Faceამბები
მსოფლიო
პოლიტიკა

28

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეორე დღე დაიწყება 04:56-ზე, მთვარე კირჩხიბში გადავა 21:36-ზე – კარგია ბიზნესის დაწყება. მუშაობა ინდივიდუალურადაც და გუნდურადაც. მოძებნეთ სპონსორები თქვენი პროექტებისთვის. შეგიძლიათ დაიწყოთ ახალი საგნების სწავლა, ჩაირიცხოთ კურსებზე. მოგზაურობა, მივლინებები. ერთ-ერთი საუკეთესო დღეა ქორწინებისთვის. ამ დღეს შექმნილი ოჯახი ძლიერი და მეგობრული იქნება. კარგია მტვერსასრუტით სახლის დალაგება, სანტექნიკის გამოცვლა. აუცილებელია ნათურების, ჭაღების გაწმენდა, აგრეთვე ჭურჭლისა და სარეცხის გარეცხვა. კარგი დღეებია მცენარეების მორწყვისთვის.
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
საზოგადოება
მეცნიერება
წიგნები
სამხედრო
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რა უნარებია საჭირო წარმატებული გაყიდვების მენეჯერისთვის - დავით კენჭაძე
რა უნარებია საჭირო წარმატებული გაყიდვების მენეჯერისთვის - დავით კენჭაძე

დღეს­დღე­ო­ბით სა­ქარ­თვე­ლო­ში და­საქ­მე­ბის პრობ­ლე­მა ისევ გა­და­უჭ­რე­ლია და უამ­რა­ვი ადა­მი­ა­ნი კვლა­ვაც სამ­სა­ხუ­რის ძი­ე­ბა­შია. თუმ­ცა უნდა აღი­ნიშ­ნოს, რომ და­საქ­მე­ბის სა­ა­გენ­ტო­ებ­ზე გან­თავ­სე­ბუ­ლი ინ­ფორ­მა­ცი­ის მი­ხედ­ვით, გა­ყიდ­ვე­ბის სეგ­მენ­ტი ლი­დე­რის პო­ზი­ცი­ას ინარ­ჩუ­ნებს და ყვე­ლა­ზე მეტი ვა­კან­ტუ­რი ად­გი­ლი სწო­რედ გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რი­სა და კონ­სულ­ტან­ტის პო­ზი­ცი­ა­ზეა გა­მო­ცხა­დე­ბუ­ლი. AMBEBI.GE ბიზ­ნეს-კონ­სულ­ტანტ, და­ვით კენ­ჭა­ძეს სფე­რო­ში წარ­მა­ტე­ბის მი­საღ­წე­ვად სა­ჭი­რო უნა­რებ­სა და კომ­პა­ნი­ა­ში გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რის როლ­ზე ესა­უბ­რა.

თქვე­ნი აზ­რით, რო­გო­რი უნდა იყოს წარ­მა­ტე­ბუ­ლი გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რი? რა თვი­სე­ბე­ბი უნდა ჰქონ­დეს მას და რა უნარ-ჩვე­ვებს უნდა ფლობ­დეს?

პირ­ველ რიგ­ში, აუ­ცი­ლე­ბე­ლია გა­ვით­ვა­ლის­წი­ნოთ, თუ რა პო­ზი­ცი­ა­ზეა სა­უ­ბა­რი. მა­გა­ლი­თად, "სე­ილსმე­ნის" შემ­თხვე­ვა­ში სა­ჭი­როა ერთი ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი თვი­სე­ბა - ენ­თუ­ზი­აზ­მი. გა­ყიდ­ვე­ბი არის ენ­თუ­ზი­აზ­მის ტრანსფე­რი, არ აქვს მნიშ­ვნე­ლო­ბა რას ყიდი, მთა­ვა­რია რო­გორ, რა მე­თო­დით ახერ­ხებ ამას. რამ­დე­ნად არ­წმუ­ნებ ადა­მი­ანს, რო­გო­რი ან­თე­ბუ­ლი თვა­ლე­ბით აკე­თებ ამ ყვე­ლა­ფერს. გა­ცი­ლე­ბით მარ­ტი­ვია, და­ი­ჯე­რო ადა­მი­ა­ნის, რო­მე­ლიც ან­თე­ბუ­ლი თვა­ლე­ბით, გულ­წრფე­ლად გე­სა­უბ­რე­ბა. უნდა აღ­ვნიშ­ნო, რომ "სე­ილსმე­ნე­ბის" ორი კა­ტე­გო­რია არ­სე­ბობს: ფერ­მე­რე­ბი და მო­ნა­დი­რე­ე­ბი. მო­ნა­დი­რე­ე­ბი არი­ან ისი­ნი, რომ­ლე­ბიც ეძე­ბენ ახალ კლი­ენ­ტებს, ფერ­მე­რე­ბი კი მათ "უვ­ლი­ან". თუ გინ­და მი­აღ­წიო წარ­მა­ტე­ბას, აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა იყო "მო­ნა­დი­რე". უნდა გქონ­დეს უნა­რი იმი­სა, რომ მო­ი­ძიო რაც შე­იძ­ლე­ბა მეტი ახა­ლი კლი­ენ­ტი, რო­მელ­საც არ იც­ნობ, ვის­თა­ნაც შე­ხე­ბა არ გქო­ნია და ის გა­ხა­დო შენი ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი. უნდა იყო არა "სე­ილსმე­ნი," არა­მედ კონ­სულ­ტან­ტი, რაც გუ­ლის­ხმობს სურ­ვილს - და­ეხ­მა­რო ადა­მი­ანს და ამავდრო­უ­ლად გა­ა­კე­თო ენ­თუ­ზი­აზ­მის ტრანსფრე­რი, რაც მოგ­ცემს სა­შუ­ა­ლე­ბას, იყო გა­ცი­ლე­ბით სან­დო და შენ იქ­ნე­ბი ექი­მი, რომ­ლი­საც სჯე­რათ პა­ცი­ენ­ტებს. ამ შემ­თხვე­ვა­ში წარ­მა­ტე­ბა გარ­და­უ­ვა­ლია. ჭეშ­მა­რი­ტი "სე­ილსმე­ნე­ბი" მუ­დამ ორი­ენ­ტი­რე­ბულ­ნი არი­ან გა­მო­ი­მუ­შა­ონ რაც შე­იძ­ლე­ბა დიდი რა­ო­დე­ნო­ბის თან­ხა. აქვთ წინსვლის სურ­ვი­ლი და ცდი­ლო­ბენ, ის­წავ­ლონ გა­ცი­ლე­ბით მეტი. ამის გარ­და, წარ­მა­ტე­ბის მი­საღ­წე­ვად სა­ჭი­როა სხვა თვი­სე­ბე­ბიც: მონ­დო­მე­ბა, პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის გრძნო­ბა, მოს­მე­ნის კულ­ტუ­რა და სხვა.

რო­გო­რია გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რის როლი კომ­პა­ნი­ა­ში?

გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რის როლი კომ­პა­ნი­ა­ში არის ნო­მერ პირ­ვე­ლი. ლო­გი­კა ძა­ლი­ან მარ­ტი­ვია. ეს არის ადა­მი­ა­ნი, რო­მელ­საც კომ­პა­ნი­ა­ში შე­მო­აქვს ფული და რომ­ლის დამ­სა­ხუ­რე­ბი­თაც ყვე­ლა სხვა მო­მუ­შა­ვე იღებს შე­მო­სა­ვალს. ძა­ლი­ან ბევრ ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ა­ში ისი­ნი არი­ან და­ფა­სე­ბუ­ლე­ბი, რად­გან მათ­ზეა მიბ­მუ­ლი შე­მო­სავ­ლის ძი­რი­თა­დი ნა­წი­ლი. გა­ყიდ­ვე­ბი არის კომ­პა­ნი­ის ლო­კო­მო­ტი­ვი და მან უნდა წა­იყ­ვა­ნოს ის წარ­მა­ტე­ბის­კენ. სწო­რედ ის კომ­პა­ნი­ე­ბი არი­ან ყვე­ლა­ზე გან­სხვა­ვე­ბუ­ლე­ბი და წარ­მა­ტე­ბა­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც ყო­ველ­თვის ცდი­ლო­ბენ გა­ზარ­დონ გა­ყიდ­ვე­ბი და კი­დევ უფრო მე­ტად და­აკ­მა­ყო­ფი­ლონ კლი­ენ­ტე­ბის მო­თხოვ­ნი­ლე­ბა. ამი­სათ­ვის მთა­ვა­რი ქვა­კუ­თხე­დი არის სწო­რედ გა­ყიდ­ვე­ბი. ძა­ლი­ან ბევ­რი კერ­ძო ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ის დამ­ფუძ­ნე­ბელს ჰგო­ნია, რომ მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია კომ­პა­ნი­ა­მაც რაც შე­იძ­ლე­ბა მეტი შე­მო­სა­ვა­ლი მო­ი­ტა­ნოს. ეს არ არის სწო­რი მიდ­გო­მა. კომ­პა­ნი­ამ უნდა შეძ­ლოს შექ­მნას რაც შე­იძ­ლე­ბა მეტი ლო­ი­ა­ლუ­რი კლი­ენ­ტი, რად­გან ეს ნამ­დვი­ლად გრძელ­ვა­დი­ა­ნი შე­მო­სა­ვა­ლია. გა­ყიდ­ვე­ბი არის რგო­ლი კომ­პა­ნი­ა­სა და ლო­ი­ა­ლურ კლი­ენ­ტებს შო­რის. შე­სა­ბა­მი­სად, მათი მნიშ­ვნე­ლო­ბა ძა­ლი­ან მა­ღა­ლია ნე­ბის­მი­ე­რი კომ­პა­ნი­ის­თვის, რო­მელ­საც ნორ­მა­ლუ­რი მე­ნე­ჯმენ­ტი ჰყავს.

შე­საძ­ლე­ბე­ლია თუ არა ტრე­ნინ­გე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბით და­საქ­მე­ბის­თვის სა­ჭი­რო, რე­ა­ლუ­რი უნა­რე­ბი გა­მო­ი­მუ­შა­ოს ადა­მი­ან­მა?

ამ შე­კი­თხვა­ზე ჩემი პა­სუ­ხი არ იქ­ნე­ბა სტან­დარ­ტუ­ლი. იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რომ მე ფარ­თო სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის ცნო­ბი­ლი ვარ, რო­გორც ტრე­ნე­რი, შე­საძ­ლოა გა­გაკ­ვირ­ვოთ, რა­საც ახლა ვი­ტყვი. რე­ა­ლუ­რად ტრე­ნინ­გე­ბი თით­ქმის არ აძ­ლევს ადა­მი­ანს არა­ნა­ირ ცოდ­ნას. სწო­რედ ამი­ტო­მაც გა­დავ­წყვი­ტე, შე­მეც­ვა­ლა ჩემი პრო­ფი­ლი და გავ­ხდი ბიზ­ნეს-კონ­სულ­ტან­ტი, რაც გუ­ლის­ხმობს შემ­დეგს: თუ გინ­და, რომ ადა­მი­ან­მა ის­წავ­ლოს, გა­ა­კე­თოს რა­ღაც ღი­რე­ბუ­ლი, ამ შემ­თხვე­ვა­ში მან თა­ვად უნდა მო­ინ­დო­მოს და და­ი­წყოს მე­ცა­დი­ნე­ო­ბა, მომ­ზა­დე­ბა. იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რომ ზო­გა­დად ტრე­ნინ­გე­ბით უკ­მა­ყო­ფი­ლო­ე­ბი იყ­ვნენ დამ­საქ­მებ­ლე­ბი, მი­ვი­ღე გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა, რომ გა­მე­კე­თე­ბი­ნა უნი­კა­ლუ­რი პროგ­რა­მე­ბი, რომ­ლე­ბიც არა მხო­ლოდ აწ­ვდი­ან ინ­ფორ­მა­ცი­ას ტრე­ნინ­გში მო­ნა­წი­ლე ადა­მი­ა­ნებს, არა­მედ ას­ტი­მუ­ლი­რე­ბენ მათ და აძ­ლე­ვენ შე­საძ­ლებ­ლო­ბას, გა­ნა­ვი­თა­რონ სა­კუ­თა­რი უნა­რე­ბი, ის­წავ­ლონ და შემ­დეგ პრაქ­ტი­კა­ში გა­ნა­ხორ­ცი­ე­ლონ ეს ყვე­ლა­ფე­რი. რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნი თვი­თონ იწყებს მე­ცა­დი­ნე­ო­ბას, მა­შინ ის ხდე­ბა უფრო ეფექ­ტუ­რი. შე­დე­გი არის გა­ცი­ლე­ბით უკე­თე­სი იმი­ტომ, რომ ამ სის­ტე­მის გა­მო­ყე­ნე­ბით, გრძელ­ვა­დი­ა­ნი სწავ­ლე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბით, ადა­მი­ა­ნე­ბი პრო­ცეს­ში მთლი­ა­ნად ჩარ­თუ­ლე­ბი არი­ან და მეტს იგე­ბენ. მხო­ლოდ მოს­მე­ნის დროს კი ტრე­ნინ­გი­დან მა­სა­ლის მაქ­სი­მუმ 5-10%-ის და­მახ­სოვ­რე­ბას ახერ­ხე­ბენ.

თუ გაქვთ უკუ­კავ­ში­რი ყო­ფილ მსმე­ნე­ლებ­თან? კონ­კრე­ტულ შე­დე­გებ­ზე რომ ვი­სა­უბ­როთ, რა წარ­მა­ტე­ბებს მი­აღ­წი­ეს მათ?

მე ვარ კონ­სულ­ტან­ტი, რო­მე­ლიც მიზ­ნე­ბის მიღ­წე­ვა­ში ეხ­მა­რე­ბა რო­გორც კომ­პა­ნი­ებს, ისე ცალ­კე­ულ ინ­დი­ვი­დებს. უკუ­კავ­ში­რი, რა თქმა უნდა, მაქვს. ყო­ველ­დღი­უ­რად მომ­დის წე­რი­ლე­ბი იმ ადა­მი­ა­ნე­ბის­გან, რომ­ლე­ბიც მიყ­ვე­ბი­ან, თუ რო­გორ და­ეხ­მა­რათ მათ ჩემ მიერ მი­ცე­მუ­ლი რჩე­ვე­ბი, რო­გორ ამო­ტი­ვი­რებთ ყო­ველ­დღი­უ­რი პოს­ტე­ბი, რო­მელ­თაც მე ვაქ­ვეყ­ნებ და რო­გორ ეხ­მა­რე­ბათ ეს ყო­ვე­ლი­ვე მათ და­საქ­მე­ბა­ში. ჩემი პროგ­რა­მა "წარ­მა­ტე­ბუ­ლი გა­სა­უბ­რე­ბის 21 წესი" აღ­მოჩ­ნდა ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე პო­პუ­ლა­რუ­ლი სა­ცა­ლო მომ­ხმა­რებ­ლებ­ში, ანუ ფი­ზი­კურ პი­რებ­ში. მას­ში თავ­მოყ­რი­ლია ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო რჩე­ვე­ბი, თუ რო­გორ უნდა და­საქმდე რე­ა­ლუ­რად და იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ ამ ყვე­ლა­ფერს სწო­რად გა­მო­ი­ყე­ნებ, წარ­მა­ტე­ბუ­ლი გა­სა­უბ­რე­ბის ჩა­ტა­რე­ბა, ფაქ­ტობ­რი­ვად, გა­რან­ტი­რე­ბუ­ლია.

რას იტყვით მე­დია პა­ლიტ­რის ახა­ლი პრო­ექ­ტის "ლურ­ჯი ოკე­ა­ნის" შე­სა­ხებ?

"ლურ­ჯი ოკე­ა­ნე" აერ­თი­ა­ნებს ბიზ­ნეს ლი­ტე­რა­ტუ­რის გა­მო­ცე­მა­სა და ტრე­ნინგ ცენ­ტრს. ეს ახა­ლი მი­მარ­თუ­ლე­ბაა, რო­გორც პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლე­ბის­თვის, ასე­ვე დამ­წყებ­თათ­ვის. ბიზ­ნეს ლი­ტე­რა­ტუ­რის ქარ­თულ ენა­ზე გა­მო­ცე­მა ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რად­გან ქარ­თვე­ლე­ბის უმე­ტე­სო­ბას უჭირს პრო­ფე­სი­უ­ლი გა­ნათ­ლე­ბის მი­ღე­ბა უცხო ენა­ზე. გა­ნათ­ლე­ბა კი არის უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი სფე­რო, რო­მე­ლიც ადა­მი­ანს ეხ­მა­რე­ბა წარ­მა­ტე­ბის მიღ­წე­ვა­ში. რაც შე­ე­ხე­ბა ტრე­ნინგ ცენ­ტრს, მე ვიქ­ნე­ბი ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი, ვინც აქ ტრე­ნინგ-სე­მი­ნა­რებს ჩა­ა­ტა­რებს და ძა­ლი­ან ბევრ სა­ინ­ტე­რე­სო, გან­სხვა­ვე­ბულ კურ­სებს გპირ­დე­ბით.

ქრის­ტი­ნე გამ­თე­ნა­ძე

რა უნარებია საჭირო წარმატებული გაყიდვების მენეჯერისთვის - დავით კენჭაძე

რა უნარებია საჭირო წარმატებული გაყიდვების მენეჯერისთვის - დავით კენჭაძე

დღესდღეობით საქართველოში დასაქმების პრობლემა ისევ გადაუჭრელია და უამრავი ადამიანი კვლავაც სამსახურის ძიებაშია. თუმცა უნდა აღინიშნოს, რომ დასაქმების სააგენტოებზე განთავსებული ინფორმაციის მიხედვით, გაყიდვების სეგმენტი ლიდერის პოზიციას ინარჩუნებს და ყველაზე მეტი ვაკანტური ადგილი სწორედ გაყიდვების მენეჯერისა და კონსულტანტის პოზიციაზეა გამოცხადებული. AMBEBI.GE ბიზნეს-კონსულტანტ, დავით კენჭაძეს სფეროში წარმატების მისაღწევად საჭირო უნარებსა და კომპანიაში გაყიდვების მენეჯერის როლზე ესაუბრა.

თქვენი აზრით, როგორი უნდა იყოს წარმატებული გაყიდვების მენეჯერი? რა თვისებები უნდა ჰქონდეს მას და რა უნარ-ჩვევებს უნდა ფლობდეს?

პირველ რიგში, აუცილებელია გავითვალისწინოთ, თუ რა პოზიციაზეა საუბარი. მაგალითად, "სეილსმენის" შემთხვევაში საჭიროა ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი თვისება - ენთუზიაზმი. გაყიდვები არის ენთუზიაზმის ტრანსფერი, არ აქვს მნიშვნელობა რას ყიდი, მთავარია როგორ, რა მეთოდით ახერხებ ამას. რამდენად არწმუნებ ადამიანს, როგორი ანთებული თვალებით აკეთებ ამ ყველაფერს. გაცილებით მარტივია, დაიჯერო ადამიანის, რომელიც ანთებული თვალებით, გულწრფელად გესაუბრება. უნდა აღვნიშნო, რომ "სეილსმენების" ორი კატეგორია არსებობს: ფერმერები და მონადირეები. მონადირეები არიან ისინი, რომლებიც ეძებენ ახალ კლიენტებს, ფერმერები კი მათ "უვლიან". თუ გინდა მიაღწიო წარმატებას, აუცილებლად უნდა იყო "მონადირე". უნდა გქონდეს უნარი იმისა, რომ მოიძიო რაც შეიძლება მეტი ახალი კლიენტი, რომელსაც არ იცნობ, ვისთანაც შეხება არ გქონია და ის გახადო შენი ლოიალური მომხმარებელი. უნდა იყო არა "სეილსმენი," არამედ კონსულტანტი, რაც გულისხმობს სურვილს - დაეხმარო ადამიანს და ამავდროულად გააკეთო ენთუზიაზმის ტრანსფრერი, რაც მოგცემს საშუალებას, იყო გაცილებით სანდო და შენ იქნები ექიმი, რომლისაც სჯერათ პაციენტებს. ამ შემთხვევაში წარმატება გარდაუვალია. ჭეშმარიტი "სეილსმენები" მუდამ ორიენტირებულნი არიან გამოიმუშაონ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობის თანხა. აქვთ წინსვლის სურვილი და ცდილობენ, ისწავლონ გაცილებით მეტი. ამის გარდა, წარმატების მისაღწევად საჭიროა სხვა თვისებებიც: მონდომება, პასუხისმგებლობის გრძნობა, მოსმენის კულტურა და სხვა.

როგორია გაყიდვების მენეჯერის როლი კომპანიაში?

გაყიდვების მენეჯერის როლი კომპანიაში არის ნომერ პირველი. ლოგიკა ძალიან მარტივია. ეს არის ადამიანი, რომელსაც კომპანიაში შემოაქვს ფული და რომლის დამსახურებითაც ყველა სხვა მომუშავე იღებს შემოსავალს. ძალიან ბევრ ორგანიზაციაში ისინი არიან დაფასებულები, რადგან მათზეა მიბმული შემოსავლის ძირითადი ნაწილი. გაყიდვები არის კომპანიის ლოკომოტივი და მან უნდა წაიყვანოს ის წარმატებისკენ. სწორედ ის კომპანიები არიან ყველაზე განსხვავებულები და წარმატებაზე ორიენტირებულები, რომლებიც ყოველთვის ცდილობენ გაზარდონ გაყიდვები და კიდევ უფრო მეტად დააკმაყოფილონ კლიენტების მოთხოვნილება. ამისათვის მთავარი ქვაკუთხედი არის სწორედ გაყიდვები. ძალიან ბევრი კერძო ორგანიზაციის დამფუძნებელს ჰგონია, რომ მნიშვნელოვანია კომპანიამაც რაც შეიძლება მეტი შემოსავალი მოიტანოს. ეს არ არის სწორი მიდგომა. კომპანიამ უნდა შეძლოს შექმნას რაც შეიძლება მეტი ლოიალური კლიენტი, რადგან ეს ნამდვილად გრძელვადიანი შემოსავალია. გაყიდვები არის რგოლი კომპანიასა და ლოიალურ კლიენტებს შორის. შესაბამისად, მათი მნიშვნელობა ძალიან მაღალია ნებისმიერი კომპანიისთვის, რომელსაც ნორმალური მენეჯმენტი ჰყავს.

შესაძლებელია თუ არა ტრენინგების საშუალებით დასაქმებისთვის საჭირო, რეალური უნარები გამოიმუშაოს ადამიანმა?

ამ შეკითხვაზე ჩემი პასუხი არ იქნება სტანდარტული. იქიდან გამომდინარე, რომ მე ფართო საზოგადოებისთვის ცნობილი ვარ, როგორც ტრენერი, შესაძლოა გაგაკვირვოთ, რასაც ახლა ვიტყვი. რეალურად ტრენინგები თითქმის არ აძლევს ადამიანს არანაირ ცოდნას. სწორედ ამიტომაც გადავწყვიტე, შემეცვალა ჩემი პროფილი და გავხდი ბიზნეს-კონსულტანტი, რაც გულისხმობს შემდეგს: თუ გინდა, რომ ადამიანმა ისწავლოს, გააკეთოს რაღაც ღირებული, ამ შემთხვევაში მან თავად უნდა მოინდომოს და დაიწყოს მეცადინეობა, მომზადება. იქიდან გამომდინარე, რომ ზოგადად ტრენინგებით უკმაყოფილოები იყვნენ დამსაქმებლები, მივიღე გადაწყვეტილება, რომ გამეკეთებინა უნიკალური პროგრამები, რომლებიც არა მხოლოდ აწვდიან ინფორმაციას ტრენინგში მონაწილე ადამიანებს, არამედ ასტიმულირებენ მათ და აძლევენ შესაძლებლობას, განავითარონ საკუთარი უნარები, ისწავლონ და შემდეგ პრაქტიკაში განახორციელონ ეს ყველაფერი. როდესაც ადამიანი თვითონ იწყებს მეცადინეობას, მაშინ ის ხდება უფრო ეფექტური. შედეგი არის გაცილებით უკეთესი იმიტომ, რომ ამ სისტემის გამოყენებით, გრძელვადიანი სწავლების საშუალებით, ადამიანები პროცესში მთლიანად ჩართულები არიან და მეტს იგებენ. მხოლოდ მოსმენის დროს კი ტრენინგიდან მასალის მაქსიმუმ 5-10%-ის დამახსოვრებას ახერხებენ.

თუ გაქვთ უკუკავშირი ყოფილ მსმენელებთან? კონკრეტულ შედეგებზე რომ ვისაუბროთ, რა წარმატებებს მიაღწიეს მათ?

მე ვარ კონსულტანტი, რომელიც მიზნების მიღწევაში ეხმარება როგორც კომპანიებს, ისე ცალკეულ ინდივიდებს. უკუკავშირი, რა თქმა უნდა, მაქვს. ყოველდღიურად მომდის წერილები იმ ადამიანებისგან, რომლებიც მიყვებიან, თუ როგორ დაეხმარათ მათ ჩემ მიერ მიცემული რჩევები, როგორ ამოტივირებთ ყოველდღიური პოსტები, რომელთაც მე ვაქვეყნებ და როგორ ეხმარებათ ეს ყოველივე მათ დასაქმებაში. ჩემი პროგრამა "წარმატებული გასაუბრების 21 წესი" აღმოჩნდა ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული საცალო მომხმარებლებში, ანუ ფიზიკურ პირებში. მასში თავმოყრილია ძალიან საინტერესო რჩევები, თუ როგორ უნდა დასაქმდე რეალურად და იმ შემთხვევაში, თუ ამ ყველაფერს სწორად გამოიყენებ, წარმატებული გასაუბრების ჩატარება, ფაქტობრივად, გარანტირებულია.

რას იტყვით მედია პალიტრის ახალი პროექტის "ლურჯი ოკეანის" შესახებ?

"ლურჯი ოკეანე" აერთიანებს ბიზნეს ლიტერატურის გამოცემასა და ტრენინგ ცენტრს. ეს ახალი მიმართულებაა, როგორც პროფესიონალებისთვის, ასევე დამწყებთათვის. ბიზნეს ლიტერატურის ქართულ ენაზე გამოცემა ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან ქართველების უმეტესობას უჭირს პროფესიული განათლების მიღება უცხო ენაზე. განათლება კი არის უმნიშვნელოვანესი სფერო, რომელიც ადამიანს ეხმარება წარმატების მიღწევაში. რაც შეეხება ტრენინგ ცენტრს, მე ვიქნები ერთ-ერთი პირველი, ვინც აქ ტრენინგ-სემინარებს ჩაატარებს და ძალიან ბევრ საინტერესო, განსხვავებულ კურსებს გპირდებით.

ქრისტინე გამთენაძე

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია