პოლიტიკა
სამხედრო
მსოფლიო
სპორტი
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
საზოგადოება
მოზაიკა
Faceამბები
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"Stoli® Vodka"-ს გლობალური ელჩისა და განთქმული ბარმენის მასტერკლასი საქართველოში
"Stoli® Vodka"-ს გლობალური ელჩისა და განთქმული ბარმენის მასტერკლასი საქართველოში

მსოფ­ლი­ო­ში წამ­ყვა­ნი და ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე პრეს­ტი­ჟუ­ლი არა­ყის Stolichnaya® -ს მწარ­მო­ე­ბელ­მა კომ­პა­ნია SPI-მ და მის­მა ოფი­ცი­ა­ლურ­მა დის­ტრი­ბუ­ტორ­მა შპს "გაგ­რა პლი­უს­მა", ქარ­თველ ბარ­მე­ნებ­სა და ალ­კოჰო­ლუ­რი სას­მე­ლე­ბის მოყ­ვა­რუ­ლებს სუპ­რი­ზი მო­უ­წყო.

"Stolichnaya®" - ს ულტრა ლაქ­შე­რი არა­ყი elit®-ის ბრენ­დის­გლო­ბა­ლუ­რი ელჩი და მსოფ­ლი­ო­ში გან­თქმუ­ლი ბარ­მე­ნი ბრენტ ლამ­ბერ­ტი სა­ქარ­თვე­ლოს საკ­მა­ოდ სა­პა­სუ­ხის­მგებ­ლო მი­სი­ით ეს­ტუმ­რა და ქარ­თველ ბარ­მე­ნებს მომ­ზა­დე­ბის თა­ო­ბა­ზე მას­ტერ კლა­სი ჩა­უ­ტა­რა. ბრენტ ლამ­ბერ­ტი პა­სუ­ხის­მგე­ბე­ლია გლო­ბა­ლუ­რი პროგ­რა­მე­ბის და­ნერგვა­სა და გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა­ზე "სტო­ლი ჯგუ­ფის" არ­ყის ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბის­თვის.

მას­ტერ კლა­სის ფარ­გლებ­ში ცნო­ბილ­მა ბარ­მენ­მა, რო­მელ­ზეც არა­ერ­თი სტა­ტია და­წე­რი­ლა ისე­თი ცნო­ბი­ლი გა­მო­ცე­მე­ბის მიერ, რო­გო­რი­ცაა "ვოლ სტრიტ ჯორ­ნა­ლი", "ფორბსი", "ლოს ან­ჯე­ლე­სი" და სხვა მრა­ვა­ლი, ისა­უბ­რა არ­ყის ის­ტო­რი­ა­ზე და მისი წარ­მო­ე­ბის მე­თო­დებ­ზე, პირ­ვე­ლი კოქ­ტე­ი­ლე­ბის შექ­მნა­ზე, თვი­თონ Stoli® Vodka-ის და "elit®"-ის­წარ­მო­ე­ბის თა­ვი­სე­ბუ­რე­ბებ­სა და უპი­რა­ტე­სო­ბებ­ზე, მო­ამ­ზა­და 3 სა­ავ­ტო­რო სას­მე­ლი არ­ყის გა­მო­ყე­ნე­ბით და მათი რე­ცეპ­ტე­ბიც კი გა­უ­ზი­ა­რა მო­ნა­წი­ლე­ებს. ღო­ნის­ძი­ე­ბის მო­ნა­წი­ლე­ებს სა­შუ­ა­ლე­ბა ჰქონ­დათ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი ბარ­მე­ნის მიერ მომ­ზა­დე­ბუ­ლი სას­მე­ლე­ბი და­ე­გე­მოვ­ნე­ბი­ნათ და პი­რა­დად და­ეს­ვათ მის­თვის კი­თხე­ბი. ეს იყო უნი­კა­ლუ­რი შე­საძ­ლებ­ლო­ბა ქარ­თვე­ლი ბარ­მე­ნე­ბის­თვის ახ­ლოს გაც­ნო­ბოდ­ნენ "Stoli® Vodka"-ის პრო­დუქ­ცი­ას, აე­მაღ­ლე­ბი­ნათ თა­ვი­ან­თი კვა­ლი­ფი­კა­ცია ამ სფე­რო­ში, ასე­ვე გაც­ნო­ბოდ­ნენ კოქ­ტე­ი­ლე­ბის მომ­ზა­დე­ბის ახა­ლი მე­თო­დე­ბი­სა და სა­ი­ნე­ტერ­სო დე­ტა­ლე­ბის შე­სე­სა­ხებ.

რო­გორც თვი­თონ ბრენტ ლამ­ბერ­ტი ამ­ბობს, მისი მოღ­ვა­წე­ო­ბა კოქ­ტე­ი­ლე­ბი­სა და ბარ­მე­ნო­ბის სამ­ყა­რო­ში, 1990-იან, წლებ­ში ჯერ კი­დევ უნი­ვერ­სი­ტეტ­ში ჟურ­ნა­ლის­ტის ფა­კულ­ტე­ტე­ზე სწავ­ლის დროს და­ი­წყო, რო­დე­საც ის თა­ვი­სუ­ფალ დროს ბარ­ში მუ­შა­ობ­და.უნი­ვერ­სი­ე­ტე­ტის დამ­თავ­რე­ბი­სა და ტე­ლე­ვი­ზი­ა­ში მუ­შა­ო­ბის შემ­დეგ, ის მალე მიხ­ვდა, რომ ბარ­მე­ნო­ბა და ადა­მი­ა­ნე­ბის­თვის სა­კუ­თა­რი ხე­ლით გან­სხხა­ვე­ბუ­ლი სას­მე­ლე­ბის მომ­ზა­დე­ბა მას ყვე­ლა­ზე დიდ სი­ა­მოვ­ნე­ბას ანი­ჭებ­და. მშობ­ლე­ბის შეშ­ფო­თე­ბი­სა და წი­ნა­აღ­მდე­გო­ბის მი­უ­ხა­და­ვად, მან სა­ბო­ლო­ოდ გა­და­წყვი­ტა პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი ბარ­მე­ნი გამ­ხდა­რი­ყო და ახლა ის უკვე მსოფ­ლი­ოს ერთ-ერთი ლი­დე­რი არ­ყის კომ­პა­ნი­ის სახე და წარ­მო­მად­გე­ნე­ლია.

"ჩემ­თვის, რო­გორც "Stoli® Vodka"-ის გლო­ბა­ლუ­რი წარ­მო­მად­გენ­ლის­თვის, მე­ვა­ლე­ბა ჩემს კო­ლე­გებ­თან და მომ­ხმა­რე­ბელ­თან სა­უ­ბა­რი, მათ­თვის "Stoli® Vodka "-ის პრო­დუქ­ცი­ის ახ­ლოს გაცნ­მო­ბა. უკვე 16 წე­ლია, რაც ამ სფე­რო­ში ვმოღ­ვა­წე­ობ და "Stoli® Vodka"-ის ყო­ველ­თვის მო­წი­ნა­ვე ად­გი­ლი ეკა­ვა დახლზე. ეს არის მსოფ­ლი­ო­ში აღი­ა­რე­ბუ­ლი ბრენ­დი, რომლსაც 80-წლი­ა­ნი ის­ტო­რია და მემ­კვიდ­რე­ო­ბა გა­აჩ­ნია. მისი უნი­კა­ლუ­რო­ბა იმა­ში მდგო­მა­რე­ობს, რომ ის სხვა ბრენ­დე­ბის­გან გა­მო­ირ­ჩე­ვა თა­ვი­სი პროგ­რე­სუ­ლო­ბი­თა და გა­მოხ­დის უმაღ­ლე­სი მე­თო­დით, 1962 წელს Stolichnaya®-მ პირვლე­მა შეს­თა­ვა­ზა მომ­ხმა­რე­ბელს არ­ყე­ბის ნა­ირ­სა­ხე­ო­ბა სხვა­და­სახ­ვა ხი­ლის არო­მა­ტით, ასე­ვე 2003 წელს მან პირ­ველ­მა გა­მო­უშ­ვა ულტრა ლაქ­შე­რი არა­ყი "elit® "-ი, რო­მე­ლიც გან­კუთ­ვნი­ლია ფუ­ფუ­ნე­ბის­თვის.

"Stoli® Vodka"-სგან გან­სხვა­ვე­ბით ის შე­ზღუ­დუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბით იწარ­მო­ე­ბა, გა­აჩ­ნია უფრო დახ­ვე­წი­ლი, ხა­ვერ­დო­ვა­ნი გემო, ხოლო მისი ნედ­ლე­უ­ლი სა­გან­გე­ბოდ შერ­ჩე­ულ მი­წა­ზე იზ­რდე­ბა. ის იმ­დე­ნად სრულ­ყპ­ფი­ლია, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს ვურ­ჩევ ყო­ველ­გვა­რი და­ნა­მა­ტე­ბის გა­რე­შე და­ლი­ონ, რათა მისი გემო უკეთ შე­იგ­რძნონ, თუმ­ცა თუ "elit®"-ს კოქ­ტე­ი­ლე­ბის და­სამ­ზა­დებ­ლად გა­მო­ვი­ყე­ნებთ, ის მათ კი­დევ უფრო გა­ა­კე­თილ­შო­ბი­ლებს. ის იდე­ა­ლუ­რია მსუ­ბუ­ქი მარ­ტი­ნის ტი­პის კო­კტე­ი­ლე­ბის მო­სამ­ზა­დებ­ლად,რომ­ლებ­საც არ გა­აჩ­ნი­ათ მძაფ­რად გა­მოკ­ვე­თი­ლი გემო.ხოლო თუ გსურთ გა­ცი­ლე­ბით მკვეთ­რი გე­მოს მი­ღე­ბა, "Stoli® Vodka"-ის არო­მა­ტი­ზე­ბუ­ლი არ­ყე­ბის დიდ არ­ჩე­ვანს გთა­ვა­ზობთ. დღეს ბარ­მე­ნებს გა­ცი­ლე­ბით მეტი შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვთ, ჩვენ დროს არ იყო სას­მე­ლე­ბის და ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის ამ­ხე­ლა არ­ჩე­ვა­ნი.

ამი­ტომ, ჩემი მთა­ვა­რი რჩე­ვა მო­მა­ვა­ლი ბარ­მე­ნე­ბის­თვის იქ­ნე­ბა, გე­აც­ნა­ით ყვე­ლა ტი­პის სპირ­ტი­ან სას­მელს, შე­ის­წავ­ლეთ ახა­ლი არო­მა­ტე­ბი, არ­სდროს არ გა­ჩერ­დეთ და მუ­დამ მზად იყა­ვით ახ­ლის გა­სა­გე­ბად და შე­სას­წავ­ლად, ასე­ვე გა­სა­ქა­ნი მი­ე­ცით თქვენს ფან­ტა­ზი­ას,რაც კრი­ტი­კულ სი­ტუ­ა­ცი­ა­ში ხში­რად და­გე­ხამ­რე­ბათ", - აღ­ნიშ­ნა ცნო­ბილ­მა ბარ­მე­ნა გა­ო­ცე­მას­ტან სა­უბ­რი­სას.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ხან­მოკ­ლე ვი­ზი­ტის მი­უ­ხე­და­ვად, "Stoli® Vodka"-ის გლო­ბა­ლურ­მა ელჩმა მო­ას­წრო ქა­ლა­ქის ღირ­სშე­სა­ნიშ­ნა­ო­ბე­ბის ნახ­ვა და ნა­ცი­ო­ნა­ლუ­რი კერ­ძე­ბის და­გე­მოვ­ნე­ბაც:

"ჩემი პრო­ფე­სი­ი­დან გა­მომ­დი­ან­რე, მე ხში­რად მი­წევს მო­გა­ზუ­რო­ბა და მინ­და ავღ­ნიშ­ნო, სა­ქარ­თვე­ლო, ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე გა­მორ­ჩე­უ­ლი ად­გი­ლია, სა­დაც კი ვყო­ფილ­ვარ. მე მო­ვი­ხიბ­ლე თქვე­ნი ულა­მა­ზე­სი ხე­დე­ბით, ქარ­თუ­ლი კერ­ძე­ბით, მუ­სი­კი­თა და ხალ­ხით. ძა­ლი­ან მო­მე­წო­ნა მწვა­დი, ის სა­ოც­რად არო­მა­ტუ­ლი იყო, ასე­ვე ძა­ლი­ან გემ­რი­ე­ლი იყო ხა­ჭა­პუ­რი, ფხა­ლი და ნიგვზი­ა­ნი ბად­რი­ჯა­ნი, და ,რაც მრთა­ვა­რია, ჭაჭა და ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო. ვი­სურ­ვებ­დი აქ დაბ­რუ­ნე­ბას და გა­ცი­ლე­ბით დიდი ხნით დარ­ჩე­ნას, ასე­ვე ვნა­ხავ­დი რამე გავ­ლე­ნა თუ მო­ახ­დი­ნა ჩემ­მა მას­ტრეკ­ლასს­მა და რამე თუ შე­იც­ვა­ლა ბა­რე­ნო­ბის კულ­ტუ­რა­შის სა­ქარ­თვე­ლო­ში", - დას­ძი­ნა ინ­ტე­ვი­უს და­სას­რულს ბრენტ ლამ­ბერ­ტიმ.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გიორგი ბაჩიაშვილი - საქართველოს წარმომადგენლებმა, ივანიშვილის დავალებით, მიმართეს ბანდიტურ გზას და მოტაცებით ჩამომიყვანეს საქართველოში

"Stoli® Vodka"-ს გლობალური ელჩისა და განთქმული ბარმენის მასტერკლასი საქართველოში

"Stoli® Vodka"-ს გლობალური ელჩისა და განთქმული ბარმენის მასტერკლასი საქართველოში

მსოფლიოში წამყვანი და ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული არაყის Stolichnaya® -ს მწარმოებელმა კომპანია SPI-მ და მისმა ოფიციალურმა დისტრიბუტორმა შპს "გაგრა პლიუსმა", ქართველ ბარმენებსა და ალკოჰოლური სასმელების მოყვარულებს სუპრიზი მოუწყო.

"Stolichnaya®" - ს ულტრა ლაქშერი არაყი elit®-ის ბრენდისგლობალური ელჩი და მსოფლიოში განთქმული ბარმენი ბრენტ ლამბერტი საქართველოს საკმაოდ საპასუხისმგებლო მისიით ესტუმრა და ქართველ ბარმენებს მომზადების თაობაზე მასტერ კლასი ჩაუტარა. ბრენტ ლამბერტი პასუხისმგებელია გლობალური პროგრამების დანერგვასა და განხორციელებაზე "სტოლი ჯგუფის" არყის ბრენდის განვითარებისთვის.

მასტერ კლასის ფარგლებში ცნობილმა ბარმენმა, რომელზეც არაერთი სტატია დაწერილა ისეთი ცნობილი გამოცემების მიერ, როგორიცაა "ვოლ სტრიტ ჯორნალი", "ფორბსი", "ლოს ანჯელესი" და სხვა მრავალი, ისაუბრა არყის ისტორიაზე და მისი წარმოების მეთოდებზე, პირველი კოქტეილების შექმნაზე, თვითონ Stoli® Vodka-ის და "elit®"-ისწარმოების თავისებურებებსა და უპირატესობებზე, მოამზადა 3 საავტორო სასმელი არყის გამოყენებით და მათი რეცეპტებიც კი გაუზიარა მონაწილეებს. ღონისძიების მონაწილეებს საშუალება ჰქონდათ პროფესიონალი ბარმენის მიერ მომზადებული სასმელები დაეგემოვნებინათ და პირადად დაესვათ მისთვის კითხები. ეს იყო უნიკალური შესაძლებლობა ქართველი ბარმენებისთვის ახლოს გაცნობოდნენ "Stoli® Vodka"-ის პროდუქციას, აემაღლებინათ თავიანთი კვალიფიკაცია ამ სფეროში, ასევე გაცნობოდნენ კოქტეილების მომზადების ახალი მეთოდებისა და საინეტერსო დეტალების შესესახებ.

როგორც თვითონ ბრენტ ლამბერტი ამბობს, მისი მოღვაწეობა კოქტეილებისა და ბარმენობის სამყაროში, 1990-იან, წლებში ჯერ კიდევ უნივერსიტეტში ჟურნალისტის ფაკულტეტეზე სწავლის დროს დაიწყო, როდესაც ის თავისუფალ დროს ბარში მუშაობდა.უნივერსიეტეტის დამთავრებისა და ტელევიზიაში მუშაობის შემდეგ, ის მალე მიხვდა, რომ ბარმენობა და ადამიანებისთვის საკუთარი ხელით განსხხავებული სასმელების მომზადება მას ყველაზე დიდ სიამოვნებას ანიჭებდა. მშობლების შეშფოთებისა და წინააღმდეგობის მიუხადავად, მან საბოლოოდ გადაწყვიტა პროფესიონალი ბარმენი გამხდარიყო და ახლა ის უკვე მსოფლიოს ერთ-ერთი ლიდერი არყის კომპანიის სახე და წარმომადგენელია.

"ჩემთვის, როგორც "Stoli® Vodka"-ის გლობალური წარმომადგენლისთვის, მევალება ჩემს კოლეგებთან და მომხმარებელთან საუბარი, მათთვის "Stoli® Vodka "-ის პროდუქციის ახლოს გაცნმობა. უკვე 16 წელია, რაც ამ სფეროში ვმოღვაწეობ და "Stoli® Vodka"-ის ყოველთვის მოწინავე ადგილი ეკავა დახლზე. ეს არის მსოფლიოში აღიარებული ბრენდი, რომლსაც 80-წლიანი ისტორია და მემკვიდრეობა გააჩნია. მისი უნიკალურობა იმაში მდგომარეობს, რომ ის სხვა ბრენდებისგან გამოირჩევა თავისი პროგრესულობითა და გამოხდის უმაღლესი მეთოდით, 1962 წელს Stolichnaya®-მ პირვლემა შესთავაზა მომხმარებელს არყების ნაირსახეობა სხვადასახვა ხილის არომატით, ასევე 2003 წელს მან პირველმა გამოუშვა ულტრა ლაქშერი არაყი "elit® "-ი, რომელიც განკუთვნილია ფუფუნებისთვის.

"Stoli® Vodka"-სგან განსხვავებით ის შეზღუდული რაოდენობით იწარმოება, გააჩნია უფრო დახვეწილი, ხავერდოვანი გემო, ხოლო მისი ნედლეული საგანგებოდ შერჩეულ მიწაზე იზრდება. ის იმდენად სრულყპფილია, რომ მომხმარებელს ვურჩევ ყოველგვარი დანამატების გარეშე დალიონ, რათა მისი გემო უკეთ შეიგრძნონ, თუმცა თუ "elit®"-ს კოქტეილების დასამზადებლად გამოვიყენებთ, ის მათ კიდევ უფრო გააკეთილშობილებს. ის იდეალურია მსუბუქი მარტინის ტიპის კოკტეილების მოსამზადებლად,რომლებსაც არ გააჩნიათ მძაფრად გამოკვეთილი გემო.ხოლო თუ გსურთ გაცილებით მკვეთრი გემოს მიღება, "Stoli® Vodka"-ის არომატიზებული არყების დიდ არჩევანს გთავაზობთ. დღეს ბარმენებს გაცილებით მეტი შესაძლებლობა აქვთ, ჩვენ დროს არ იყო სასმელების და ინგრედიენტების ამხელა არჩევანი.

ამიტომ, ჩემი მთავარი რჩევა მომავალი ბარმენებისთვის იქნება, გეაცნაით ყველა ტიპის სპირტიან სასმელს, შეისწავლეთ ახალი არომატები, არსდროს არ გაჩერდეთ და მუდამ მზად იყავით ახლის გასაგებად და შესასწავლად, ასევე გასაქანი მიეცით თქვენს ფანტაზიას,რაც კრიტიკულ სიტუაციაში ხშირად დაგეხამრებათ", - აღნიშნა ცნობილმა ბარმენა გაოცემასტან საუბრისას.

საქართველოში ხანმოკლე ვიზიტის მიუხედავად, "Stoli® Vodka"-ის გლობალურმა ელჩმა მოასწრო ქალაქის ღირსშესანიშნაობების ნახვა და ნაციონალური კერძების დაგემოვნებაც:

"ჩემი პროფესიიდან გამომდიანრე, მე ხშირად მიწევს მოგაზურობა და მინდა ავღნიშნო, საქართველო, ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული ადგილია, სადაც კი ვყოფილვარ. მე მოვიხიბლე თქვენი ულამაზესი ხედებით, ქართული კერძებით, მუსიკითა და ხალხით. ძალიან მომეწონა მწვადი, ის საოცრად არომატული იყო, ასევე ძალიან გემრიელი იყო ხაჭაპური, ფხალი და ნიგვზიანი ბადრიჯანი, და ,რაც მრთავარია, ჭაჭა და ქართული ღვინო. ვისურვებდი აქ დაბრუნებას და გაცილებით დიდი ხნით დარჩენას, ასევე ვნახავდი რამე გავლენა თუ მოახდინა ჩემმა მასტრეკლასსმა და რამე თუ შეიცვალა ბარენობის კულტურაშის საქართველოში", - დასძინა ინტევიუს დასასრულს ბრენტ ლამბერტიმ.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი