პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო

7

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეცამეტე დღე დაიწყება 19:40-ზე, მთვარე მორიელშია – კარგია ჯგუფური მუშაობისთვის, ახალი ინფორმაციის მოსაპოვებლად, სწავლის დასაწყებად. საყოფაცხოვრებო ნივთების დაგროვების, შეძენისა და წარმოებისთვის. კარგია პურის გამოცხობა. არ არის რეკომენდებული სერიოზული საქმეების და ვალდებულებების შესრულება, განსაკუთრებით მარტო. ადრე დაწყებული პროექტების მიტოვება. სიზარმაცე. ხელსაყრელი დღეა მოგზაურობისთვის, მივლინების ან მომლოცველებისთვის. აგრეთვე ოჯახის შესაქმნელად.
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სპორტი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ათიათასობით თვითდასაქმებული უმუშევარი დარჩება" - ვის ინტერესებშია ტაქსების ბაზრის რეგულირება
"ათიათასობით თვითდასაქმებული უმუშევარი დარჩება" - ვის ინტერესებშია ტაქსების ბაზრის რეგულირება

რუ­სულ პრე­სა­ში გავ­რცელ­და "ტრანსსოფ­ტის" პრე­ზი­დენ­ტის რო­დი­ონ ოტ­ლე­ტო­ვის გან­ცხა­დე­ბა, რომ სა­ერ­თა­შო­რი­სო აპ­ლი­კა­ცი­ის, ე.წ. "იუ­ბე­რის" გა­მო­ყე­ნე­ბით, სა­ქარ­თვე­ლო­ში სა­ავ­ტო­მო­ბი­ლო გა­დაყ­ვა­ნის მომ­სა­ხუ­რე­ბის და­ნერგვას გეგ­მავს. ეს სერ­ვი­სი იყე­ნებს პროგ­რა­მულ უზ­რუნ­ველ­ყო­ფას, რო­მე­ლიც კლი­ენ­ტთან ყვე­ლა­ზე ახ­ლოს მყოფ მძღოლს გზავ­ნის. აპ­ლი­კა­ცი­ის გა­მო­ყე­ნე­ბით სა­ქარ­თვე­ლო­ში უკვე ოპე­რი­რებს რუ­სუ­ლი კომ­პა­ნია "იან­დექს ტაქ­სი". ტრან­სპორ­ტის სფე­რო­ში მო­მუ­შა­ვე ექ­სპერ­ტე­ბის შე­ფა­სე­ბით, რუ­სუ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი სა­ქარ­თვე­ლოს ტაქ­სე­ბის მომ­სა­ხუ­რე­ბის სფე­როს მო­ნო­პო­ლი­ზე­ბას გეგ­მა­ვენ.

ვასო ურუ­შა­ძე, ტრან­სპორ­ტის სა­კი­თხებ­ზე მო­მუ­შა­ვე პლატ­ფორ­მა HUB Georgia-ს აღ­მას­რუ­ლე­ბე­ლი დი­რექ­ტო­რი: "ოფი­ცი­ა­ლუ­რი სტა­ტის­ტი­კა არ არ­სე­ბობს, თუმ­ცა, უხე­ში გათ­ვლე­ბით, მხო­ლოდ თბი­ლის­ში 40 ათა­სამ­დე ტაქ­სი მოძ­რა­ობს. ეს მი­ლი­ო­ნო­ბით ლა­რის შე­მო­სა­ვა­ლია, რო­მე­ლიც ხე­ლი­სუფ­ლე­ბის მიერ არ კონ­ტროლ­დე­ბა და არც იბეგ­რე­ბა. თბი­ლი­სის მე­რი­ამ და­ი­წყო ტაქ­სე­ბის ლი­ცენ­ზი­რე­ბის სა­კი­თხზე მუ­შა­ო­ბა, სა­მოქ­მე­დო დო­კუ­მენ­ტში, სა­ვა­რა­უ­დოდ, მო­იყ­ვა­ნენ სტა­ტის­ტი­კა­სა და კვლე­ვე­ბის შე­დე­გებს, თუმ­ცა სა­ჯა­როდ ამ ცნო­ბებს არ ახ­მა­უ­რე­ბენ. ჩვე­ნი ინ­ფორ­მა­ცი­ით, სა­მუ­შაო ჯგუფ­ში ჩარ­თუ­ლია არა­სამ­თავ­რო­ბო ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბიც, მაგ­რამ ჩვენ მათ შო­რის არ ვართ, ალ­ბათ, მი­იჩ­ნი­ეს, რომ უჩ­ვე­ნოდ უფრო კომ­ფორ­ტუ­ლად იგ­რძნობ­დნენ თავს. ჩვე­ნი ამო­ცა­ნაა სატ­რან­სპორ­ტო დარ­გი­სა და სფე­როს გან­ვი­თა­რე­ბა, ოღონდ მო­სახ­ლე­ო­ბის, მომ­ხმა­რებ­ლი­სა და სფე­რო­ში და­საქ­მე­ბულ­თა უფ­ლე­ბე­ბი­სა და ინ­ტე­რე­სე­ბის დაც­ვით.

ზუს­ტად შე­მიძ­ლია გითხ­რათ, რომ გუნდს, რო­მე­ლიც დღეს თბი­ლი­სის მე­რი­ას მარ­თავს, ქა­ლაქ­ში ტრან­სპორ­ტის სის­ტე­მის გან­ვი­თა­რე­ბის არც კომ­პე­ტენ­ცია გა­აჩ­ნია, არც შე­საძ­ლებ­ლო­ბა. გა­ნაგ­რძეთ კი­თხვა

"ათიათასობით თვითდასაქმებული უმუშევარი დარჩება" - ვის ინტერესებშია ტაქსების ბაზრის რეგულირება

"ათიათასობით თვითდასაქმებული უმუშევარი დარჩება" - ვის ინტერესებშია ტაქსების ბაზრის რეგულირება

რუსულ პრესაში გავრცელდა "ტრანსსოფტის" პრეზიდენტის როდიონ ოტლეტოვის განცხადება, რომ საერთაშორისო აპლიკაციის, ე.წ. "იუბერის" გამოყენებით, საქართველოში საავტომობილო გადაყვანის მომსახურების დანერგვას გეგმავს. ეს სერვისი იყენებს პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც კლიენტთან ყველაზე ახლოს მყოფ მძღოლს გზავნის. აპლიკაციის გამოყენებით საქართველოში უკვე ოპერირებს რუსული კომპანია "იანდექს ტაქსი". ტრანსპორტის სფეროში მომუშავე ექსპერტების შეფასებით, რუსული კომპანიები საქართველოს ტაქსების მომსახურების სფეროს მონოპოლიზებას გეგმავენ.

ვასო ურუშაძე, ტრანსპორტის საკითხებზე მომუშავე პლატფორმა HUB Georgia-ს აღმასრულებელი დირექტორი: "ოფიციალური სტატისტიკა არ არსებობს, თუმცა, უხეში გათვლებით, მხოლოდ თბილისში 40 ათასამდე ტაქსი მოძრაობს. ეს მილიონობით ლარის შემოსავალია, რომელიც ხელისუფლების მიერ არ კონტროლდება და არც იბეგრება. თბილისის მერიამ დაიწყო ტაქსების ლიცენზირების საკითხზე მუშაობა, სამოქმედო დოკუმენტში, სავარაუდოდ, მოიყვანენ სტატისტიკასა და კვლევების შედეგებს, თუმცა საჯაროდ ამ ცნობებს არ ახმაურებენ. ჩვენი ინფორმაციით, სამუშაო ჯგუფში ჩართულია არასამთავრობო ორგანიზაციებიც, მაგრამ ჩვენ მათ შორის არ ვართ, ალბათ, მიიჩნიეს, რომ უჩვენოდ უფრო კომფორტულად იგრძნობდნენ თავს. ჩვენი ამოცანაა სატრანსპორტო დარგისა და სფეროს განვითარება, ოღონდ მოსახლეობის, მომხმარებლისა და სფეროში დასაქმებულთა უფლებებისა და ინტერესების დაცვით.

ზუსტად შემიძლია გითხ­რათ, რომ გუნდს, რომელიც დღეს თბილისის მერიას მართავს, ქალაქში ტრანსპორტის სისტემის განვითარების არც კომპეტენცია გააჩნია, არც შესაძლებლობა.  განაგრძეთ კითხვა

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი