ქართულ ტრადიციულ სამოსს ალბათ, ვერც ერთი სახელგანთქმული ბრენდი ვერ შეედრება, თუნდაც ყველზე არაორდინალური და მხატვრული ფანტაზიის მრავალფეროვნებით გამორჩეული.
როგორც მაღაზია "სამოსელი პირველის" მენეჯერმა ეკა მამულაშვილმა bpn.ge-სთან საუბრისას განაცხადა, ქართული ეროვნული სამოსის მიმართ მოთხოვნა მეტ-ნაკლებად სტაბილურია. იგი საზოგადოების ყველა ფენისთვის პოპულარულია.
"ჩვენ ვართ დამოკიდებული საქორწინო სეზონზე. მაისის თვეში გაყიდვებმა ოდნავ იკლო, თუმცა საგრძნობლად არ დაუკლია. პროცენტული მაჩვნებლებით თუ ვიმსჯელებთ, ეროვნულ ტანსაცმელს ქართველების 70% ყიდულობს, 30%-ს უცხოელები ყიდულობენ. გარდა ქორწილებისა, ჩვენს მაღაზიას მიღებებისთვის, ღონისძიებებისთვისა და სადღესასწაულო დღეებში აკითხავენ", - განაცხადა ეკა მამულაშვილმა.
მაღაზიის წარმომადგენელთა თქმით, ქართული სამოსის ერთ-ერთი მკაფიო მახასიათებელია გულმკერდზე საწამლე, მკვეთრად გამოკვეთილი წელი, სამასრეები, ქამარზე იარაღის დასტები, კაბის თავისუფალი ტოტები.