენდები დაეკავშირებინათ სოფელთან, ფერმასთან და ამით მომხმარებლის აღქმაში აქცენტირება მოეხდინათ პროდუქტის ნატურალურობაზე.

ბუნებრივია, ჩვენი კომპანიის უმთავრესი მიზანიც სწორედ ისაა, რომ მომხმარებელს ნატურალური, სასარგებლო და საუკეთესო ხარისხის პროდუქცია შევთავაზოთ. თუმცა, ამავდროულად ჩავთლალეთ, რომ ქართველი მომხმარებელი უკვე მზად არის, მიიღოს თანამედროვე ბრენდი, განსხვავებული შეფუთვითა და სახელით. დაგვეთანხმებით, რომ "დღის პროდუქტები" ამ თვალსაზრისით მკვეთრად გამოირჩევა ყველა სხვა ბრენდისგან - გაზეთის ვიზუალი შევარჩიეთ იმიტომ რომ აქცენტი სიახლეზე გაგვეკეთებინა. ვფიქრობთ, რომ საზოგადოების დაკვეთაც სწორედ ეს იყო," - მითხრა გიორგი აგლაძემ, "დღის პროდუქტების" მარკეტინგის მენეჯერმა.

გიორგი აგლაძის განცხადებით, ბრენდი სამომავლოდაც ბევრ საინტერესო ისტორიასა და სიახლეს პირდება ქართველ მომხმარებელს.

კიდევ ერთი ისტორია

იცით რა აღმოჩენა გააკეთეს ბრიტანელმა მეცნიერებმა?

მუსიკის გავლენას ტვინზე მეცნიერები მრავალი წლის განმავლობაში სწავლობდნენ. ამ მიმართულებით არაერთი კვლევა და ექსპერიმენტი ჩატარებულა. წელს კი ლესტერის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა ძალიან საინტერესო აღმოჩენა გააკეთეს. კვლევის ფარგლებში, რამდენიმე თვის განმავლობაში, მეცნიერები ადგილობრივ, ხაჭოს მწარმოებელი ფერმის ძროხებს მშვიდ მუსიკას და პოეზიის ჩანაწერებს ასმენინებდნენ.

აღმოჩნდა, რომ მსგავსი ჰანგები პირუტყვს რელაქსაციაში ეხმარება. შედეგად - ის საგრძნობლად მეტს იწველის. აღსანიშნავია, რომ სწრაფი მუსიკის გამოყენებამ შედეგი არ გამოიწვია. გამოთვლების თანახმად, პროდუქცია 3 პროცენტით გაიზარდა. მეთოდი კი ეკონომიური და მარტივია.

ამ ისტორიამ ერთ-ერთი ქართული ფილმის ეპიზოდი გამახსენა..... ამ დასკვნამდე "უდიპლომო სასიძოს" პერსონაჟი ლესტერის სამეცნიერო დასკვნების გარეშე მივიდა. ნიჭიერი ხალხი ვართ ქართველები...

კარგია, როცა ბრენდი ცდილობს არ ჩაჯდეს სტანდარტებში, განსხვავებულად იაზროვნოს. ჩვენ კი ისღა დაგვრჩენია დაველოდოთ ბევრ სახალისო, შემეცნებით სიახლეს.

sponsored by ContentRoom

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი