მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

3

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 14:46-ზე, მთვარე სასწორშია – დღის ენერგია უარყოფითად მოქმედებს ადამიანებზე. პროვოკაციების დღეა, უფრთხილდით მოტყუებას და ცდუნებებს, იყავით მოკრძალებული. კარგი დღეა მარხვისთვის. საკვები უნდა იყოს მარტივი და მსუბუქი. არ მიირთვათ ხელოვნური პროდუქტები, ნამცხვრები, სოკო და ხორცი. ცოტა დაისვენეთ, აღიდგინეთ ძალა. მოუფრთხილდით პირად ნივთებს. იყავით თავშეკავებული და ტოლერანტული სამსახურში, კომუნიკაციაში, ეცადეთ არავის ანაწყენოთ. არ მიიღოთ მონაწილეობა სარისკო საქმიანობაში. არ არის რეკომენდებული ბიზნესის დაწყება. პრეზენტაციებსა და გასართობ ღონისძიებებზე დასწრება. ხელშეკრულებების გაფორმება. საბუთების შედგენა. ეს დღე ყველაზე არახელსაყრელია ქორწინებისა და საქორწილო ღონისძიებებისთვის.
საზოგადოება
მოზაიკა
სამხედრო
კონფლიქტები
სპორტი
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
კომპანია Holland & Barrett უკვე საქართველოშია
კომპანია Holland & Barrett უკვე საქართველოშია

ბრი­ტა­ნულ­მა წამ­ყვან­მა სა­ცა­ლო ვაჭ­რო­ბის კომ­პა­ნი­ამ - Holland & Barrett, რო­მე­ლიც თა­ვის მომ­ხმა­რე­ბელს ვი­ტა­მი­ნე­ბის, მი­ნე­რა­ლე­ბი­სა და მცე­ნა­რე­უ­ლი და­ნა­მა­ტე­ბის ფარ­თო ასორ­ტი­მენტს სთა­ვა­ზობს, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ოპე­რი­რე­ბა და­ი­წყო.

თბი­ლის­ში სექ­ტემ­ბრი­დან უკვე შე­საძ­ლე­ბე­ლია ნო­მერ პირ­ვე­ლი მსოფ­ლიო დო­ნის ბრენ­დის პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნა.

თბი­ლის­ში კომ­პა­ნი­ის უკვე ორი მა­ღა­ზია გა­იხ­სნა. სა­ვაჭ­რო ქსე­ლი სა­ქარ­თვე­ლო­ში სექ­ტემ­ბრი­დან შე­მო­ვი­და. პირ­ვე­ლი მა­ღა­ზია "სითი მოლ სა­ბურ­თა­ლო­ში" მე­ო­რე სარ­თულ­ზე გან­თავ­სდა, ხოლო მე­ო­რე მა­ღა­ზია - "გლ­და­ნი მოლ­ში".

"ეს არის მსოფ­ლი­ო­ში ნო­მერ პირ­ვე­ლი ბრი­ტა­ნუ­ლი სა­ვაჭ­რო ქსე­ლი, რო­მე­ლიც ჯან­სა­ღი ცხოვ­რე­ბის წე­სის მიმ­დევ­რე­ბეს ყვე­ლა სა­ჭი­რო პრო­დუქ­ცი­ას სთა­ვა­ზობს", - აცხა­დე­ბენ ბრენ­დის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი.

ჯან­სა­ღი საკ­ვე­ბი, ვი­ტა­მი­ნე­ბი, მი­ნე­რა­ლე­ბი, მცე­ნა­რე­უ­ლი და­ნა­მა­ტე­ბი, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი პარ­ფი­უ­მე­რია, ბავ­შვის ვი­ტა­მი­ნე­ბი და მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი, გახ­დო­მის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი, სპორ­ტსმე­ნე­ბის­თვის საკ­ვე­ბი და­ნა­მა­ტე­ბი - ეს ის არას­რუ­ლი ჩა­მო­ნათ­ვა­ლია, რო­მელ­საც კომ­პა­ნია თა­ვის მომ­ხმა­რე­ბე­ლებს სთა­ვა­ზობს.

