Faceამბები
პოლიტიკა
მსოფლიო

22

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 01:23-ზე, მთვარე კირჩხიბში გადავა 16:28-ზე – რეკომენდებულია მედიტაცია, საიდუმლო ცოდნის მიღება. რთული სიტუაციიდან გამოსავლის პოვნა. იყავით ყურადღებიანი ყველა ფინანსურ საკითხზე. გადაიხადეთ ვალები. შუადღის შემდეგ გააფორმეთ კონტრაქტები და დაიწყეთ ახალი საქმე. მოაგვარეთ პრობლემები პარტნიორებთან, კოლეგებთან და უფროსებთან. გამოიჩინეთ ტოლერანტობა, გაგება, დიპლომატია. დრო დაუთმეთ სწავლას. გაზრდილია ემოციურობა, კარგია დიპლომატიის დემონსტრირება. გამოიძინეთ. აქტიური ორგანოებია გულმკერდი, ფილტვები, კუჭი, ღვიძლი, ნაღვლის ბუშტი, ნერვული სისტემა. დალიეთ სითხეები მცირე რაოდენობით. არ დალიოთ ალკოჰოლი.
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
საზოგადოება
მეცნიერება
მოზაიკა
კონფლიქტები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ბავშვის საფენების ბაზარზე ახალი გიგანტი მოთამაშე შემოდის
ბავშვის საფენების ბაზარზე ახალი გიგანტი მოთამაშე შემოდის

მსოფ­ლი­ოს გი­გან­ტი ჰოლ­დინ­გი "ULKER" სა­ქარ­თვე­ლო­ში ბავ­შვის სა­ფე­ნე­ბი­სა და ჰი­გი­ე­ნუ­რი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბის ბა­ზარ­ზე პრე­მი­უმ ბრენდ "KOMILI"-ით საკ­მა­ოდ ამ­ბი­ცი­უ­რად შე­მო­დის და ბაზ­რის დიდი წი­ლის მო­პო­ვე­ბას მოკ­ლე დრო­ში გეგ­მავს.

გთა­ვა­ზობთ ექ­სკლუ­ზი­ურ ინ­ტერ­ვი­უს "კო­მი­ლის" ოფი­ცი­ა­ლუ­რი დის­ტრი­ბუ­ტო­რი კომ­პა­ნი­ის შპს "ფაინ თრის " მარ­კე­ტინ­გის დი­რექ­ტორ­თან ბნ- ალექ­სან­დრე ბა­ლა­ვა­ძეს­თან:

- ბა­ტო­ნო ალექ­სან­დრე ბრენ­დი უკვე შე­მო­ვი­და ბა­ზარ­ზე?

- დიახ ბრენ­დი უკვე თით­ქმის ორი თვეა ბა­ზარ­ზე გა­მოჩ­ნდა და ძა­ლი­ან აქ­ტი­უ­რად შე­უ­ტია ბავ­შვის სა­ფე­ნე­ბი­სა და მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბის ბა­ზარს. მო­გეხ­სე­ნე­ბათ ULKER მსოფ­ლი­ოს პირ­ვე­ლა­დი პრო­დუქ­ტე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი გი­გან­ტი კომ­პა­ნი­ე­ბის ხუ­თე­ულ­ში შე­დის და დიდი გეგ­მე­ბი აქვს ქარ­თულ ბა­ზარ­ზეც.

- რო­მელ გა­ყიდ­ვის არ­ხებ­ში არის ბრენ­დი წარ­მოდ­გე­ნი­ლი ამ ეტაპ­ზე?

- ბრენ­დი უკვე მთე­ლი სა­ქარ­თვე­ლოს მას­შტა­ბით არის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი რო­გორც ქსე­ლურ აფ­თი­ა­ქებ­ში (ავერ­სი, ჯი­პი­სი, პსპ, ფარ­მა სახ­ლი), ასე­ვე კერ­ძო აფ­თი­ა­ქებ­სა და სა­ბი­თუ­მო თუ სა­ცა­ლო მა­ღა­ზი­ებ­ში/ბაზ­რო­ბებ­ზე.

- რა ტი­პის პრო­დუქ­ცი­ას სთა­ვა­ზობთ ბა­ზარს?

- ბრენ­დი "კო­მი­ლი" 1878 წლი­დან აწარ­მო­ებს მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებს რო­გო­რიც არის შამ­პუ­ნე­ბი, ტა­ნი­სა და ხე­ლის სა­პო­ნი, ლო­სი­ო­ნე­ბი. საკ­მა­ოდ ძლი­ე­რი პო­ზი­ცი­ე­ბი უჭი­რავს ქა­ღალ­დის წარ­მო­ე­ბა­ში და ახა­ლი მი­მარ­თუ­ლე­ბა ბავ­შვის პრე­მი­უმ სა­ფე­ნე­ბი იქ­ნე­ბა ერთ-ერთი წარ­მყვა­ნი ხაზი. ამ ეტაპ­ზე კო­მი­ლის წარ­მო­ვად­გენთ ბავ­შვის სა­ფე­ნე­ბის, სვე­ლი ხელ­სა­ხო­ცე­ბის, შამ­პუ­ნე­ბის, სა­პო­ნის სეგ­მენ­ტში. სა­მო­მავ­ლოდ იგეგ­მე­ბა რა­მო­დე­ნი­მე ახა­ლი მი­მარ­თლე­ბის და­მა­ტე­ბაც.

- რო­მელ სა­ფა­სო კა­ტე­გო­რი­ა­ში ზის სა­ფე­ნი, ვინ არის მთა­ვა­რი კონ­კუ­რენ­ტი რო­მელ­თა­ნაც მო­გი­წევთ ბრძო­ლა?

- "KOMILI"-ს სა­ფე­ნე­ბი წარ­მო­ად­გენს პრე­მი­უმ ხაზს და ვა­პი­რებთ რომ კონ­კუ­რენ­ცია გა­ვუ­წი­ოთ აბ­სო­ლუ­ტუ­რად ყვე­ლა ბრენ­დს რაც სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზარ­ზე ოპე­რი­რებს, რად­გა­ნაც გაგ­ვაჩ­ნია ხა­რის­ხი და საკ­მა­ოდ მი­სა­ღე­ბი ფასი, რო­მე­ლიც მეტ-ნაკ­ლე­ბად მი­სა­ღე­ბია ყვე­ლა მომ­ხმა­რებ­ლი­სათ­ვის. გარ­და ამი­სა წლის ბო­ლომ­დე სა­ფენ­ზე არის სპე­ცი­ა­ლუ­რი 10% აქ­ცია ყვე­ლა ობი­ექ­ტში, რათა მეტ ადა­მი­ანს ჰქონ­დეს სა­შუ­ა­ლე­ბა გა­მოს­ცა­დოს ჩვე­ნი პრო­დუქ­ტი.

- რითი გან­სხვავ­დე­ბა "კო­მი­ლის" სა­ფე­ნე­ბი სხვა ბრენ­დე­ბი­სა­გან? რა არის ბრენ­დის ძლი­ე­რი მხა­რე?

- "კო­მი­ლი" ერ­თა­დერ­თი სა­ფე­ნია რო­მელ­საც აქვს ზე­ი­თუ­ნის ზე­თის ბუ­ნებ­რი­ვი ლო­სი­ო­ნი, რა­საც მი­ნი­მუ­მამ­დე დაჰ­ყავს ალერ­გი­ის რის­კი პა­ტა­რებ­ში, შე­სა­ბა­მო­ბა­შია ბავ­შვის კა­ნის pH ბა­ლანსთან. გარ­და ამი­სა სა­ფე­ნი არის ჰი­პო­ა­ლერ­გი­უ­ლი. უფრო მე­ტიც, კო­მი­ლის პრო­დუქ­ცია არ შე­ი­ცავს ქი­მი­ურ კონ­სერ­ვანტ "პა­რა­ბენს" გან­სხვა­ვე­ბით სხვა ბევ­რი ბრენ­დი­სა­გან. ძლი­ერ მხა­რე­ებს რაც შე­ე­ხე­ბა ბრენ­დი დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ULKER-ის მიერ, რაც თა­ვის­თა­ვად გუ­ლიხ­მობს ხა­რისხს, გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლია სა­ფენ­ში მხო­ლოდ 100% იტა­ლი­უ­რი ბამ­ბა (და არა ჩი­ნუ­რი), აქვს მი­სა­ღე­ბი ფასი და არის ჯან­მრთე­ლი პრო­დუქ­ტი.

- რა­ი­მე აქ­ცი­ებს თუ გეგ­მავთ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი­სათ­ვის?

- დიახ, რა თქმა უნდა, პე­რი­ო­დუ­ლად სხვა­დას­ხვა ქსე­ლებ­ში იქ­ნე­ბა გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი აქ­ცი­ე­ბი გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი მაქ­სი­მა­ლუ­რად მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნე­ბით, მა­გა­ლი­თად ამ ეტაპ­ზე ბრენ­დის ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი იყი­დე­ბა 10% ფას­დაკ­ლე­ბით წლის ბო­ლომ­დე, გარ­და ამი­სა 1 ნო­მერ სა­ფენს მოყ­ვე­ბა სა­ჩუქ­რად 80 ცა­ლი­ა­ნი სვე­ლი ხელ­სა­ხო­ცი, ნო­ემ­ბერ-დე­კემ­ბერ­ში იქ­ნე­ბა საკ­მა­ოდ გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი წა­მა­ხა­ლი­სე­ბე­ლი აქ­ცი­ე­ბი.

R

ბავშვის საფენების ბაზარზე ახალი გიგანტი მოთამაშე შემოდის

ბავშვის საფენების ბაზარზე ახალი გიგანტი მოთამაშე შემოდის

მსოფლიოს გიგანტი ჰოლდინგი “ULKER” საქართველოში ბავშვის საფენებისა და ჰიგიენური საშუალებების ბაზარზე პრემიუმ ბრენდ „KOMILI”-ით საკმაოდ ამბიციურად შემოდის და ბაზრის დიდი წილის მოპოვებას მოკლე დროში გეგმავს.

გთავაზობთ ექსკლუზიურ ინტერვიუს „კომილის“ ოფიციალური დისტრიბუტორი კომპანიის შპს „ფაინ თრის „ მარკეტინგის დირექტორთან ბნ- ალექსანდრე ბალავაძესთან:

- ბატონო ალექსანდრე ბრენდი უკვე შემოვიდა ბაზარზე?

- დიახ ბრენდი უკვე თითქმის ორი თვეა ბაზარზე გამოჩნდა და ძალიან აქტიურად შეუტია ბავშვის საფენებისა და მოვლის საშუალებების ბაზარს. მოგეხსენებათ ULKER მსოფლიოს პირველადი პროდუქტების მწარმოებელი გიგანტი კომპანიების ხუთეულში შედის და დიდი გეგმები აქვს ქართულ ბაზარზეც.

- რომელ გაყიდვის არხებში არის ბრენდი წარმოდგენილი ამ ეტაპზე?

- ბრენდი უკვე მთელი საქართველოს მასშტაბით არის ხელმისაწვდომი როგორც ქსელურ აფთიაქებში (ავერსი, ჯიპისი, პსპ, ფარმა სახლი), ასევე კერძო აფთიაქებსა და საბითუმო თუ საცალო მაღაზიებში/ბაზრობებზე.

- რა ტიპის პროდუქციას სთავაზობთ ბაზარს?

- ბრენდი „კომილი“ 1878 წლიდან აწარმოებს მოვლის საშუალებებს როგორიც არის შამპუნები, ტანისა და ხელის საპონი, ლოსიონები. საკმაოდ ძლიერი პოზიციები უჭირავს ქაღალდის წარმოებაში და ახალი მიმართულება ბავშვის პრემიუმ საფენები იქნება ერთ-ერთი წარმყვანი ხაზი. ამ ეტაპზე კომილის წარმოვადგენთ ბავშვის საფენების, სველი ხელსახოცების, შამპუნების, საპონის სეგმენტში. სამომავლოდ იგეგმება რამოდენიმე ახალი მიმართლების დამატებაც.

- რომელ საფასო კატეგორიაში ზის საფენი, ვინ არის მთავარი კონკურენტი რომელთანაც მოგიწევთ ბრძოლა?

- „KOMILI“-ს საფენები წარმოადგენს პრემიუმ ხაზს და ვაპირებთ რომ კონკურენცია გავუწიოთ აბსოლუტურად ყველა ბრენდს რაც საქართველოს ბაზარზე ოპერირებს, რადგანაც გაგვაჩნია ხარისხი და საკმაოდ მისაღები ფასი, რომელიც მეტ-ნაკლებად მისაღებია ყველა მომხმარებლისათვის. გარდა ამისა წლის ბოლომდე საფენზე არის სპეციალური 10% აქცია ყველა ობიექტში, რათა მეტ ადამიანს ჰქონდეს საშუალება გამოსცადოს ჩვენი პროდუქტი.

- რითი განსხვავდება „კომილის“ საფენები სხვა ბრენდებისაგან? რა არის ბრენდის ძლიერი მხარე?

- „კომილი“ ერთადერთი საფენია რომელსაც აქვს ზეითუნის ზეთის ბუნებრივი ლოსიონი, რასაც მინიმუმამდე დაჰყავს ალერგიის რისკი პატარებში, შესაბამობაშია ბავშვის კანის pH ბალანსთან. გარდა ამისა საფენი არის ჰიპოალერგიული. უფრო მეტიც, კომილის პროდუქცია არ შეიცავს ქიმიურ კონსერვანტ „პარაბენს“ განსხვავებით სხვა ბევრი ბრენდისაგან. ძლიერ მხარეებს რაც შეეხება ბრენდი დამზადებული ULKER-ის მიერ, რაც თავისთავად გულიხმობს ხარისხს, გამოყენებულია საფენში მხოლოდ 100% იტალიური ბამბა (და არა ჩინური), აქვს მისაღები ფასი და არის ჯანმრთელი პროდუქტი.

- რაიმე აქციებს თუ გეგმავთ მომხმარებლებისათვის?

- დიახ, რა თქმა უნდა, პერიოდულად სხვადასხვა ქსელებში იქნება განსხვავებული აქციები გათვალისწინებული მაქსიმალურად მომხმარებლის მოთხოვნებით, მაგალითად ამ ეტაპზე ბრენდის ყველა პროდუქტი იყიდება 10% ფასდაკლებით წლის ბოლომდე, გარდა ამისა 1 ნომერ საფენს მოყვება საჩუქრად 80 ცალიანი სველი ხელსახოცი, ნოემბერ-დეკემბერში იქნება საკმაოდ განსხვავებული წამახალისებელი აქციები.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი