პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

23

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 03:27-ზე, მთვარე ვერძშია – საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. სასურველია თევზისა და ბოსტნეულის. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. თავის ტკივილი რომ აირიდოთ, არ გადაიღალოთ გონებრივი სამუშაოთი. მოერიდეთ დიდხანს კითხვასა და ტელევიზორის ყურებას.
საზოგადოება
Faceამბები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
წიგნები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ცქრიალა ღვინო "სამეფო" - თქვენი ხალისინი განწყობისთვის!
ცქრიალა ღვინო "სამეფო" - თქვენი ხალისინი განწყობისთვის!

"დუ­გ­ლა­ძე­ე­ბის ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ას" 2014 წელს და­არ­სე­ბი­დან 10 წელი შე­უს­რულ­და. კომ­პა­ნია, იუ­ბი­ლეს­თან და­კავ­ში­რე­ბით, მომ­ხმა­რე­ბელს ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფოს" გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი შე­ფუთ­ვით და გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი ხა­რის­ხით სთა­ვა­ზობს. რებ­რენ­დინ­გის პრო­ცეს­ში გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ყუ­რა­დღე­ბა პრო­დუქ­ტის შე­ფუთ­ვას და­ეთ­მო. დი­ზა­ინ­ზე კომ­პა­ნია branding.ge მუ­შა­ობ­და.

მაკა ჭი­ჭი­ნა­ძე, კომ­პა­ნი­ას branding.ge-ს არტდი­რექ­ტო­რი: "ვი­ზუ­ა­ლუ­რი რებ­რენ­დინ­გის მი­ზანს მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის აქამ­დე ნაც­ნო­ბი და საყ­ვა­რე­ლი პრო­დუქ­ტის დახ­ვე­წა და გა­თა­ნა­მედ­რო­ვე­ბა წარ­მო­ად­გენ­და, ოღონდ ისე, რომ პრო­დუქ­ტის ცნო­ბა­დო­ბა შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბუ­ლი­ყო. პრო­დუქ­ტის სპე­ცი­ფი­კი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე გვინ­დო­და რომ შე­ფუთ­ვაც სო­ლი­დუ­რი და დახ­ვე­წი­ლი გა­მო­სუ­ლი­ყო, ამ მიზ­ნის მი­საღ­წე­ვად დი­ზა­ინ­ზე მუ­შა­ო­ბი­სას გა­მო­ვი­ყე­ნეთ ლა­კო­ნუ­რი ფორ­მე­ბი, ფერ­თა შე­ზღუ­დუ­ლი პა­ლიტ­რა და პო­ლიგ­რა­ფი­ის თა­ნა­მედ­რო­ვე ეფექ­ტე­ბი; ძი­რი­თა­დი ელე­მენ­ტის - გვირ­გვი­ნის აქ­ცენ­ტი­რე­ბა სა­ინ­ტე­რე­სოს, გა­მორ­ჩე­ულს და სა­დღე­სას­წა­უ­ლოს ხდის პრო­დუქ­ტის ვი­ზუ­ალს, ამას­თა­ნა­ვე არ უკარ­გავს ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბის აღ­ქმას ვი­ნა­ი­დან კომ­პა­ნი­ის საქ­მი­ა­ნო­ბა მთლი­ა­ნად მომ­ხმა­რე­ბელ­ზეა ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი."

ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფო" გა­მო­ირ­ჩე­ვა რო­გორც დამ­ზა­დე­ბის წე­სით, ასე­ვე სრუ­ლი­ად ახა­ლი, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი გე­მო­თი. "დუ­გ­ლა­ძე­ე­ბის ღვი­ნის კომ­პა­ნია" წარ­მო­ად­გენს ინ­ტეგ­რი­რე­ბულ სა­წარ­მოს სრუ­ლი სა­წარ­მოო ციკ­ლით, რო­მე­ლიც ღვი­ნოს, სა­კო­ნი­ა­კე სპირტს, ბრენ­დის და ცქრი­ა­ლა ღვი­ნოს აწარ­მო­ებს. ქარ­ხა­ნა მთლი­ა­ნად მო­დერ­ნი­ზე­ბუ­ლია, აღ­ჭურ­ვი­ლია მსოფ­ლი­ო­ში აღი­ა­რე­ბუ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის მიერ წარ­მო­ე­ბუ­ლი მან­ქა­ნა-და­ნად­გა­რე­ბით, რო­გო­რე­ბი­ცაა "Della Toffola", "Krones", "Cavagninno & Gatti", Seitz Enzinger Noll . კომ­პა­ნია აქ­ტი­უ­რად მო­ნა­წი­ლე­ობს სხვა­დას­ხვა სა­ერ­თა­შო­რი­სო გა­მო­ფე­ნებ­სა და ბიზ­ნეს ფო­რუ­მებ­ში. "დუ­გ­ლა­ძე­ე­ბის ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ის" პრო­დუქ­ცია ექ­სპორ­ტირ­დე­ბა: უკ­რა­ი­ნა­ში, ყა­ზა­ხეთ­ში, ამე­რი­კის შე­ერ­თე­ბუ­ლი შტა­ტებ­ში, ჩი­ნეთ­ში, ეს­ტო­ნეთ­ში, ლატ­ვი­ა­ში, პო­ლო­ნეთ­ში. 2013 წლის აპ­რილ­ში კი ის ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის მწარ­მო­ე­ბე­ლი კომ­პა­ნია იყო, რო­მელ­საც რუ­სე­თის ფე­დე­რა­ცი­ა­ში ღვი­ნის ექ­სპორ­ტის უფ­ლე­ბა მი­ე­ნი­ჭა. "დუ­გ­ლა­ძე­ე­ბის ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ის" ის­ტო­რია უკავ­შირ­დე­ბა ბა­ტო­ნი დი­მიტ­რი დუ­გ­ლა­ძის სა­ხელს. ღვი­ნის წარ­მო­ე­ბის ტრა­დი­ცი­ას დღემ­დე მისი შვი­ლე­ბი იგი­ვე შე­მარ­თე­ბით აგ­რძე­ლე­ბენ.

ზაალ დუ­გ­ლა­ძე, შპს "დუ­გ­ლა­ძე­ე­ბის ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ის" გე­ნე­რა­ლუ­რი დი­რექ­ტო­რი:

"დუ­გ­ლა­ძე­ე­ბის ღვი­ნის კომ­პა­ნია" აგ­რძე­ლებს მომ­ხა­რე­ბელ­თა შო­რის საკ­მა­ოდ პო­პუ­ლა­რუ­ლი ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფოს" წარ­მო­ე­ბას. მო­გეხ­სე­ნე­ბათ, ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფომ" უკვე მრა­ვა­ლი წე­ლია და­იმ­კვიდ­რა ბა­ზარ­ზე თა­ვი­სი გა­მორ­ჩე­უ­ლი ად­გი­ლი. კომ­პა­ნია ტრა­დი­ცი­უ­ლი და სა­კუ­თა­რი ინო­ვა­ცი­უ­რი პრო­ცე­სე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბით ამ­ზა­დებს უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის ცქრი­ა­ლა ღვი­ნოს, რო­მე­ლიც გა­მო­ირ­ჩე­ვა ხი­ლის ტო­ნე­ბით და ხა­ვერ­დო­ვა­ნი და დახ­ვე­წი­ლი გე­მო­თი. გან­სა­კუთ­რე­ბით გვინ­და ხაზი გა­ვუს­ვათ, რომ ჩვე­ნი კომ­პა­ნია ცდი­ლობს არ გა­და­უხ­ვი­ოს თა­ვის სა­ფა­სო პო­ლი­ტი­კას და ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფო" შეს­თა­ვა­ზოს მომ­ხმა­რე­ბელს მაქ­სი­მა­ლუ­რად ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად. აქვე მინ­და აღ­ვნიშ­ნო, კომ­პა­ნი­ის 10 წლის იუ­ბი­ლეს­თან და­კავ­ში­რე­ბით ჩვე­ნი კომ­პა­ნია მთე­ლი თა­ვი­სი პრო­დუქ­ცი­ის სრულ რებ­რენ­დინგს ახორ­ცი­ე­ლებს, რაც ვი­ზუ­ა­ლურ­თან ერ­თად სტრა­ტე­გი­ულ ცვლი­ლე­ბებ­საც გუ­ლის­ხმობს. მომ­ხმა­რე­ბელს უკვე აქვს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა და­ა­გე­მოვ­ნოს გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფო". ჩვე­ნი კომ­პა­ნია ბა­ზარ­ზე გა­მო­ჩე­ნის დღი­დან ზრუ­ნავს თა­ვის მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე, მუდ­მი­ვად სთა­ვა­ზობს სი­ახ­ლე­ებს და მო­მა­ვალ­შიც არა ერთი სა­ინ­ტე­რე­სო პრო­დუქ­ტის მი­წო­დე­ბას ჰპირ­დე­ბა.

რო­გორც სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის ქსელ "უნი­ვერ­სა­მის" მმარ­თვე­ლი და­ვით ფა­რე­საშ­ვი­ლი ამ­ბობს, ცქრი­ა­ლა ღვი­ნო "სა­მე­ფო­ზე" მო­თხოვ­ნა მა­ღა­ლია, რაც უპირ­ვე­ლე­სად გან­პი­რო­ბე­ბუ­ლია მისი მა­ღა­ლი ხა­რის­ხით, გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბი­თა და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სით.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ჩრდილოეთ კორეის ახალმა სამხედრო ხომალდმა კატასტროფა განიცადა

ცქრიალა ღვინო "სამეფო" - თქვენი ხალისინი განწყობისთვის!

ცქრიალა ღვინო "სამეფო" - თქვენი ხალისინი განწყობისთვის!

"დუგლაძეების ღვინის კომპანიას" 2014 წელს დაარსებიდან 10 წელი შეუსრულდა. კომპანია, იუბილესთან დაკავშირებით, მომხმარებელს ცქრიალა ღვინო "სამეფოს" განახლებული შეფუთვით და გაუმჯობესებული ხარისხით სთავაზობს. რებრენდინგის პროცესში განსაკუთრებული ყურადღება პროდუქტის შეფუთვას დაეთმო. დიზაინზე კომპანია branding.ge მუშაობდა.

მაკა ჭიჭინაძე, კომპანიას branding.ge-ს არტდირექტორი: "ვიზუალური რებრენდინგის მიზანს მომხმარებლისთვის აქამდე ნაცნობი და საყვარელი პროდუქტის დახვეწა და გათანამედროვება წარმოადგენდა, ოღონდ ისე, რომ პროდუქტის ცნობადობა შენარჩუნებულიყო. პროდუქტის სპეციფიკიდან გამომდინარე გვინდოდა რომ შეფუთვაც სოლიდური და დახვეწილი გამოსულიყო, ამ მიზნის მისაღწევად დიზაინზე მუშაობისას გამოვიყენეთ ლაკონური ფორმები, ფერთა შეზღუდული პალიტრა და პოლიგრაფიის თანამედროვე ეფექტები; ძირითადი ელემენტის - გვირგვინის აქცენტირება საინტერესოს, გამორჩეულს და სადღესასწაულოს ხდის პროდუქტის ვიზუალს, ამასთანავე არ უკარგავს ხელმისაწვდომობის აღქმას ვინაიდან კომპანიის საქმიანობა მთლიანად მომხმარებელზეა ორიენტირებული."

ცქრიალა ღვინო "სამეფო" გამოირჩევა როგორც დამზადების წესით, ასევე სრულიად ახალი, განსხვავებული გემოთი. "დუგლაძეების ღვინის კომპანია" წარმოადგენს ინტეგრირებულ საწარმოს სრული საწარმოო ციკლით, რომელიც ღვინოს, საკონიაკე სპირტს, ბრენდის და ცქრიალა ღვინოს აწარმოებს. ქარხანა მთლიანად მოდერნიზებულია, აღჭურვილია მსოფლიოში აღიარებული კომპანიების მიერ წარმოებული მანქანა-დანადგარებით, როგორებიცაა "Della Toffola", "Krones", "Cavagninno & Gatti", Seitz Enzinger Noll . კომპანია აქტიურად მონაწილეობს სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენებსა და ბიზნეს ფორუმებში. "დუგლაძეების ღვინის კომპანიის" პროდუქცია ექსპორტირდება: უკრაინაში, ყაზახეთში, ამერიკის შეერთებული შტატებში, ჩინეთში, ესტონეთში, ლატვიაში, პოლონეთში. 2013 წლის აპრილში კი ის ერთ-ერთი პირველი ქართული ღვინის მწარმოებელი კომპანია იყო, რომელსაც რუსეთის ფედერაციაში ღვინის ექსპორტის უფლება მიენიჭა. "დუგლაძეების ღვინის კომპანიის" ისტორია უკავშირდება ბატონი დიმიტრი დუგლაძის სახელს. ღვინის წარმოების ტრადიციას დღემდე მისი შვილები იგივე შემართებით აგრძელებენ.

ზაალ დუგლაძე, შპს "დუგლაძეების ღვინის კომპანიის" გენერალური დირექტორი:

"დუგლაძეების ღვინის კომპანია" აგრძელებს მომხარებელთა შორის საკმაოდ პოპულარული ცქრიალა ღვინო "სამეფოს" წარმოებას. მოგეხსენებათ, ცქრიალა ღვინო "სამეფომ" უკვე მრავალი წელია დაიმკვიდრა ბაზარზე თავისი გამორჩეული ადგილი. კომპანია ტრადიციული და საკუთარი ინოვაციური პროცესების გამოყენებით ამზადებს უმაღლესი ხარისხის ცქრიალა ღვინოს, რომელიც გამოირჩევა ხილის ტონებით და ხავერდოვანი და დახვეწილი გემოთი. განსაკუთრებით გვინდა ხაზი გავუსვათ, რომ ჩვენი კომპანია ცდილობს არ გადაუხვიოს თავის საფასო პოლიტიკას და ცქრიალა ღვინო "სამეფო" შესთავაზოს მომხმარებელს მაქსიმალურად ხელმისაწვდომ ფასად. აქვე მინდა აღვნიშნო, კომპანიის 10 წლის იუბილესთან დაკავშირებით ჩვენი კომპანია მთელი თავისი პროდუქციის სრულ რებრენდინგს ახორციელებს, რაც ვიზუალურთან ერთად სტრატეგიულ ცვლილებებსაც გულისხმობს. მომხმარებელს უკვე აქვს შესაძლებლობა დააგემოვნოს განახლებული ცქრიალა ღვინო "სამეფო". ჩვენი კომპანია ბაზარზე გამოჩენის დღიდან ზრუნავს თავის მომხმარებელზე, მუდმივად სთავაზობს სიახლეებს და მომავალშიც არა ერთი საინტერესო პროდუქტის მიწოდებას ჰპირდება.

როგორც სუპერმარკეტების ქსელ "უნივერსამის" მმართველი დავით ფარესაშვილი ამბობს, ცქრიალა ღვინო "სამეფოზე" მოთხოვნა მაღალია, რაც უპირველესად განპირობებულია მისი მაღალი ხარისხით, გემოვნური თვისებებითა და ხელმისაწვდომი ფასით.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი