რამდენად რეალურია ფასდაკლებები პროდუქტსა და მედიკამენტებზე - მნიშვნელოვანი ინფორმაცია მომხმარებლებისთვის

რამდენად რეალურია ფასდაკლებები პროდუქტსა და მედიკამენტებზე - მნიშვნელოვანი ინფორმაცია მომხმარებლებისთვის

სხვადასხვა საკვებ პროდუქტთან თუ ფარმაცევტულ ნაწარმზე მოქმედი ფასდაკლების აქციებთან დაკავშირებთ დღის განმავლობაში უამრავ მოკლე ტექსტურ შეტყობინებას ვიღებთ. ამასთან დაკავშირებით საზოგადოებაში განსხვავებული დამოკიდებულება არსებობს. ზოგიერთი ადამიანი ფიქრობს, რომ ეს მარკეტინგული ხრიკია და არაფერი საერთო არ აქვს მომხმარებელზე ზრუნვასთან. ჩვენს კითხვაზე, სარგებლობთ თუ არა აქციებით, გამოკითხულთა უმეტესმა ნაწილმა უპასუხა, რომ სარგებლობს და ძირითადად საკვებს პროდუქციას იძენენ.

კითხვაზე: "როგორ ფიქრობთ, რა შემთხვევაში მიმართავენ კომპანიები აქციებს?", პასუხები ასეთი იყო:

"იმისათვის, რომ თავის ახალ პროდუქციას გაუკეთონ რეკლამა და უფრო მეტი ადამიანი მიიზიდონ"- თამარი 29 წლის

"მგონია, რომ ეს არ არის ნამდვილი ფასდაკლება, მარკეტინგული ხრიკია უბრალოდ"- ლალი , 48 წლის

"ნუ, ალბათ იმიტომ, რომ თავიანთი მომხმარებელი გაახარონ" - ნათია, 25 წლის.

იმისათვის, რომ გაგვეგო, როგორ მოქმედებს ფასდაკლებები საკვები პროდუქციის მაგალითზე AMBEBI.GE "ნიკორას" ესტუმრა.

იხილეთ ვიდეოექსპერიმენტი

"ფასდაკლების აქციების სხვადასხვა ტიპი არსებობს, თვის აქცია, მოკლევადიანი, ეგრეთ წოდებული თვის აქცია, სეზონური და სადღესასწაულო აქცია. მომხმარებლის მოთხოვნილებებიდან გამომდინარე ხდება პროდუქციის არჩევა, შესაბამისად ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტი ყვება აქციაში და მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს ის ყველაზე დაბალ ფასად. რაც შეეხება მომხმარებლის აქტიურობას, ფასდაკლებების აქციების პერიოდში, მიღებული შედეგით ვადგენთ, რომ ჩვენი მომხმარებელი აქტიურად არის ჩართული აქციაში და დადებითად რეაგირებენ მასზე" - გიგა ბატკუაშვილი , "ნიკორას", საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი.

იმის გასარკვევად კი, თუ რა ვითარებაა ფარმაცევტულ სფეროში არსებულ ფასდაკლებებზე AMBEBI.GE "პსპ"-ს ეწვია.

"ჩვენ კვირაში სამი დღე გვაქვს, მედიკამენტებზე ფასდაკლების დღე, სამშაბათი, ოთხშაბათი და პარასკევი და ეს სრულიად არ არის დამოკიდებული აბსოლუტურად პროდუქტის შენახვის ვადასთან თუ ახალი პროდუქტის შემოტანასთან ბაზარზე",- თორნიკე გურული, PSP-ს მარკეტინგის დირექტორი.

იმედი მაქვს, ცოტა მაინც გაგარკვიეთ იმასთან დაკავშირებით, რა პრინციპით ხდება აქციაში მოხვედრილი პროდუქტის შერჩევა, მაგრამ იმისათვის, რომ საბოლოოდ დავრწმუნდეთ, რომ ყველაფერი წესრიგშია, უბრალოდ, ვარგისიანობის ვადას დავხედოთ, ეს არც ისე რთულია.

მარიამ ლორთქიფანიძე

AMBEBI.GE

"ითქვა, რომ იგეგმება ჩემი და მაკა ჩიხლაძის მოკვლა... ასეთი განცხადებები, სამთავრობო მედიის ეთერში შემთხვევით არ ხვდება" - მელაძე

"2 მარტს რომ ვაქცინა შემოგვეტანა, იმ დღეს ის 12 ავადმყოფი აღარ მოკვდებოდა?..." - თენგიზ ცერცვაძე "ტვ პირველსა" და ეკა კვესიტაძეს პასუხობს

ახალი მილიონერი გამოჩნდა!