საზოგადოება
პოლიტიკა
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მსოფლიო
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ვინ აკონტროლებს მგზავრთა რაოდენობას "გადაჭედილ" მირკოავტობუსებში
ვინ აკონტროლებს მგზავრთა რაოდენობას "გადაჭედილ" მირკოავტობუსებში

თბი­ლის­ში, სა­ზო­გა­დო­ებ­რი­ვი ტრან­სპორ­ტის პრობ­ლე­მას მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი გა­მუდ­მე­ბით უჩი­ვი­ან. პრობ­ლე­მა ძი­რი­თა­დად ყვი­თელ ავ­ტო­ბუ­სებ­სა და მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სებს ეხე­ბა.

მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბის უმე­ტე­სო­ბა ტრან­სპორ­ტის გრა­ფი­კით არის უკ­მა­ყო­ფი­ლო, თუმ­ცა ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მტკივ­ნე­უ­ლი სა­კი­თხი მგზავ­რე­ბით გა­და­ჭე­დი­ლი ტრან­სპორ­ტია, სა­დაც უმე­ტე­სად დაშ­ვე­ბულ ნორ­მა­ზე ორ­ჯერ მეტი მგზავ­რი დგას ფეხ­ზე.

და­ახ­ლო­ე­ბით 2 წლის წინ, ფეხ­ზე მდგომ მგზავ­რთა რა­ო­დე­ნო­ბა 5 ადა­მი­ა­ნით გა­ნი­სა­ზღვრა, წი­ნა­აღ­მდეგ შემ­თხვე­ვა­ში, მძღოლს ჯა­რი­მა ემუქ­რე­ბო­და.

რო­გორც Allnews.ge-ს კომ­პა­ნია "თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუს­ში" გა­ნუ­ცხა­დეს, მძღო­ლე­ბი გაფრ­თხი­ლე­ბუ­ლე­ბი არი­ან, რომ 5 მგზავრზე მეტი ფეხ­ზე არ და­ა­ყე­ნონ, თუმ­ცა მა­თი­ვე თქმით, ამ დროს სხვა პრობ­ლე­მა იჩენს ხოლ­მე თავს.

ნა­თია მი­ქი­აშ­ვი­ლი, "თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის" სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის სამ­სა­ხუ­რის უფ­რო­სი: "რო­დე­საც ჩვენ კა­ტე­გო­რი­უ­ლად და­ვი­წყეთ მძღო­ლე­ბის გაფრ­თხი­ლე­ბა, რომ ფეხ­ზე არ უნდა ყო­ფი­ლი­ყო სა­ჭი­რო­ზე მეტი მგზავ­რი და მძღო­ლებ­მა და­ი­წყეს ამის შეს­რუ­ლე­ბა, წა­მო­იჭ­რა ახა­ლი პრობ­ლე­მა. წა­ი­კი­თხეთ გაგ­რძე­ლე­ბა

ვინ აკონტროლებს მგზავრთა რაოდენობას "გადაჭედილ" მირკოავტობუსებში

ვინ აკონტროლებს მგზავრთა რაოდენობას "გადაჭედილ" მირკოავტობუსებში

თბილისში, საზოგადოებრივი ტრანსპორტის პრობლემას მოქალაქეები გამუდმებით უჩივიან. პრობლემა ძირითადად ყვითელ ავტობუსებსა და მიკროავტობუსებს ეხება.

მოქალაქეების უმეტესობა ტრანსპორტის გრაფიკით არის უკმაყოფილო, თუმცა ერთ-ერთი ყველაზე მტკივნეული საკითხი მგზავრებით გადაჭედილი ტრანსპორტია, სადაც უმეტესად დაშვებულ ნორმაზე ორჯერ მეტი მგზავრი დგას ფეხზე.

დაახლოებით 2 წლის წინ, ფეხზე მდგომ მგზავრთა რაოდენობა 5 ადამიანით განისაზღვრა, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მძღოლს ჯარიმა ემუქრებოდა.

როგორც Allnews.ge-ს კომპანია "თბილისის მიკროავტობუსში" განუცხადეს, მძღოლები გაფრთხილებულები არიან, რომ 5 მგზავრზე მეტი ფეხზე არ დააყენონ, თუმცა მათივე თქმით, ამ დროს სხვა პრობლემა იჩენს ხოლმე თავს.

ნათია მიქიაშვილი, "თბილისის მიკროავტობუსის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი: "როდესაც ჩვენ კატეგორიულად დავიწყეთ მძღოლების გაფრთხილება, რომ ფეხზე არ უნდა ყოფილიყო საჭიროზე მეტი მგზავრი და მძღოლებმა დაიწყეს ამის შესრულება, წამოიჭრა ახალი პრობლემა. წაიკითხეთ გაგრძელება

"ბავშვის დედა კართან მუხლებზე მდგომი დამხვდა, სიტყვებს თავს ვერ უყრიდა" - სცენიდან ომში და ომიდან სამაშველო სამსახურში წასული ბიჭის ამბავი

"ბავშვის ოპერაცია 300 000 ევრო ჯდება და სანამ თანხას არ გადავურიცხავთ, არაფერს უკეთებენ" - პატარა ანიტას დახმარება სჭირდება

"ვაჟა გაფრინდაშვილი მონაწილეობდა 2008 წლის აგვისტოს მოვლენებში, როგორც ექიმი" - ე.წ.სამხრეთ ოსეთის დე ფაქტო КГБ