ეს ფოტო 1990 წელსაა გადაღებული. მაშინ მიხაელ შუმახერი 21 წლის გახლდათ და დიდ ავტოსპორტში პირველ ნაბიჯებს, როგორც ხედავთ, AUTO BILD-თან ერთად დგამდა
ორ წელიწადზე მეტია, რაც ფორმულა 1-ში მსოფლიოს შვიდგზის გერმანელი ჩემპიონი, მიხაელ შუმახერი ფრანგულ ალპებში თხილამურებით სრიალის დროს მიღებული თავის მძიმე ტრავმის შემდეგ რეაბილიტაციას გადის. მის გულშემატკივრებს სპორტსმენის ჯანმრთელობის შესახებ სრული ინფორმაცია არ გააჩნიათ (შუმახერის ოჯახმა თვითონ დააწესა შეზღუდვა). ექიმები ამბობენ, რომ მიხაელის სრულ გამოჯანმრთელებას დიდი დრო დაჭირდება, შეიძლება წლებიც გავიდეს - თუ, რა თქმა უნდა, ორგანიზმი გაუძლებს ამგვარ დატვირთვას და ამ ხანგრძლივობას.
მიხაელ შუმახერი, ჯერ კიდევ აქტიური კარიერის დროს იყო გატაცებული სამთო სათხილამურო სპორტით. Ferrari-ს გუნდში ასპარეზობისას არასდროს ტოვებდა მადონა-დი-კამპილიოში ზამთრის ტრადიციულ შეკრებას (ტრასის ერთ-ერთი მონაკვეთი აქ სწორედ შუმახერის სახელს ატარებს). მიხაელი მერიბელშიც რეგულარულად ისვენებდა. იქ გერმანელს თავისი საკუთარი შალე ჰქონდა და სასრიალო ტრასები ისე იცოდა, როგორც ავტოდრომები. მოდით, ლეგენდარულ ავტომრბოლელს სრული გამოჯანმრთელება ვუსურვოთ და მისი ბიოგრაფიიდან საინტერესო მომენტები გავიხსენოთ.
ფორმულა 1-ში მიხაელ შუმახერის დებიუტი 1991 წლის 25 აგვისტოს, Jordan-Ford-ის სარბოლო ბოლიდით ბელგიაში, "სპა-ფრანკორშამის" ავტოდრომზე შედგა. იმ პერიოდში შუმახერი სპორტპროტოტიპების მსოფლიო ჩემპიონატში გამოდიოდა Sauber-C11-Mercedes-ის მოდელით და მენეჯერების ყურადღება საუკეთესო ასპარეზობით მიიქცია. მარტო იმის აღნიშვნაც ღირს, რომ "ლე მანის 24-საათიანი რბოლის" დროს, ღამით, წრის რეკორდი დაამყარა. ფორმულა 1-ში "შუმის" დებიუტს იმანაც შეუწყო ხელი, რომ ედი ჯორდანის გუნდში ერთი ადგილი გათავისუფლდა. ბელგიელი ბერტრან გაშო ციხეში აღმოჩნდა ლონდონელი ტაქსის მძღოლისთვის მომწამლავი აირის სახეში შესხურების მიზეზით. მიხაელის მენეჯერმა, ვილი ვებერმა ეს მომენტი ხელიდან არ გაუშვა და შუმახერი თავის პირველ საკვალიფიკაციო რბოლაში გამოჩნდა.
Jordan-Ford-ით მან მეშვიდე პოზიცია დაიკავა სასტარტო ბილიკზე და გამოცდილ იტალიელ თანაგუნდელს, ანდრეა დე ჩეზარისს აჯობა. შუმახერმა რბოლა კარგად დაიწყო, მაგრამ მალე რბოლას ტექნიკური მიზეზით გამოეთიშა. ერთი წლის შემდეგ, აქვე, შუმიმ კარიერაში პირველი გრან-პრი მოიგო Benetton-Ford-ით. მან რბოლა მესამე პოზიციიდან დაიწყო. მის წინ პოულის ავტორი ნაიჯელ მენსელი და ბრაზილიელი აირტონ სენა (McLren-Honda) იდგნენ. მიხაელმა ტაქტიკურად სწორად წარმართა რბოლა და იმ პერიოდში უძლიერესი მეტოქეები დაამარცხა. პოდიუმზე მის გვერდით იდგნენ ინგლისელი მენსელი და იტალიელი რიკარდო პატრეზე, William-Renault-ს პილოტები.
2011 წელს მიხაელმა სწორედ ბელგიურ ტრასაზე იზეიმა ფორმულა 1-ში ასპარეზობის 20 წლის იუბილე და განაცხადა: "სპაზე" რბოლას განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს ჩემს ცხოვრებაში. ბევრი რამ შეიცვალა ამ 20 წლის მანძილზე, მხოლოდ ერთი დარჩა უცვლელი: ავტოდრომი ჯერაც საოცარია, ძალიან მიყვარს საერთოდ ეს ადგილი და ამ ტრასის მონაკვეთები. ჩემთვის "სპა" საკუთარ სახლად" რჩება, რადგან აქ ძალზე ბევრი დასამახსოვრებელი რამ მოხდა, რომელიც არასდროს დამავიწყდება."
როგორც ზემოთ მოგახსენეთ, შუმის გამოჩენა ფორმულა 1-ში ირლანდიელი სპეციალისტის, ედი ჯორდანის დამსახურებაა და მისივე "ბრალია" ისიც, რომ იტალიის გრან-პრიზე, რომელიც "მონცას" ავტოდრომზე ტარდება, შუმახერი უკვე ფლავიო ბრიატორეს გუნდის, Benetton-ის ავტომობილით ასპარეზობდა (ჯორდანს კონტრაქტში გამორჩა იმ პუნქტის შეტანა, სადაც ნათქვამი იქნებოდა, რომ შუმახერს სხვა გუნდში გადასვლის უფლება არ აქვს სეზონის ბოლომდე) ისეთი დიდოსტატის გვერდით, როგორიცაა მსოფლიოს სამგზის ჩემპიონი, ბრაზილიელი ნელსონ პიკე, რომელიც, სხვათა შორის, მიხაელმა კვალიფიკაციაში ჩამოიტოვა. მან მე-7 პოზიცია დაიკავა, პიკე - მერვე იყო. ასეთივე სიტუაცია იყო მთავარ რბოლაშიც, "შუმიმ" მეხუთე ადგილი დაიკავა, პიკემ - მეექვსე.