პოლიტიკა
Faceამბები
მსოფლიო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
საზოგადოება
მეცნიერება
წიგნები
სამხედრო
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საიმიჯო რგოლი საქართველოზე, რომელიც CNN-ისა და Euronews-ის ეთერში გადის
საიმიჯო რგოლი საქართველოზე, რომელიც CNN-ისა და Euronews-ის ეთერში გადის

This is Life - ამ სა­ხელ­წო­დე­ბით მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი ტე­ლე­კომ­პა­ნე­ბის ეთე­რით სა­ქარ­თვე­ლოს სა­ი­მი­ჯო ვი­დეო რგო­ლი გა­და­ი­ცე­მა. სა­ქარ­თვე­ლოს რეკ­ლა­მა Euronews-ზე 17 მა­ი­სი­დან, CNN-ზე კი 18 მა­ი­სი­დან გა­დის. 30-წა­მი­ა­ნი სა­ი­მი­ჯო რგო­ლი CNN-ისა და Euronews-ის მრა­ვალ­მი­ლი­ო­ნი­ან მა­ყუ­რე­ბელს სა­ქარ­თვე­ლოს ტუ­რის­ტულ პო­ტენ­ცი­ალს აც­ნობს.

სა­ქარ­თვე­ლოს ეკო­ნო­მი­კი­სა და მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბის სა­მი­ნის­ტროს ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნულ ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ა­ში იმე­დოვ­ნე­ბენ, რომ ეფექ­ტუ­რი შე­დე­გი ექ­ნე­ბა რეკ­ლა­მას, რო­მე­ლიც 21 კვი­რის გან­მავ­ლო­ბა­ში იტ­რი­ა­ლებს Euronews-ზე. Euronews-ს 400 მი­ლი­ო­ნი­ა­ნი აუ­დი­ტო­რია ჰყავს, მა­უ­წყებ­ლობს 14 ენა­ზე, 155 ქვე­ყა­ნა­ში.

ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნულ­მა ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ამ უკვე და­ი­წყო მომ­ზა­დე­ბა ზა­ფხუ­ლის ტუ­რის­ტუ­ლი სე­ზო­ნი­სათ­ვის. უკვე და­ი­წყო აქ­ტი­უ­რი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კამ­პა­ნი­ე­ბი აზერ­ბა­ი­ჯან­ში, თურ­ქეთ­ში, უკ­რა­ი­ნა­ში, ყა­ზა­ხეთ­ში, ბე­ლო­რუს­ში, ლატ­ვი­ა­ში, უნ­გრეთ­ში, ის­რა­ელ­ში, რუ­სეთ­ში. 2015 წელს სა­ზღვარ­გა­რეთ ზა­ფხუ­ლის მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კამ­პა­ნი­ე­ბის­თვის ბოლო წლებ­თან შე­და­რე­ბით ბევ­რად მა­ღა­ლი თან­ხა, კერ­ძოდ 8 000 000 ლარი და­ი­ხარ­ჯე­ბა.

იხი­ლეთ ვი­დეო

საიმიჯო რგოლი საქართველოზე, რომელიც CNN-ისა და Euronews-ის ეთერში გადის

საიმიჯო რგოლი საქართველოზე, რომელიც CNN-ისა და Euronews-ის ეთერში გადის

This is Life - ამ სახელწოდებით მსოფლიოს წამყვანი ტელეკომპანების ეთერით საქართველოს საიმიჯო ვიდეო რგოლი გადაიცემა. საქართველოს რეკლამა Euronews-ზე 17 მაისიდან, CNN-ზე კი 18 მაისიდან გადის. 30-წამიანი საიმიჯო რგოლი CNN-ისა და Euronews-ის მრავალმილიონიან მაყურებელს საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს აცნობს.

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციაში იმედოვნებენ, რომ ეფექტური შედეგი ექნება რეკლამას, რომელიც 21 კვირის განმავლობაში იტრიალებს Euronews-ზე. Euronews-ს 400 მილიონიანი აუდიტორია ჰყავს, მაუწყებლობს 14 ენაზე, 155 ქვეყანაში.

ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ უკვე დაიწყო მომზადება ზაფხულის ტურისტული სეზონისათვის. უკვე დაიწყო აქტიური მარკეტინგული კამპანიები აზერბაიჯანში, თურქეთში, უკრაინაში, ყაზახეთში, ბელორუსში, ლატვიაში, უნგრეთში, ისრაელში, რუსეთში. 2015 წელს საზღვარგარეთ ზაფხულის მარკეტინგული კამპანიებისთვის ბოლო წლებთან შედარებით ბევრად მაღალი თანხა, კერძოდ 8 000 000 ლარი დაიხარჯება.

იხილეთ ვიდეო

8 ოქტომბრიდან ახალი მთვარე სასიყვარულო ურთიერთობებს მაგიით აავსებს - ასტროლოგიური  პროგნოზი

კაცმა ყოფილი ცოლის საყვარელს ოჯახის დანგრევის გამო უჩივლა და 750 000 დოლარი მიიღო

მიუსაფარი ქალი ინტერნეტვარსკვლავად იქცა - მეტროში გადაღებულ ვიდეოს მილიონზე მეტი ნახვა აქვს