ბრენ­დის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბის გან­ცხა­დე­ბით, კომ­პა­ნი­ას 145 წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბა აქვს.

"ბრი­ტა­ნეთ­ში თუ ვინ­მეა ნამ­ყო­ფი, ყვე­ლას­თვის ნაც­ნო­ბია ეს კომ­პა­ნია. დი­ა­სახ­ლი­სებ­ში გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. იქ ყო­ველ კუ­თხე­შია მათი მა­ღა­ზია. თი­თო­ე­უ­ლი პრო­დუქ­ტი 15-30 წლი­ან გა­მოც­დას გა­დის. ნე­ბის­მი­ერ პრო­დუქ­ცი­ას უვ­ნებ­ლო­ბის 100%-იანი გა­რან­ტია აქვს. არ სა­ჭი­რე­ობს ექი­მის რე­ცეპტს, რად­გან მთლი­ა­ნად ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ინ­გრე­დი­ნე­ტე­ბით მზად­დე­ბა. ეს არ არის აფ­თი­ა­ქი. ეს არის ჯან­სა­ღი საკ­ვე­ბი და­ნა­მა­ტე­ბის, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი კოს­მე­ტი­კის და ნა­ტუ­რა­ლუ­რი პროდ­ქუ­ტე­ბის მა­ღა­ზია", - აცხა­დე­ბენ ბრენ­დის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი სა­ქარ­თვე­ლო­ში. მა­თი­ვე ინ­ფორ­მა­ცი­ით, Holland & Barrett თა­ვის თა­ნამ­შრომ­ლებს ტრე­ნინ­გებს სთა­ვა­ზობს, რათა მათ შე­სა­ბა­მი­სი გა­ნათ­ლე­ბა მის­ცეს.

"კომ­პა­ნი­ას აქვს თა­ვი­სი ტრე­ნინგ ცენ­ტრი. კონ­სულ­ტან­ტე­ბი დიდ მომ­ზა­დე­ბას გა­დი­ან, რათა მომ­ხმა­რე­ბელს მაქ­სი­მა­ლუ­რად და­ეხ­მა­რონ სწო­რი არ­ჩე­ვა­ნის გა­კე­თე­ბა­ში", - აღ­ნიშ­ნა­ვენ Holland & Barrett - ის ქარ­თულ წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბა­ში.

უსაფრ­თხო­ე­ბა, ხა­რის­ხი, ნდო­ბის მა­ღა­ლი მაჩ­ვე­ნე­ბე­ლი ბრენ­დის მი­მართ - ის მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბია, რაც Holland & Barrett-ის პრო­დუქ­ცი­ას მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის მაქ­სი­მა­ლუ­რად მი­სა­ღებს ხდის. რო­გორც ბრენ­დის ქარ­თულ წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბა­ში აცხა­დე­ბენ, Holland & Barrett-ის თი­თო­ე­უ­ლი მა­ღა­ზია იმის გა­რან­ტო­რია, რომ პრო­დუქ­ცია, რო­მელ­საც მომ­ხმა­რე­ბე­ლი არ­ჩევს, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის არის. რაც, ასე­ვე მაქ­სი­მა­ლურ უვ­ნებ­ლო­ბას გუ­ლის­ხმობს.

კომ­პა­ნი­ას სა­ქარ­თვე­ლო­ში უკვე გა­უჩ­ნდა აქ­ტი­უ­რი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი, მათ შო­რის არი­ან ტე­ლე­წამ­ყვა­ნი ნინო ზა­უ­ტაშ­ვი­ლი და მსა­ხი­ო­ბი ბახ­ვა ბრეგ­ვა­ძე.

რო­გორც ტე­ლე­წამ­ყვა­ნი ნინო ზა­უ­ტაშ­ვი­ლი აღ­ნიშ­ნავს, Holland & Barrett - ის პრო­დუქ­ცია ნა­ტუ­რა­ლუ­რი კომ­პო­ნენ­ტე­ბის­გან შედ­გე­ბა.

"მე დი­დი­ხა­ნი არ არის რაც ვიც­ნობ Holland & Barrett - ის პრო­დუქ­ცი­ას. ზა­ფხულ­ში გა­ვი­ცა­ნი და ძა­ლი­ან კარ­გი შთა­ბეჭ­დი­ლე­ბა და­ტო­ვა. მე მქონ­და სა­შუ­ა­ლე­ბა უფრო ახ­ლოს გავ­ცნო­ბო­დი იმას თუ რას შე­ი­ცავს ამ კომ­პა­ნი­ის პრო­დუქ­ცია. ზო­გა­დად მე ყო­ველ­თვის ვკი­თხუ­ლობ ანო­ტა­ცი­ას და რო­დე­საც გა­ვი­გე, რომ ეს არის სრუ­ლი­ად ნა­ტუ­რა­ლუ­რი პრო­დუქ­ტი და აბ­სო­ლუ­ტუ­რად ნა­ტუ­რა­ლუ­რი კომ­პო­ნენ­ტე­ბის­გან შედ­გე­ბა. და­ვი­წყე მისი მი­ღე­ბა, რად­გან მე­გო­ბარ­მა მირ­ჩია და მი­თხრა, რომ Holland & Barrett - ის პრო­დუქ­ცი­ის მი­ღე­ბის შემ­დეგ გა­ცი­ლე­ბით უკეთ გრძნობ­და თავს. მეც მივ­მარ­თე ამ ხერ­ხს და და­ახ­ლო­ე­ბით ორი კვი­რის თავ­ზე ყვე­ლა ის სიმპტო­მი, რაც ჩემ­თვის შე­მა­წუ­ხე­ბე­ლი იყო აბ­სო­ლუ­ტუ­რად გაქ­რა", – გა­ნა­ცხა­და ნინო ზა­უ­ტაშ­ვილ­მა.

მსა­ხი­ო­ბი ბახ­ვა ბრეგ­ვა­ძეც პრო­დუქ­ცი­ის ნა­ტუ­რა­ლურ კომ­პო­ნენ­ტებ­ზე ამახ­ვი­ლებს ყუ­რა­დღე­ბას და აღ­ნიშ­ნავს, რომ Holland & Barrett - ის მა­ღა­ზი­ე­ბი ასე­ვე ძა­ლი­ან და­ა­ინ­ტე­რე­სებს ჩაის მოყ­ვა­რუ­ლებ­საც.

"ინ­გლის­ში როცა ვი­ყა­ვი იქ აღ­მო­ვა­ჩი­ნე ეს მა­ღა­ზია, რამ­დე­ნი­მე წლის წინ და იმის მერე ძა­ლი­ან ბევ­რი რა­ღაც ვი­ყი­დე. Holland & Barrett ლონ­დო­ნის სა­ვი­ზი­ტო ბა­რა­თი­ვით არის და მას შემ­დეგ ვინც მი­დის ჩემი მე­გო­ბა­რი, ან ვინც იქ ცხოვრბს ჩემი ახ­ლო­ბე­ლი ყო­ველ­თვის ვა­ბა­რებ რა­ღა­ცე­ებს. ყვე­ლა­ფე­რი არის ძა­ლი­ან ხა­რის­ხი­ა­ნი, რა­ზეც შე­მიძ­ლია პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბაც კი ავი­ღო ისე ხმა­მაღ­ლა ვი­ლა­პა­რა­კო და ვურ­ჩიო ყვე­ლას", - გა­ნა­ცხა­და ბახ­ვა ბრეგ­ვა­ძემ.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში Holland & Barrett -ის ოფი­ცი­ა­ლურ წარ­მო­მად­გენ­ლებს გა­ფარ­თო­ე­ბის გეგ­მე­ბიც აქვთ.

"იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ Holland & Barrett - ის პრო­დუქ­ცი­ა­ზე სა­ქარ­თვე­ლო­ში მო­თხოვ­ნა გა­იზ­რდე­ბა, ქარ­თუ­ლი ქსე­ლი გა­ფარ­თოვ­დე­ბა. შემ­დე­გი მა­ღა­ზი­ე­ბი ერთი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში, სა­ქარ­თვე­ლოს სხვადსხვა ქა­ლაქ­ში გა­იხ­სნე­ბა", - აღ­ნიშ­ნა­ვენ Holland & Barrett -ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი.

Holland & Barrett სა­მო­მავ­ლოდ გეგ­მავს პრო­ექტს, რო­მელ­შიც ჩარ­თუ­ლე­ბი იქ­ნე­ბი­ან კომ­პა­ნი­ის მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი, ხოლო გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი კი ლონ­დონ­ში გა­ემ­გზავ­რე­ბა.

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
თურქეთში ტყის ხანძარს ებრძვიან - ჰათაის პროვინციაში ხანძარი დასახლებულ პუნქტებს მიუახლოვდა, აღნიშნულის გამო კი მოსახლეობის ევაკუაცია განხორციელდა

კომპანია Holland & Barrett უკვე საქართველოშია

კომპანია Holland & Barrett უკვე საქართველოშია

ბრიტანულმა წამყვანმა საცალო ვაჭრობის კომპანიამ - Holland & Barrett, რომელიც თავის მომხმარებელს ვიტამინების, მინერალებისა და მცენარეული დანამატების ფართო ასორტიმენტს სთავაზობს, საქართველოში ოპერირება დაიწყო.

თბილისში სექტემბრიდან უკვე შესაძლებელია ნომერ პირველი მსოფლიო დონის ბრენდის პროდუქციის შეძენა.

თბილისში კომპანიის უკვე ორი მაღაზია გაიხსნა. სავაჭრო ქსელი საქართველოში სექტემბრიდან შემოვიდა. პირველი მაღაზია "სითი მოლ საბურთალოში" მეორე სართულზე განთავსდა, ხოლო მეორე მაღაზია - "გლდანი მოლში".

"ეს არის მსოფლიოში ნომერ პირველი ბრიტანული სავაჭრო ქსელი, რომელიც ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიმდევრებეს ყველა საჭირო პროდუქციას სთავაზობს", - აცხადებენ ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენლები.

ჯანსაღი საკვები, ვიტამინები, მინერალები, მცენარეული დანამატები, ნატურალური პარფიუმერია, ბავშვის ვიტამინები და მოვლის საშუალებები, გახდომის საშუალებები, სპორტსმენებისთვის საკვები დანამატები - ეს ის არასრული ჩამონათვალია, რომელსაც კომპანია თავის მომხმარებელებს სთავაზობს.

ბრენდის წარმომადგენლების განცხადებით, კომპანიას 145 წლიანი გამოცდილება აქვს.

"ბრიტანეთში თუ ვინმეა ნამყოფი, ყველასთვის ნაცნობია ეს კომპანია. დიასახლისებში განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს. იქ ყოველ კუთხეშია მათი მაღაზია. თითოეული პროდუქტი 15-30 წლიან გამოცდას გადის. ნებისმიერ პროდუქციას უვნებლობის 100%-იანი გარანტია აქვს. არ საჭირეობს ექიმის რეცეპტს, რადგან მთლიანად ნატურალური ინგრედინეტებით მზადდება. ეს არ არის აფთიაქი. ეს არის ჯანსაღი საკვები დანამატების, ნატურალური კოსმეტიკის და ნატურალური პროდქუტების მაღაზია", - აცხადებენ ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენლები საქართველოში. მათივე ინფორმაციით, Holland & Barrett თავის თანამშრომლებს ტრენინგებს სთავაზობს, რათა მათ შესაბამისი განათლება მისცეს.

"კომპანიას აქვს თავისი ტრენინგ ცენტრი. კონსულტანტები დიდ მომზადებას გადიან, რათა მომხმარებელს მაქსიმალურად დაეხმარონ სწორი არჩევანის გაკეთებაში", - აღნიშნავენ Holland & Barrett - ის ქართულ წარმომადგენლობაში.

უსაფრთხოება, ხარისხი, ნდობის მაღალი მაჩვენებელი ბრენდის მიმართ - ის მახასიათებლებია, რაც Holland & Barrett-ის პროდუქციას მომხმარებლისთვის მაქსიმალურად მისაღებს ხდის. როგორც ბრენდის ქართულ წარმომადგენლობაში აცხადებენ, Holland & Barrett-ის თითოეული მაღაზია იმის გარანტორია, რომ პროდუქცია, რომელსაც მომხმარებელი არჩევს, მაღალი ხარისხის არის. რაც, ასევე მაქსიმალურ უვნებლობას გულისხმობს.

კომპანიას საქართველოში უკვე გაუჩნდა აქტიური მომხმარებლები, მათ შორის არიან ტელეწამყვანი ნინო ზაუტაშვილი და მსახიობი ბახვა ბრეგვაძე.

როგორც ტელეწამყვანი ნინო ზაუტაშვილი აღნიშნავს, Holland & Barrett - ის პროდუქცია ნატურალური კომპონენტებისგან შედგება.

"მე დიდიხანი არ არის რაც ვიცნობ Holland & Barrett - ის პროდუქციას. ზაფხულში გავიცანი და ძალიან კარგი შთაბეჭდილება დატოვა. მე მქონდა საშუალება უფრო ახლოს გავცნობოდი იმას თუ რას შეიცავს ამ კომპანიის პროდუქცია. ზოგადად მე ყოველთვის ვკითხულობ ანოტაციას და როდესაც გავიგე, რომ ეს არის სრულიად ნატურალური პროდუქტი და აბსოლუტურად ნატურალური კომპონენტებისგან შედგება. დავიწყე მისი მიღება, რადგან მეგობარმა მირჩია და მითხრა, რომ Holland & Barrett - ის პროდუქციის მიღების შემდეგ გაცილებით უკეთ გრძნობდა თავს. მეც მივმართე ამ ხერხს და დაახლოებით ორი კვირის თავზე ყველა ის სიმპტომი, რაც ჩემთვის შემაწუხებელი იყო აბსოლუტურად გაქრა", – განაცხადა ნინო ზაუტაშვილმა.

მსახიობი ბახვა ბრეგვაძეც პროდუქციის ნატურალურ კომპონენტებზე ამახვილებს ყურადღებას და აღნიშნავს, რომ Holland & Barrett - ის მაღაზიები ასევე ძალიან დააინტერესებს ჩაის მოყვარულებსაც.

"ინგლისში როცა ვიყავი იქ აღმოვაჩინე ეს მაღაზია, რამდენიმე წლის წინ და იმის მერე ძალიან ბევრი რაღაც ვიყიდე. Holland & Barrett ლონდონის სავიზიტო ბარათივით არის და მას შემდეგ ვინც მიდის ჩემი მეგობარი, ან ვინც იქ ცხოვრბს ჩემი ახლობელი ყოველთვის ვაბარებ რაღაცეებს. ყველაფერი არის ძალიან ხარისხიანი, რაზეც შემიძლია პასუხისმგებლობაც კი ავიღო ისე ხმამაღლა ვილაპარაკო და ვურჩიო ყველას", - განაცხადა ბახვა ბრეგვაძემ.

საქართველოში Holland & Barrett -ის ოფიციალურ წარმომადგენლებს გაფართოების გეგმებიც აქვთ.

"იმ შემთხვევაში, თუ Holland & Barrett - ის პროდუქციაზე საქართველოში მოთხოვნა გაიზრდება, ქართული ქსელი გაფართოვდება. შემდეგი მაღაზიები ერთი წლის განმავლობაში, საქართველოს სხვადსხვა ქალაქში გაიხსნება", - აღნიშნავენ Holland & Barrett -ის წარმომადგენლები.

Holland & Barrett სამომავლოდ გეგმავს პროექტს, რომელშიც ჩართულები იქნებიან კომპანიის მომხმარებლები, ხოლო გამარჯვებული კი ლონდონში გაემგზავრება.

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი