საზოგადოება
პოლიტიკა

8

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეთოთხმეტე დღე დაიწყება 21:15-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია – კარგია ნებისმიერი ბიზნესის დასაწყებად. ამ დღეს დაწყებული საქმეები თავისით გამოვა. შესაძლებელია დაწინაურება, ხელფასის მატება, ჯილდოები და დამსახურებული აღიარება. დაიწყეთ აქტიური და გადამწყვეტი მოქმედება. დაიწყე მნიშვნელოვანი და სერიოზული საქმეები. მომავალ წარმატებაში ეჭვი არ შეგეპაროთ. ფრთხილად და კარგად დაფიქრდი თქვენს ნაბიჯებზე. კარგია კომუნიკაცია სხვადასხვა ადამიანებთან. გააძლიერეთ ოჯახური კავშირები და დაამყარეთ ურთიერთობა საყვარელ ადამიანებთან, განსაკუთრებით უფროს თაობასთან. სასარგებლოა კუჭისა და ნაწლავების გაწმენდა. ფიზიკური აქტივობა სასარგებლოა. გაუფრთხილდით მხედველობას. ყურადღებით მოუსმინეთ ყველაფერს, რასაც გეუბნებათ საყვარელი ადამიანი.
მსოფლიო
სამხედრო
მოზაიკა
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
gebuy.net - ქართველებისთვის პრემიუმ ბრენდები ხელმისაწვდომი ხდება
 gebuy.net - ქართველებისთვის პრემიუმ ბრენდები ხელმისაწვდომი ხდება

პრე­მი­უმ ბრენ­დის და­სა­ხე­ლე­ბის 4 000-ზე მეტი ნივ­თი ქარ­თველ მყიდ­ველს ელო­დე­ბა. მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, ასორ­ტი­მენ­ტი მუდ­მი­ვად იზ­რდე­ბა და მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ხდე­ბა. ეს ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზია gebuy.net-ია, რო­მე­ლიც 1 წლის წინ შე­იქ­მნა, თუმ­ცა 2017 წლის და­სა­წყის­ში რებ­რენ­დინ­გი გა­ნი­ცა­და და ახლა აქ­ტი­უ­რად მუ­შა­ობს ევ­რო­პუ­ლი პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბის პრო­დუქ­ცი­ის სა­ქარ­თვე­ლო­ში ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბის ზრდა­ზე. სტარ­ტა­პის დამ­ფუძ­ნებ­ლე­ბი ბიზ­ნე­სის მას­შტა­ბი­რე­ბას და პირ­ველ ეტაპ­ზე, სომ­ხე­თის ან აზერ­ბა­ი­ჯა­ნის ბაზ­რებ­ზე მუ­შა­ო­ბის და­წყე­ბა­საც გეგ­მა­ვენ.

"ჩვე­ნი ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზია პრო­დუქ­ცი­ის დიდი მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა. თუმ­ცა ვაგ­რძე­ლებთ ასორ­ტი­მენ­ტის გა­ფარ­თო­ე­ბას. ჩვენ ყო­ველ­დღი­უ­რად ვა­დევ­ნებთ თვალ­ყურს ბაზ­რის ნი­შას, რათა შე­ვი­ნარ­ჩუ­ნოთ კონ­კუ­რენ­ტუ­ლი ფა­სე­ბი. ჩვენ­თან შე­ძე­ნის შემ­თხვე­ვა­ში, კლი­ენ­ტი დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლია, რომ პრო­დუქტს სწრა­ფად, ყვე­ლა­ნა­ი­რი დაბ­რკო­ლე­ბის გა­რე­შე მი­ი­ღებს. ჩვენ ვა­ფა­სებთ ჩვე­ნი, რო­გორც სა­ი­მე­დო მო­ვაჭ­რის რე­პუ­ტა­ცი­ას და არას­დროს ვუც­რუ­ებთ იმე­დებს ჩვენს კლი­ენ­ტებს," - აღ­ნიშ­ნავს gebuy.net-ის მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი ილო ღლონ­ტი.

მა­ღა­ზია აუ­თლეთ­ზე მუ­შა­ობს, რად­გან, რო­გორც ილო ღლონ­ტი ამ­ბობს, ქარ­თვე­ლე­ბის­თვის ფასს დიდი მნიშ­ვნე­ლო­ბა აქვს. თუმ­ცა, ძა­ლი­ან უყ­ვართ პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბი და სწო­რედ ამან გა­ნა­პი­რო­ბა ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზი­ის წარ­მა­ტე­ბა. gebuy.net ბა­ზარ­ზე პირ­ვე­ლი კომ­პა­ნია იყო, რო­მელ­მაც პირ­და­პირ და­ი­წყო ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დე­ბის ქარ­თვე­ლე­ბის­თვის მი­წო­დე­ბა ოპ­ტი­მა­ლურ ფა­სად და კარ­გი პი­რო­ბე­ბით. გარ­კვე­უ­ლი პრობ­ლე­მე­ბის გამო სტარ­ტაპ­მა რამ­დე­ნი­მე თვის შემ­დეგ საქ­მი­ა­ნო­ბა შე­ა­ჩე­რა. 2017 წლი­დან კი გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი შე­მარ­თე­ბით და ძლი­ე­რი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კამ­პა­ნი­ით გა­ნა­ახ­ლა მუ­შა­ო­ბა.

"ჩვე­ნი მთა­ვა­რი სირ­თუ­ლე ისაა, რომ ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი ონ­ლა­ინ ვაჭ­რო­ბას შეჩ­ვე­უ­ლე­ბი არ არი­ან და ნდო­ბის ამაღ­ლე­ბაა სა­ჭი­რო. ამის­თვის ყვე­ლა­ფერს ვა­კე­თებთ. ვი­ღებთ გან­მარ­ტე­ბით ვი­დე­ო­ებს, რომ­ლე­ბიც მალე გა­მოჩ­ნდე­ბა ჩვენს სა­იტ­ზე და და­ინ­ტე­რე­სე­ბულ ადა­მი­ა­ნებს შო­პინ­გის ყვე­ლა დე­ტა­ლის შე­სა­ხებ მი­აწ­ვდის დაწ­ვრი­ლე­ბით ინ­ფორ­მა­ცი­ას. მთა­ვარ აქ­ცენტს უსაფრ­თხო­ე­ბა­ზე ვა­კე­თებთ. მომ­ხმა­რე­ბელს ნივ­თის მი­ღე­ბის 100 პრო­ცენ­ტი­ან გა­რან­ტი­ას ვაძ­ლევთ," - გან­მარ­ტავს ილო ღლონ­ტი.

სტარ­ტა­პი ამ­ჟა­მად "თი­ბი­სი ბან­კის" პრო­ექტ "სტარ­ტა­პე­რის" მო­ნა­წი­ლეა, რაც მას სწო­რი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი და პიარ კამ­პა­ნი­ის წარ­მო­ე­ბა­ში ეხ­მა­რე­ბა. რო­გორც ილო ღლონ­ტი აღ­ნიშ­ნავს, მათ­თვის, ისე­ვე, რო­გორც სხვა პა­ტა­რა ბიზ­ნე­სე­ბის­თვის, მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კუ­თხით დახ­მა­რე­ბას უდი­დე­სი მნიშ­ვნე­ლო­ბა აქვს.

"თი­ბი­სი ბანკთან" საქ­მი­ა­ნო­ბის თით­ქმის ყვე­ლა ეტაპ­ზე ვთა­ნამ­შომ­ლობთ. უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში თი­ბი­სი ბან­კის გან­ვა­დე­ბის სერ­ვი­სის და­ნერგვა­საც ვგეგ­მვათ, რაც ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლებ­ლე­ბის­თვის ონ­ლა­ინ ვაჭ­რო­ბის პრო­ცესს უფრო მო­სა­ხერ­ხე­ბელს გახ­დის".

სტარ­ტა­პი სტა­ბი­ლუ­რად მზარ­დია ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე. მო­მა­ვალ­ში კი დამ­ფუძ­ნებ­ლე­ბი უცხო­ურ ბაზ­რებ­ზე გას­ვლა­საც გეგ­მა­ვენ და პირ­ველ ეტაპ­ზე სომ­ხეთს და აზერ­ბა­ი­ჯანს გა­ნი­ხი­ლა­ვენ.

#სტარ­ტა­პე­რი #გვე­ა­მა­ყე­ბი

ფო­ტო­ე­ბი: Advan/ედ­ვე­ნი

ნანა მღებ­რიშ­ვი­ლი

AMBEBI.GE

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალები ხდება ცნობილი თორნიკე რიჟვაძის საქმეზე?

gebuy.net - ქართველებისთვის პრემიუმ ბრენდები ხელმისაწვდომი ხდება

 gebuy.net - ქართველებისთვის პრემიუმ ბრენდები ხელმისაწვდომი ხდება

პრემიუმ ბრენდის დასახელების 4 000-ზე მეტი ნივთი ქართველ მყიდველს ელოდება. მომხმარებლის მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ასორტიმენტი მუდმივად იზრდება და მრავალფეროვანი ხდება. ეს ონლაინ მაღაზია gebuy.net-ია, რომელიც 1 წლის წინ შეიქმნა, თუმცა 2017 წლის დასაწყისში რებრენდინგი განიცადა და ახლა აქტიურად მუშაობს ევროპული პრემიუმ ბრენდების პროდუქციის საქართველოში ხელმისაწვდომობის ზრდაზე. სტარტაპის დამფუძნებლები ბიზნესის მასშტაბირებას და პირველ ეტაპზე, სომხეთის ან აზერბაიჯანის ბაზრებზე მუშაობის დაწყებასაც გეგმავენ.

"ჩვენი ონლაინ მაღაზია პროდუქციის დიდი მრავალფეროვნებით გამოირჩევა. თუმცა ვაგრძელებთ ასორტიმენტის გაფართოებას. ჩვენ ყოველდღიურად ვადევნებთ თვალყურს ბაზრის ნიშას, რათა შევინარჩუნოთ კონკურენტული ფასები. ჩვენთან შეძენის შემთხვევაში, კლიენტი დარწმუნებულია, რომ პროდუქტს სწრაფად, ყველანაირი დაბრკოლების გარეშე მიიღებს. ჩვენ ვაფასებთ ჩვენი, როგორც საიმედო მოვაჭრის რეპუტაციას და არასდროს ვუცრუებთ იმედებს ჩვენს კლიენტებს," - აღნიშნავს gebuy.net-ის მარკეტინგის მენეჯერი ილო ღლონტი.

მაღაზია აუთლეთზე მუშაობს, რადგან, როგორც ილო ღლონტი ამბობს, ქართველებისთვის ფასს დიდი მნიშვნელობა აქვს. თუმცა, ძალიან უყვართ პრემიუმ ბრენდები და სწორედ ამან განაპირობა ონლაინ მაღაზიის წარმატება. gebuy.net ბაზარზე პირველი კომპანია იყო, რომელმაც პირდაპირ დაიწყო ევროპული ბრენდების ქართველებისთვის მიწოდება ოპტიმალურ ფასად და კარგი პირობებით. გარკვეული პრობლემების გამო სტარტაპმა რამდენიმე თვის შემდეგ საქმიანობა შეაჩერა. 2017 წლიდან კი განახლებული შემართებით და ძლიერი მარკეტინგული კამპანიით განაახლა მუშაობა.

"ჩვენი მთავარი სირთულე ისაა, რომ ქართველი მომხმარებლები ონლაინ ვაჭრობას შეჩვეულები არ არიან და ნდობის ამაღლებაა საჭირო. ამისთვის ყველაფერს ვაკეთებთ. ვიღებთ განმარტებით ვიდეოებს, რომლებიც მალე გამოჩნდება ჩვენს საიტზე და დაინტერესებულ ადამიანებს შოპინგის ყველა დეტალის შესახებ მიაწვდის დაწვრილებით ინფორმაციას. მთავარ აქცენტს უსაფრთხოებაზე ვაკეთებთ. მომხმარებელს ნივთის მიღების 100 პროცენტიან გარანტიას ვაძლევთ," - განმარტავს ილო ღლონტი.

სტარტაპი ამჟამად "თიბისი ბანკის" პროექტ "სტარტაპერის" მონაწილეა, რაც მას სწორი მარკეტინგული და პიარ კამპანიის წარმოებაში ეხმარება. როგორც ილო ღლონტი აღნიშნავს, მათთვის, ისევე, როგორც სხვა პატარა ბიზნესებისთვის, მარკეტინგული კუთხით დახმარებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს.

"თიბისი ბანკთან" საქმიანობის თითქმის ყველა ეტაპზე ვთანამშომლობთ. უახლოეს მომავალში თიბისი ბანკის განვადების სერვისის დანერგვასაც ვგეგმვათ, რაც ჩვენი მომხმარებლებლებისთვის ონლაინ ვაჭრობის პროცესს უფრო მოსახერხებელს გახდის".

სტარტაპი სტაბილურად მზარდია ქართულ ბაზარზე. მომავალში კი დამფუძნებლები უცხოურ ბაზრებზე გასვლასაც გეგმავენ და პირველ ეტაპზე სომხეთს და აზერბაიჯანს განიხილავენ.

#სტარტაპერი #გვეამაყები

ფოტოები: Advan/ედვენი

ნანა მღებრიშვილი

AMBEBI.GE

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი