სპორტი

15

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

მთვარის მეთვრამეტე დღე დაიწყება 22:24-ზე, მთვარე სასწორშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ.
სამართალი
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
მეცნიერება
Faceამბები
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ვიღაცას მოვწონვარ და ვიღაცას ვეზიზღები" - გიორგი გაბუნია კადრს მიღმა და ჟურნალისტის ორმაგი პროფესიული ცხოვრება
"ვიღაცას მოვწონვარ და ვიღაცას ვეზიზღები" - გიორგი გაბუნია კადრს მიღმა და ჟურნალისტის ორმაგი პროფესიული ცხოვრება

ჩვე­ნი რეს­პონ­დენ­ტი, ჟურ­ნა­ლის­ტი გი­ორ­გი გა­ბუ­ნია პრე­სის­თვის იშ­ვი­ა­თი სტუ­მა­რია. არ უყ­ვარს ინ­ტერ­ვი­უს მი­ცე­მა, არა­და, იმის გარ­და, რომ პო­ლი­ტი­კუ­რი გა­და­ცე­მე­ბის წამ­ყვა­ნია, "X ფაქ­ტო­რის" ყვე­ლა­ზე ცხა­რე შემ­ფა­სე­ბე­ლი გახ­ლავთ, რად­გა­ნაც ყვე­ლა­ფერს შე­ლა­მა­ზე­ბის გა­რე­შე ამ­ბობს. კონ­კურ­სან­ტე­ბიც ყვე­ლა­ზე მე­ტად მას უფრთხი­ან. მოკ­ლედ, მის მი­მართ უამ­რა­ვი კი­თხვა ჩნდე­ბა. მოკ­ლედ, რო­გორ­ღაც ისე მოხ­და, რომ გი­ორ­გი გა­ბუ­ნია Ambebi.ge-ს ექ­სკლუ­ზი­უ­რად გა­ე­სა­უბ­რა.

- მუ­შა­ობ სე­რი­ო­ზულ პო­ლი­ტი­კურ თე­მებ­ზე და ამას­თან, "X ფა­ტო­რი"... მაგ­რამ მგო­ნია, რომ ყველ­გან, სა­დაც უნდა გა­მოჩ­ნდე, ერთი და იგი­ვე გი­ორ­გი გა­ბუ­ნია ხარ...

- მეც ასე ვფიქ­რობ და მა­ყუ­რე­ბე­ლიც შე­ეჩ­ვია იმას, რომ არც ერთ ამ­პლუ­ა­ში რო­გორც უცხო სხე­ულს, ისე არ აღ­მიქ­ვამს. ერ­თმა­ნე­თის­გან ძა­ლი­ან გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი სფე­რო­ე­ბია და ამ ყვე­ლა­ფერ­ზე პა­რა­ლე­ლურ რე­ჟიმ­ში ვმუ­შა­ობ, ანუ ჩემ დღე­ვან­დელ საქ­მი­ა­ნო­ბას ორი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი მი­მარ­თუ­ლე­ბა აქვს - "X ფაქ­ტო­რი" და პო­ლი­ტი­კუ­რი გა­და­ცე­მე­ბი - "არ­ჩე­ვა­ნი" და "შა­ბა­თის კუ­რი­ე­რი". თან, ისე არ არის, რომ ერთ დღეს ერ­თზე ვმუ­შა­ობ და მე­ო­რე დღეს - მე­ო­რე­ზე, ხომ ვამ­ბობ, ერ­თდრო­უ­ლად ვარ ყველ­გან. მა­გა­ლი­თად, ბო­ლოს, შა­ბა­თის "კუ­რი­ერ­ზე" რომ ვი­მუ­შა­ვე, შუ­ა­ლედ­ში რე­პე­ტი­ცი­ა­ზე კონ­კურ­სან­ტებ­თან გა­დავ­რბო­დი, ვნა­ხუ­ლობ­დი, ვუს­მენ­დი. მერე გა­მოვრბო­დი, რამ­დე­ნი­მე წუ­თის გან­მავ­ლო­ბა­ში ვწერ­დი და ვამ­ზა­დებ­დი სი­უ­ჟეტს იმის შე­სა­ხებ, რა ხდე­ბა პო­ლი­ტი­კურ სივ­რცე­ში, ეკო­ნო­მი­კა­ში, რომ გა­და­ცე­მა­ში ამ თე­მებ­ზე მე­სა­უბ­რა. მოკ­ლედ, მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ მა­ყუ­რე­ბე­ლი ამ ყვე­ლა­ფერს ცალ-ცალ­კე ხე­დავს, მე მათ­ზე პა­რა­ლე­ლუ­რად ვმუ­შა­ობ.

- ეს ყვე­ლა­ფე­რი რა­ღაც ცივი და ცხე­ლი შხა­პის მო­ნაც­ვლე­ო­ბას ჰგავს...

- კი (იცი­ნის), ნამ­დვი­ლად ასეა. ცოტა რთუ­ლია ერთი საქ­მი­დან მე­ო­რე­ზე გა­დარ­თვა, მაგ­რამ რა­ღაც გა­მო­ვი­მუ­შა­ვე, უფრო სწო­რად, იძუ­ლე­ბუ­ლი ვარ გა­მო­ვი­მუ­შა­ვო, სხვა­ნა­ი­რად არ გა­მომ­დის, რად­გა­ნაც ერ­თი­დან მე­ო­რე­ზე გა­დარ­თვა ხში­რად მი­წევს.

- მერე ცივი და ცხე­ლი შხა­პი ჯან­მრთე­ლო­ბის­თვის სა­სარ­გებ­ლოა...

- კი, გულ­სა და სის­ხლძარ­ღვებს ამაგ­რებს. ასე რომ, მუ­სი­კა­ლუ­რი "სის­ხლძარ­ღვე­ბი" და "პულ­სი" ძა­ლი­ან ჯან­მრთე­ლი მაქვს...

- პრო­ფე­სი­ით ვიცი, რომ არ­ქი­ტექ­ტო­რი ხარ. მუ­სი­კა­ლუ­რი გა­ნათ­ლე­ბა თუ გაქვს?

- დიახ, პრო­ფე­სი­ით არ­ქი­ტექ­ტო­რი ვარ. ბავ­შვო­ბა­ში მუ­სი­კა­ლურ სკო­ლა­ში დავ­დი­ო­დი და შვიდ­წლე­დი ფორ­ტე­პი­ა­ნოს გან­ხრით და­ვამ­თავ­რე, გავ­დი­ო­დი სოლ­ფე­ჯი­ო­საც, მაგ­რამ ეს ცოტა სხვა მი­მარ­თუ­ლე­ბის გა­ნათ­ლე­ბაა. იმ გან­ხრით, რაც დღეს თა­ნა­მედ­რო­ვე მუ­სი­კას სჭირ­დე­ბა, არ მის­წავ­ლია...

- შო­უ­ში მენ­ტო­რი ხარ და ადა­მი­ა­ნე­ბის შემ­ფა­სე­ბე­ლიც, რომ­ლე­ბიც ამ საქ­მე­ში პირ­ველ ნა­ბი­ჯებს დგა­მენ. ერ­თგვა­რი ში­შის მო­მენ­ტი ხომ არ გაქვს, - რა­ი­მე არ გა­მოგრჩეს, ან რა­ღაც არ გა­მო­გე­პა­როს?

- მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ჩემი კო­ლე­გე­ბი, რო­გორც კი ისეთ რა­ღა­ცას ვი­ტყვი, რაც მათ არ მო­ე­წო­ნე­ბათ, მა­შინ­ვე მახ­სე­ნე­ბენ, რომ მუ­სი­კა­ლუ­რი გა­ნათ­ლე­ბა არ მაქვს, თა­ვად კი მუ­სი­კო­სე­ბი არი­ან. ამით ჰგო­ნი­ათ, რომ "მა­ზოლ­ზე" ფეხს მა­ჭე­რენ, არა­და, ამა­ზე რე­აქ­ცია ნამ­დვი­ლად არ მაქვს. სულ ხაზს ვუს­ვამ იმას, რომ "X ფაქ­ტო­რი" არ არის გა­მოც­და კონ­სერ­ვა­ტო­რი­ა­ში, სა­დაც მუ­სი­კო­სებ­მა კონ­კურ­სან­ტე­ბი ტექ­ნი­კუ­რად უნდა შე­ა­ფა­სონ, - ვინ რო­გორ მღე­რის. ჟი­უ­რი­ში მე იმ ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი მა­ყუ­რებ­ლის კა­ტე­გო­რი­ას წარ­მო­ვად­გენ, რო­მე­ლიც გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას იმის მი­ხედ­ვით იღებს, მოს­წონს თუ არა კონ­კურ­სან­ტი და მა­ინ­ცდა­მა­ინც პრო­ფე­სი­უ­ლი დე­ტა­ლე­ბი არც აინ­ტე­რე­სებს. ვთქვათ, ვი­ღა­ცამ ესა თუ ის ნოტი ზუს­ტად აიღო თუ არა.

- მოკ­ლედ, ჟი­უ­რი­ში იმ მა­ყუ­რებ­ლის კა­ტე­გო­რი­ას წარ­მო­ად­გენ, რო­მელ­საც მუ­სი­კა­ლუ­რი გა­ნათ­ლე­ბა არ სჭირ­დე­ბა...

- არა, მე რო­გორც რი­გი­თი მსმე­ნე­ლი, ისე ვი­ღებ გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას და არა მუ­სი­კა­ლუ­რი ჟი­უ­რი.

- ცოტა ხის წინ ერთ კონ­კურ­სანტს ვკი­თხე, რო­მე­ლი ჟი­უ­რის წევ­რის გე­ში­ნია-მეთ­ქი. შიში არ ვიცი და გი­ორ­გი გა­ბუ­ნი­ას შე­ფა­სე­ბა ჩემ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი­აო. რო­გორ ფიქ­რობ, ბევ­რს ეში­ნია შენი?

- ამას ალ­ბათ შიში არ ჰქვია, მაგ­რამ კონ­კურ­სან­ტებს ხში­რად შე­ლა­მა­ზე­ბის გა­რე­შე, ანუ რაც არ მომ­წონს, სათ­ქმელს ვე­უბ­ნე­ბი. თუმ­ცა როცა ჟი­უ­რის წევ­რი ცო­ტას უხე­შობს, მა­ყუ­რე­ბელ­ზე მოქ­მე­დებს და ეს კონ­კურ­სან­ტებ­მა კარ­გად იცი­ან, შე­იძ­ლე­ბა სწო­რედ ამი­ტო­მაც უფრთხი­ან ჩემს შე­ფა­სე­ბას. ასე რომ, შე­იძ­ლე­ბა ხში­რად გა­მოვ­ხა­ტო ჩემი აზრი და ვთქვა იმის შე­სა­ხებ, რაც არ მომ­წონს, რაც მა­ყუ­რე­ბელ­ზე სა­ბო­ლო­ოდ გავ­ლე­ნას იქო­ნი­ებს.

- ეს ხომ შენს რე­ი­ტინგზეც უარ­ყო­ფი­თად მოქ­მე­დებს...

- არა, პი­რი­ქით, რე­ი­ტინ­გი და­დე­ბი­თია თუ უარ­ყო­ფი­თი, მა­ინც რე­ი­ტინ­გია. არის მა­ყუ­რებ­ლის ნა­წი­ლი, რო­მე­ლიც ჩემს ამ ქმე­დე­ბას და­დე­ბი­თად შე­ა­ფა­სებს და ნა­წი­ლი - უარ­ყო­ფი­თად. მთა­ვა­რია, რომ ორი­ვე მხა­რე გი­ყუ­რებს. ეს მედ­ლის ორი გან­სხვა­ვე­ბულ მხა­რეა და რე­ი­ტინგს ორი­ვე წერს. ხში­რად რომ ლა­პა­რა­კობ გა­უ­თა­ვებ­ლად და ცდი­ლობ, არც მწვა­დი დაწ­ვა და არც - შამ­ფუ­რი, უინ­ტე­რე­სო ხდე­ბი. მა­ყუ­რე­ბე­ლიც სა­ერ­თოდ არა­ნა­ი­რად არ გა­ფა­სებს და სწო­რედ ესაა ურე­ი­ტინ­გო­ბა. ჩემი შემ­თხვე­ვა ორად არის გა­ყო­ფი­ლი. ვი­ღა­ცას მოვ­წონ­ვარ და ვი­ღა­ცას ვე­ზი­ზღე­ბი. მოკ­ლედ, რე­ი­ტინ­გის ორი მხა­რე, ორი შე­მად­გე­ნე­ლი ნა­წი­ლია.

- თუ ვინ­მეს ეზი­ზღე­ბი, ეს არ გა­ღელ­ვებს და მა­ინც შენს პო­ზი­ცი­ა­ზე რჩე­ბი?

- დიახ, არ მა­ნაღ­ვლებს და ის, რა­საც არა მარ­ტო "X ფა­ტორ­ში", არა­მედ პო­ლი­ტი­კურ გა­და­ცე­მებ­შიც ვლა­პა­რა­კობ, არას­დროს არის გა­მო­გო­ნი­ლი. მე არ მაქვს ხე­ლოვ­ნუ­რად შექ­მნი­ლი იმი­ჯი. ძა­ლი­ან ბუ­ნებ­რი­ვი ვარ და ამას მა­ყუ­რე­ბე­ლი შე­ა­ტყობ­და. "X ფაქ­ტორ­შიც", რო­დე­საც კონ­კურ­სან­ტებს ვა­ფა­სებ, კონ­კრე­ტუ­ლად ამა თუ იმ ადა­მი­ა­ნის­თვის მორ­გე­ბულ შე­ფა­სე­ბებს ვამ­ბობ და არას­დროს მაქვს ზო­გა­დი და გა­ნუ­სა­ზღვრე­ლი კო­მენ­ტა­რე­ბი, რო­მე­ლიც ნე­ბის­მი­ერს მო­ერ­გე­ბა. ყო­ველ­თვის იმას ვამ­ბობ, რა­საც ვფიქ­რობ. მერე უკვე მა­ყუ­რებ­ლის გა­და­სა­წყვე­ტია, მო­ე­წო­ნე­ბა თუ არა ეს.

- ვფიქ­რობ, რომ ისე­თი­ვე ხარ პო­ლი­ტი­კურ გა­და­ცე­მებ­შიც, რო­გორც "X ფაქ­ტორ­ში"...

- რა თქმა უნდა, თუმ­ცა "X ფაქ­ტორ­ში" მეტი თა­ვი­სუფ­ლე­ბა მაქვს. პო­ლი­ტი­კა­ში შე­იძ­ლე­ბა რა­ღა­ცას ვფიქ­რობ­დე, მაგ­რამ რო­გორც ჟურ­ნა­ლისტს, "არ­ჩე­ვან­ში" არ მაქვს უფ­ლე­ბა, ყვე­ლა­ფე­რი ვთქვა...

- არა მგო­ნია, რომ ასე იყოს, - სა­კუ­თარ აზრს ყო­ველ­თვის აფიქ­სი­რებ...

- "შა­ბა­თის კუ­რი­ე­რი" სწო­რედ ამი­ტომ არის გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი, რომ სა­კუ­თარ მო­საზ­რე­ბას არ ვზღუ­დავ და ჩემი ფრა­ზე­ო­ლო­გი­ის გამო ის გა­მორ­ჩე­უ­ლია. არ ვე­რი­დე­ბი ჩემი აზ­რის გა­მო­ხატ­ვას. ხში­რად რო­გორც ჟურ­ნა­ლის­ტურ, ისე ადა­მი­ა­ნურ პო­ზი­ცი­ას ვა­ფიქ­სი­რებ, რად­გა­ნაც სა­ავ­ტო­რო "კუ­რი­ე­რია" და ამის უფ­ლე­ბა მომ­ცეს. თან, არ მინ­და, ვიყო ნე­იტ­რა­ლუ­რი ჟურ­ნა­ლის­ტი, რო­მე­ლიც მა­ყუ­რე­ბელს მხო­ლოდ ინ­ფორ­მა­ცი­ას აწ­ვდის და თა­ვი­სი არა­ნა­ი­რი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა არ აქვს იმ ინ­ფორ­მა­ცი­ი­სად­მი.

- ზო­გა­დად ცხოვ­რე­ბა­ში თუ ხარ მენ­ტო­რი, პე­და­გო­გი, მას­წავ­ლე­ბე­ლი?

- ცხოვ­რე­ბა­ში ამის­კენ მა­ინ­ცდა­მა­ინც არ ვარ მიდ­რე­კი­ლი. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ბავ­შვო­ბი­დან მი­წევ­და უნი­ვერ­სი­ტეტ­ში რა­ღაც საგ­ნე­ბის მე­გობ­რე­ბის­თვის და თა­ნა­კურ­სე­ლე­ბის­თვის ახ­სნა, მაქვს მას­წავ­ლებ­ლად მუ­შა­ო­ბის გა­მოც­დი­ლე­ბაც, საკ­ვი­რაო სკო­ლა­ში ვმუ­შა­ობ­დი და მე­უბ­ნე­ბოდ­ნენ, რომ კარ­გი გად­მო­ცე­მი­სა და ახ­სნის უნა­რი მაქვს. ამი­ტომ "კუ­რი­ერ­შიც" როცა რა­ღა­ცის გრა­ფი­კე­ბით ახ­სნის სა­შუ­ა­ლე­ბა მაქვს ხოლ­მე, ვგიჟ­დე­ბი, ისე მომ­წონს ამის გა­კე­თე­ბა. რე­ა­ლურ ცხოვ­რე­ბა­ში კი ასე­თი მიდ­რე­კი­ლე­ბა არ მაქვს და ვე­რი­დე­ბი, რომ მუდ­მი­ვად ვი­ღა­ცას ჭკუა ვას­წავ­ლო. ადა­მი­ანს ჩემი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა შე­იძ­ლე­ბა ვუ­თხრა, მაგ­რამ აზრს არა­ვის ვახ­ვევ. თუმ­ცა მე­უბ­ნე­ბი­ან, რომ ახ­სნა და რთუ­ლი საგ­ნის მარ­ტი­ვად მი­წო­დე­ბა ად­ვი­ლად გა­მომ­დის...

- ჟი­უ­რის წევ­რებს შო­რის ხში­რად არის ხოლ­მე შე­კა­მა­თე­ბა, გან­სა­კუთ­რე­ბით შენ და ანრი ჯო­ხა­ძე ვერ რიგ­დე­ბით. ამ­ბო­ბენ, რომ ეს დად­გმუ­ლია და შოუს ელე­მენ­ტია.

- დად­გმუ­ლი არა­ფე­რია, ასე­თი მო­მენ­ტე­ბი შო­უ­ში მუდ­მი­ვად და ბუ­ნებ­რი­ვად ჩნდე­ბა. რე­ა­ლუ­რად ჩვენ შო­რის არა­ნა­ი­რი პა­ექ­რო­ბა არ არის გა­ჩა­ღე­ბუ­ლი, მით უმე­ტეს, შუღ­ლი. ხომ ვამ­ბობ, რა­ღა­ცე­ბი ბუ­ნებ­რი­ვად ხდე­ბა. მა­გა­ლი­თად, ბოლო კონ­ცერ­ტზე რომ და­ვი­ნა­ხე ან­რის წინ ნავი, რო­გორ გავძლებ­დი ისე, რომ რა­ი­მე არ მეთ­ქვა: დრო­ზე გა­ი­ტა­ნეთ ნავი, ანრი არ გა­შიშ­ვლდეს და შიგ არ ჩა­გორ­დეს-მეთ­ქი. ასე­თი რა­ღა­ცე­ბი უკვე იქ სპონ­ტა­ნუ­რად ხდე­ბა და ორი­ვე მხრი­დან ხუმ­რო­ბას აქვს ხოლ­მე ად­გი­ლი. ჟი­უ­რის წევ­რებს ერ­თმა­ნეთ­თან კარ­გი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა გვაქვს. თუმ­ცა შო­უ­ში ის მო­მენ­ტი ჩა­დე­ბუ­ლია, რომ ერ­თმა­ნეთს ვე­ჯიბ­რე­ბით და გვინ­და, რომ ჩვე­ნი კონ­კურ­სან­ტე­ბი შორს წა­ვიდ­ნენ. რო­დე­საც მათ მი­მართ კრი­ტი­კულ შე­ნიშ­ვნებს გა­მოვ­თქვამ, ხში­რად ამას ისე აღიქ­ვა­მენ, რომ თით­ქოს ვცდი­ლობ, ისი­ნი ამ გზით დავ­ძი­რო. ასე რომ ვმოქ­მე­დებ­დე, მა­შინ მათ ყვე­ლა კონ­კურ­სანტს გა­ვაკ­რი­ტი­კებ­დი. ყვე­ლას არ ვაკ­რი­ტი­კებ, მაგ­რამ არი­ან ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბის მი­მარ­თაც მკაც­რი ვარ.

რაც შე­ე­ხე­ბა ჩემი კა­ტე­გო­რი­ის კონ­კურ­სან­ტე­ბის მი­მართ ჩემ და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბას, მა­ყუ­რე­ბე­ლი მათი მი­სა­მარ­თით გა­მოთ­ქმულ შე­ნიშ­ვნებს ვერ მო­ის­მენს, რად­გა­ნაც ყვე­ლა შე­ნიშ­ვნას სა­რე­პე­ტი­ციო დარ­ბაზ­ში ვაძ­ლევ. მენ­ტო­რის ვალ­დე­ბუ­ლე­ბაა, რაც შე­იძ­ლე­ბა და­დე­ბი­თად წარ­მო­ვა­ჩი­ნო ისი­ნი.

- ხაზი არ გა­უს­ვა მათ ხარ­ვე­ზებს, ეს არა­ო­ბი­ექ­ტუ­რო­ბა არ არის?

- არა, ეს ჩემი ვალ­დე­ბუ­ლე­ბაა... მე მათი მენ­ტო­რი ვარ.

- ამ შოუს მა­გა­ლით­ზე შე­იძ­ლე­ბა თუ არა მო­ი­ძებ­ნოს მსგავ­სე­ბა, დღე­ვან­დელ პო­ლი­ტი­კურ სი­ტუ­ა­ცი­ა­სა და შო­უ­ბიზ­ნესს შო­რის?

- რო­გორ არა. ყვე­ლა კარ­გად ხე­დავს დღეს მთა­ვა­რი ვარ­სკვლა­ვე­ბი, შო­უ­მე­ნე­ბი რომ პო­ლი­ტი­კო­სე­ბი არი­ან. ხოლო ის მუ­სი­კო­სე­ბი, რომ­ლებ­თა­ნაც მხო­ლოდ რამ­დე­ნი­მე თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში მაქვს ხოლ­მე ურ­თი­ერ­თო­ბა, სამ­წუ­ხა­როდ, მათი ძი­რი­თა­დი ნა­წი­ლი შოუს შემ­დეგ იკარ­გე­ბა, რაც ამ ადა­მი­ა­ნე­ბის ბრა­ლი არ არის. ასე­თი რამ და­ლა­გე­ბულ და მო­წეს­რი­გე­ბულ ქვე­ყა­ნა­ში არ ხდე­ბა, მაგ­რამ არ არ­სე­ბობს ბაზა, სა­დაც ისი­ნი უნდა გან­ვი­თარ­დნენ. ამა­ზე გული ძა­ლი­ან მწყდე­ბა. არა­და, ისი­ნი თა­ვი­ან­თი მო­ნა­ცე­მე­ბით ვარ­სკვლა­ვე­ბი უნდა იყ­ვნენ და არა ვთქვათ, გამ­გებ­ლე­ბი, მი­ნის­ტრე­ბი, მათი მო­ად­გი­ლე­ე­ბი, პრო­კუ­რო­რე­ბი, რო­მელ­თა სა­ხე­ლე­ბიც მუდ­მი­ვად გვეს­მის ნე­ბის­მი­ე­რი ხა­სი­ა­თის პო­ლი­ტი­კურ თუ გა­სარ­თობ თოქ-შო­უ­ში. ასე­თი ნი­ჭი­ე­რი ადა­მი­ა­ნე­ბი კი ერთხელ გა­მოჩ­ნდე­ბი­ან და მერე მი­ნი­მა­ლუ­რად გვეს­მის მათ­ზე რა­ღაც ინ­ფორ­მა­ცია.

- რა­ტომ?

- იმი­ტომ, რომ ქვე­ყა­ნა­ში ეკო­ნო­მი­კუ­რი პრობ­ლე­მე­ბია, იმას ვერ მი­ვაღ­წი­ეთ, რომ ადა­მი­ა­ნებს არ ში­ო­დეთ. ეს სა­კი­თხე­ბი მათ პო­ლი­ტი­კო­სებ­მა უნდა მო­უგ­ვა­რონ... პო­ლი­ტი­კო­სე­ბი­სად­მი კი მა­ს­მე­დი­ის ასე­თი ყუ­რა­დღე­ბა მა­ხინჯ ფორ­მას იღებს, - ისი­ნი ამა­სო­ბა­ში ვარ­სკვლა­ვე­ბი ხდე­ბი­ან. ვარ­სკვლა­ვო­ბა კი არა, საქ­მე უნდა აკე­თონ.

- "X ფაქ­ტო­რი" რო­გორ დამ­თავ­რდე­ბა? რა მო­ლო­დი­ნი გაქვს?

- მოდი, ჩემს კა­ტე­გო­რი­ა­ზე გე­ტყვით: შარ­შან ბი­ჭე­ბი მყავ­და და წელს მე­გო­ნა, რომ ბი­ჭე­ბი აღარ იქ­ნე­ბოდ­ნენ, მაგ­რამ სუ­პერკმა­ყო­ფი­ლი ვარ, რად­გა­ნაც ძა­ლი­ან ძლი­ე­რი კონ­კურ­სან­ტე­ბი მყავს. გან­სხვა­ვე­ბუ­ლე­ბი და ერ­თმა­ნეთ­ზე უკე­თე­სე­ბი. ბი­ჭე­ბის კა­ტე­გო­რი­ას უდი­დე­სი შან­სი აქვს ფი­ნა­ლამ­დე მი­ვი­დეს და შემ­დეგ უკვე გა­ი­მარ­ჯვოს. ეს იმის ბა­რა­ლია, რომ ძა­ლი­ან ნი­ჭი­ე­რე­ბი არი­ან. არაჩ­ვე­უ­ლებ­რი­ვი ადა­მი­ა­ნე­ბი და პი­როვ­ნე­ბე­ბი არი­ან, და­დე­ბი­თე­ბი. მი­ხა­რია მათ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა, მიყ­ვარს ისი­ნი და ყო­ვე­ლი წუთი მათ­თან გა­ტა­რე­ბუ­ლი, ჩემ­თვის ძვირ­ფა­სია და ყვე­ლა­ფერს ვი­ზამ, რომ ფი­ნა­ლამ­დე მი­ვი­დეთ და მერე კი გა­მარ­ჯვე­ბამ­დე.

ლალი ფა­ცია

AMBEBI.GE

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
კონექტიკურის ქუჩებში პატარა სელაპი იპვეს

"ვიღაცას მოვწონვარ და ვიღაცას ვეზიზღები" - გიორგი გაბუნია კადრს მიღმა და ჟურნალისტის ორმაგი პროფესიული ცხოვრება

"ვიღაცას მოვწონვარ და ვიღაცას ვეზიზღები" - გიორგი გაბუნია კადრს მიღმა და ჟურნალისტის ორმაგი პროფესიული ცხოვრება

ჩვენი რესპონდენტი, ჟურნალისტი გიორგი გაბუნია პრესისთვის იშვიათი სტუმარია. არ უყვარს ინტერვიუს მიცემა, არადა, იმის გარდა, რომ პოლიტიკური გადაცემების წამყვანია, "X ფაქტორის" ყველაზე ცხარე შემფასებელი გახლავთ, რადგანაც ყველაფერს შელამაზების გარეშე ამბობს. კონკურსანტებიც ყველაზე მეტად მას უფრთხიან. მოკლედ, მის მიმართ უამრავი კითხვა ჩნდება. მოკლედ, როგორღაც ისე მოხდა, რომ გიორგი გაბუნია Ambebi.ge-ს ექსკლუზიურად გაესაუბრა.

- მუშაობ სერიოზულ პოლიტიკურ თემებზე და ამასთან, "X ფატორი"... მაგრამ მგონია, რომ ყველგან, სადაც უნდა გამოჩნდე, ერთი და იგივე გიორგი გაბუნია ხარ...

- მეც ასე ვფიქრობ და მაყურებელიც შეეჩვია იმას, რომ არც ერთ ამპლუაში როგორც უცხო სხეულს, ისე არ აღმიქვამს. ერთმანეთისგან ძალიან განსხვავებული სფეროებია და ამ ყველაფერზე პარალელურ რეჟიმში ვმუშაობ, ანუ ჩემ დღევანდელ საქმიანობას ორი განსხვავებული მიმართულება აქვს - "X ფაქტორი" და პოლიტიკური გადაცემები - "არჩევანი" და "შაბათის კურიერი". თან, ისე არ არის, რომ ერთ დღეს ერთზე ვმუშაობ და მეორე დღეს - მეორეზე, ხომ ვამბობ, ერთდროულად ვარ ყველგან. მაგალითად, ბოლოს, შაბათის "კურიერზე" რომ ვიმუშავე, შუალედში რეპეტიციაზე კონკურსანტებთან გადავრბოდი, ვნახულობდი, ვუსმენდი. მერე გამოვრბოდი, რამდენიმე წუთის განმავლობაში ვწერდი და ვამზადებდი სიუჟეტს იმის შესახებ, რა ხდება პოლიტიკურ სივრცეში, ეკონომიკაში, რომ გადაცემაში ამ თემებზე მესაუბრა. მოკლედ, მიუხედავად იმისა, რომ მაყურებელი ამ ყველაფერს ცალ-ცალკე ხედავს, მე მათზე პარალელურად ვმუშაობ.

- ეს ყველაფერი რაღაც ცივი და ცხელი შხაპის მონაცვლეობას ჰგავს...

- კი (იცინის), ნამდვილად ასეა. ცოტა რთულია ერთი საქმიდან მეორეზე გადართვა, მაგრამ რაღაც გამოვიმუშავე, უფრო სწორად, იძულებული ვარ გამოვიმუშავო, სხვანაირად არ გამომდის, რადგანაც ერთიდან მეორეზე გადართვა ხშირად მიწევს.

- მერე ცივი და ცხელი შხაპი ჯანმრთელობისთვის სასარგებლოა...

- კი, გულსა და სისხლძარღვებს ამაგრებს. ასე რომ, მუსიკალური "სისხლძარღვები" და "პულსი" ძალიან ჯანმრთელი მაქვს...

- პროფესიით ვიცი, რომ არქიტექტორი ხარ. მუსიკალური განათლება თუ გაქვს?

- დიახ, პროფესიით არქიტექტორი ვარ. ბავშვობაში მუსიკალურ სკოლაში დავდიოდი და შვიდწლედი ფორტეპიანოს განხრით დავამთავრე, გავდიოდი სოლფეჯიოსაც, მაგრამ ეს ცოტა სხვა მიმართულების განათლებაა. იმ განხრით, რაც დღეს თანამედროვე მუსიკას სჭირდება, არ მისწავლია...

- შოუში მენტორი ხარ და ადამიანების შემფასებელიც, რომლებიც ამ საქმეში პირველ ნაბიჯებს დგამენ. ერთგვარი შიშის მომენტი ხომ არ გაქვს, - რაიმე არ გამოგრჩეს, ან რაღაც არ გამოგეპაროს?

- მიუხედავად იმისა, რომ ჩემი კოლეგები, როგორც კი ისეთ რაღაცას ვიტყვი, რაც მათ არ მოეწონებათ, მაშინვე მახსენებენ, რომ მუსიკალური განათლება არ მაქვს, თავად კი მუსიკოსები არიან. ამით ჰგონიათ, რომ "მაზოლზე" ფეხს მაჭერენ, არადა, ამაზე რეაქცია ნამდვილად არ მაქვს. სულ ხაზს ვუსვამ იმას, რომ "X ფაქტორი" არ არის გამოცდა კონსერვატორიაში, სადაც მუსიკოსებმა კონკურსანტები ტექნიკურად უნდა შეაფასონ, - ვინ როგორ მღერის. ჟიურიში მე იმ ჩვეულებრივი მაყურებლის კატეგორიას წარმოვადგენ, რომელიც გადაწყვეტილებას იმის მიხედვით იღებს, მოსწონს თუ არა კონკურსანტი და მაინცდამაინც პროფესიული დეტალები არც აინტერესებს. ვთქვათ, ვიღაცამ ესა თუ ის ნოტი ზუსტად აიღო თუ არა.

- მოკლედ, ჟიურიში იმ მაყურებლის კატეგორიას წარმოადგენ, რომელსაც მუსიკალური განათლება არ სჭირდება...

- არა, მე როგორც რიგითი მსმენელი, ისე ვიღებ გადაწყვეტილებას და არა მუსიკალური ჟიური.

- ცოტა ხის წინ ერთ კონკურსანტს ვკითხე, რომელი ჟიურის წევრის გეშინია-მეთქი. შიში არ ვიცი და გიორგი გაბუნიას შეფასება ჩემთვის მნიშვნელოვანიაო. როგორ ფიქრობ, ბევრს ეშინია შენი?

- ამას ალბათ შიში არ ჰქვია, მაგრამ კონკურსანტებს ხშირად შელამაზების გარეშე, ანუ რაც არ მომწონს, სათქმელს ვეუბნები. თუმცა როცა ჟიურის წევრი ცოტას უხეშობს, მაყურებელზე მოქმედებს და ეს კონკურსანტებმა კარგად იციან, შეიძლება სწორედ ამიტომაც უფრთხიან ჩემს შეფასებას. ასე რომ, შეიძლება ხშირად გამოვხატო ჩემი აზრი და ვთქვა იმის შესახებ, რაც არ მომწონს, რაც მაყურებელზე საბოლოოდ გავლენას იქონიებს.

- ეს ხომ შენს რეიტინგზეც უარყოფითად მოქმედებს...

- არა, პირიქით, რეიტინგი დადებითია თუ უარყოფითი, მაინც რეიტინგია. არის მაყურებლის ნაწილი, რომელიც ჩემს ამ ქმედებას დადებითად შეაფასებს და ნაწილი - უარყოფითად. მთავარია, რომ ორივე მხარე გიყურებს. ეს მედლის ორი განსხვავებულ მხარეა და რეიტინგს ორივე წერს. ხშირად რომ ლაპარაკობ გაუთავებლად და ცდილობ, არც მწვადი დაწვა და არც - შამფური, უინტერესო ხდები. მაყურებელიც საერთოდ არანაირად არ გაფასებს და სწორედ ესაა ურეიტინგობა. ჩემი შემთხვევა ორად არის გაყოფილი. ვიღაცას მოვწონვარ და ვიღაცას ვეზიზღები. მოკლედ, რეიტინგის ორი მხარე, ორი შემადგენელი ნაწილია.

- თუ ვინმეს ეზიზღები, ეს არ გაღელვებს და მაინც შენს პოზიციაზე რჩები?

- დიახ, არ მანაღვლებს და ის, რასაც არა მარტო "X ფატორში", არამედ პოლიტიკურ გადაცემებშიც ვლაპარაკობ, არასდროს არის გამოგონილი. მე არ მაქვს ხელოვნურად შექმნილი იმიჯი. ძალიან ბუნებრივი ვარ და ამას მაყურებელი შეატყობდა. "X ფაქტორშიც", როდესაც კონკურსანტებს ვაფასებ, კონკრეტულად ამა თუ იმ ადამიანისთვის მორგებულ შეფასებებს ვამბობ და არასდროს მაქვს ზოგადი და განუსაზღვრელი კომენტარები, რომელიც ნებისმიერს მოერგება. ყოველთვის იმას ვამბობ, რასაც ვფიქრობ. მერე უკვე მაყურებლის გადასაწყვეტია, მოეწონება თუ არა ეს.

- ვფიქრობ, რომ ისეთივე ხარ პოლიტიკურ გადაცემებშიც, როგორც "X ფაქტორში"...

- რა თქმა უნდა, თუმცა "X ფაქტორში" მეტი თავისუფლება მაქვს. პოლიტიკაში შეიძლება რაღაცას ვფიქრობდე, მაგრამ როგორც ჟურნალისტს, "არჩევანში" არ მაქვს უფლება, ყველაფერი ვთქვა...

- არა მგონია, რომ ასე იყოს, - საკუთარ აზრს ყოველთვის აფიქსირებ...

- "შაბათის კურიერი" სწორედ ამიტომ არის განსხვავებული, რომ საკუთარ მოსაზრებას არ ვზღუდავ და ჩემი ფრაზეოლოგიის გამო ის გამორჩეულია. არ ვერიდები ჩემი აზრის გამოხატვას. ხშირად როგორც ჟურნალისტურ, ისე ადამიანურ პოზიციას ვაფიქსირებ, რადგანაც საავტორო "კურიერია" და ამის უფლება მომცეს. თან, არ მინდა, ვიყო ნეიტრალური ჟურნალისტი, რომელიც მაყურებელს მხოლოდ ინფორმაციას აწვდის და თავისი არანაირი დამოკიდებულება არ აქვს იმ ინფორმაციისადმი.

- ზოგადად ცხოვრებაში თუ ხარ მენტორი, პედაგოგი, მასწავლებელი?

- ცხოვრებაში ამისკენ მაინცდამაინც არ ვარ მიდრეკილი. მიუხედავად იმისა, რომ ბავშვობიდან მიწევდა უნივერსიტეტში რაღაც საგნების მეგობრებისთვის და თანაკურსელებისთვის ახსნა, მაქვს მასწავლებლად მუშაობის გამოცდილებაც, საკვირაო სკოლაში ვმუშაობდი და მეუბნებოდნენ, რომ კარგი გადმოცემისა და ახსნის უნარი მაქვს. ამიტომ "კურიერშიც" როცა რაღაცის გრაფიკებით ახსნის საშუალება მაქვს ხოლმე, ვგიჟდები, ისე მომწონს ამის გაკეთება. რეალურ ცხოვრებაში კი ასეთი მიდრეკილება არ მაქვს და ვერიდები, რომ მუდმივად ვიღაცას ჭკუა ვასწავლო. ადამიანს ჩემი დამოკიდებულება შეიძლება ვუთხრა, მაგრამ აზრს არავის ვახვევ. თუმცა მეუბნებიან, რომ ახსნა და რთული საგნის მარტივად მიწოდება ადვილად გამომდის...

- ჟიურის წევრებს შორის ხშირად არის ხოლმე შეკამათება, განსაკუთრებით შენ და ანრი ჯოხაძე ვერ რიგდებით. ამბობენ, რომ ეს დადგმულია და შოუს ელემენტია.

- დადგმული არაფერია, ასეთი მომენტები შოუში მუდმივად და ბუნებრივად ჩნდება. რეალურად ჩვენ შორის არანაირი პაექრობა არ არის გაჩაღებული, მით უმეტეს, შუღლი. ხომ ვამბობ, რაღაცები ბუნებრივად ხდება. მაგალითად, ბოლო კონცერტზე რომ დავინახე ანრის წინ ნავი, როგორ გავძლებდი ისე, რომ რაიმე არ მეთქვა: დროზე გაიტანეთ ნავი, ანრი არ გაშიშვლდეს და შიგ არ ჩაგორდეს-მეთქი. ასეთი რაღაცები უკვე იქ სპონტანურად ხდება და ორივე მხრიდან ხუმრობას აქვს ხოლმე ადგილი. ჟიურის წევრებს ერთმანეთთან კარგი დამოკიდებულება გვაქვს. თუმცა შოუში ის მომენტი ჩადებულია, რომ ერთმანეთს ვეჯიბრებით და გვინდა, რომ ჩვენი კონკურსანტები შორს წავიდნენ. როდესაც მათ მიმართ კრიტიკულ შენიშვნებს გამოვთქვამ, ხშირად ამას ისე აღიქვამენ, რომ თითქოს ვცდილობ, ისინი ამ გზით დავძირო. ასე რომ ვმოქმედებდე, მაშინ მათ ყველა კონკურსანტს გავაკრიტიკებდი. ყველას არ ვაკრიტიკებ, მაგრამ არიან ადამიანები, რომლების მიმართაც მკაცრი ვარ.

რაც შეეხება ჩემი კატეგორიის კონკურსანტების მიმართ ჩემ დამოკიდებულებას, მაყურებელი მათი მისამართით გამოთქმულ შენიშვნებს ვერ მოისმენს, რადგანაც ყველა შენიშვნას სარეპეტიციო დარბაზში ვაძლევ. მენტორის ვალდებულებაა, რაც შეიძლება დადებითად წარმოვაჩინო ისინი.

- ხაზი არ გაუსვა მათ ხარვეზებს, ეს არაობიექტურობა არ არის?

- არა, ეს ჩემი ვალდებულებაა... მე მათი მენტორი ვარ.

- ამ შოუს მაგალითზე შეიძლება თუ არა მოიძებნოს მსგავსება, დღევანდელ პოლიტიკურ სიტუაციასა და შოუბიზნესს შორის?

- როგორ არა. ყველა კარგად ხედავს დღეს მთავარი ვარსკვლავები, შოუმენები რომ პოლიტიკოსები არიან. ხოლო ის მუსიკოსები, რომლებთანაც მხოლოდ რამდენიმე თვის განმავლობაში მაქვს ხოლმე ურთიერთობა, სამწუხაროდ, მათი ძირითადი ნაწილი შოუს შემდეგ იკარგება, რაც ამ ადამიანების ბრალი არ არის. ასეთი რამ დალაგებულ და მოწესრიგებულ ქვეყანაში არ ხდება, მაგრამ არ არსებობს ბაზა, სადაც ისინი უნდა განვითარდნენ. ამაზე გული ძალიან მწყდება. არადა, ისინი თავიანთი მონაცემებით ვარსკვლავები უნდა იყვნენ და არა ვთქვათ, გამგებლები, მინისტრები, მათი მოადგილეები, პროკურორები, რომელთა სახელებიც მუდმივად გვესმის ნებისმიერი ხასიათის პოლიტიკურ თუ გასართობ თოქ-შოუში. ასეთი ნიჭიერი ადამიანები კი ერთხელ გამოჩნდებიან და მერე მინიმალურად გვესმის მათზე რაღაც ინფორმაცია.

- რატომ?

- იმიტომ, რომ ქვეყანაში ეკონომიკური პრობლემებია, იმას ვერ მივაღწიეთ, რომ ადამიანებს არ შიოდეთ. ეს საკითხები მათ პოლიტიკოსებმა უნდა მოუგვარონ... პოლიტიკოსებისადმი კი მასმედიის ასეთი ყურადღება მახინჯ ფორმას იღებს, - ისინი ამასობაში ვარსკვლავები ხდებიან. ვარსკვლავობა კი არა, საქმე უნდა აკეთონ.

- "X ფაქტორი" როგორ დამთავრდება? რა მოლოდინი გაქვს?

- მოდი, ჩემს კატეგორიაზე გეტყვით: შარშან ბიჭები მყავდა და წელს მეგონა, რომ ბიჭები აღარ იქნებოდნენ, მაგრამ სუპერკმაყოფილი ვარ, რადგანაც ძალიან ძლიერი კონკურსანტები მყავს. განსხვავებულები და ერთმანეთზე უკეთესები. ბიჭების კატეგორიას უდიდესი შანსი აქვს ფინალამდე მივიდეს და შემდეგ უკვე გაიმარჯვოს. ეს იმის ბარალია, რომ ძალიან ნიჭიერები არიან. არაჩვეულებრივი ადამიანები და პიროვნებები არიან, დადებითები. მიხარია მათთან ურთიერთობა, მიყვარს ისინი და ყოველი წუთი მათთან გატარებული, ჩემთვის ძვირფასია და ყველაფერს ვიზამ, რომ ფინალამდე მივიდეთ და მერე კი გამარჯვებამდე.

ლალი ფაცია

AMBEBI.GE

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია