საპარლამენტო არჩევნები ახლოვდება, რის გამოც, მოსახლეობასთან შეხვედრები, პარტიული დაპირებები, ახალი წევრების წარდგენა - სულ უფრო აქტიურ ფაზაში შედის.
თითოეული პოლიტიკოსი ცდილობს განსხვავებული დაპირება მისცეს მოსახლეობას, თუმცა, პიარ-სპეციალისტების მოსაზრებებით, ყველა პარტია ერთი და იგივე კამპანიას აწარმოებს.
საქართველოს მსგავსად არჩევნებისთვის ამერიკის შეერთებული შტატებიც ემზადება. ამერიკა თავისი 2 საპრეზიდენტო კანდიდატითა და საქართველო 60-მდე პარტიით საარჩევნო კამპანიაში არიან ჩართულნი. როგორია საარჩევნო გარემო ამ ორ ქვეყანაში და რა განსხვავებული ტენდეციები იკვეთება საარჩევნო კამპანიის წარმოებისას.
ALLNEWS.GE დაინტერესდა ყველაზე ხშირად რა შეცდომებს უშვებენ ქართველი პარტიები პიარ-კამპანიის წარმოებისას.
როგორც საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების სპეცილისტი ელდარ პირმისაშვილმა ALLNEWS.GE-თან საუბრისას აღნიშნავს, 2016 წლის საპარლამენტო არჩევნების განსხვავებულობა ისაა, რომ არჩევნებში ძალიან ბევრი პარტია იღებს მონაწილეობას.
რომელი პარტია შეძლებს ე.წ. გადაუწყვეტელი ამომრჩევლის ხმების მიღებას?
"წინა წლებისგან განსხვავებით, საარჩევნო კამპანია წელს ადრე დაიწყო, რაც ვფიქრობ კარგი ტენდეციაა. მთელ მსოფლიოში საარჩევნო კამპანია ბევრად ადრე იწყება ხოლმე. საარჩევნო კამპანიის ადრე დაწყება იმის შესაძლებლობას იძლევა, რომ ამომრჩეველი გაცილებით კარგად იყოს ინფორმირებული და პოლიტიკოსები კარგად გაიცნოს.
ამ არჩევნების განსხვავეულობა ისაა, რომ პარტია ძალიან ბევრია, შესაბამისად არჩევანიც დიდია. ნიშანდობლივია ისიც, რომ ამომრჩევლთა დიდმა ნაწილმა, დაახლოებით, 40%-მა ჯერ არ იცის ვის მისცემს ხმას.