პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო

24

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამეცხრე დღე დაიწყება 03:53-ზე, მთვარის პირველი დღე დადგება 23:10-ზე, მთვარე ლომს ესტუმრება 19:32-ზე – არაფერი ახალი და მნიშვნელოვანი არ გააკეთოთ, დაასრულეთ ის, რაც ადრე დაიწყეთ. გაუფრთხილდით სახლს და ოჯახს, გაასუფთავეთ და მოაწესრიგეთ თქვენი სახლი. არ არის რეკომენდებული, რომ მოაგვაროთ ფინანსური საქმეები, ხელი მოაწეროთ დოკუმენტებს. არ გირჩევთ ფულის სესხება და გასესხებას, ახალი თანამშრომლების დაქირავებას. მოლაპარაკებების წარმოებას, უარყოფითი ემოციების გამოხატვას. ახალი მთვარის პირველი დღე არ არის ხელსაყრელი ქორწინებისთვის, ქორწილისთვის, თუმცა, დაგეგმვა შეგიძლიათ.
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კონფლიქტები
Faceამბები
მოზაიკა
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საინტერესო ფსიქოლოგიური ფაქტები, რომლებიც გაგაკვირვებთ
საინტერესო ფსიქოლოგიური ფაქტები, რომლებიც გაგაკვირვებთ

1. თუ სი­ტუ­ა­ცია იძა­ბე­ბა, ეცა­დე არ გა­მო­ი­ყე­ნო მი­მარ­თვა "შენ".

მი­მარ­თვა "შენ" და­ძა­ბუ­ლი სი­ტუ­ა­ცი­ი­სას შე­უ­რა­ცხმყოფ­ლად ჟღერს და შე­საძ­ლოა, მხო­ლოდ ცე­ცხლზე ნავ­თი და­ას­ხას.

2. თუ თათ­ბი­რის ან ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი სა­მუ­შაო სი­ტუ­ა­ცი­ი­სას სამ­სა­ხურ­ში გეჩ­ვე­ნე­ბა, რომ შენი თა­ნამ­შრო­მე­ლი არას­წო­რია, ჯობს შო­რი­დან მო­უ­ა­რო.

მა­გა­ლი­თად, არ უთხრათ: "ვფიქ­რობ, შენ ძა­ლი­ან ცდე­ბი!"

უთხა­რით: "ვფიქ­რობ ბო­ლომ­დე ვერ გა­ვი­გე. რამ­დე­ნა­დაც მეს­მის, იმის თქმა გინ­და, რომ... "

3. ფე­რე­ბი

შე­იძ­ლე­ბა შე­გი­ნიშ­ნავს კი­დეც, რომ ისე­თი კომ­პა­ნი­ე­ბი, რო­გო­რი­ცაა KFC, "პიცა ჰატი", მაკ­დო­ნალ­დი და ა.შ. იყე­ნე­ბენ წი­თელ ფერს თა­ვი­ან­თი ლო­გო­ტი­პე­ბის­თვის. წი­თე­ლი ფერი ასო­ცირ­დე­ბა ახალ­გაზ­რდო­ბას­თან და კარგ გან­წყო­ბას­თან. აგ­რეთ­ვე ტვი­ნი იმ მო­ნაკ­ვე­თის სტი­მუ­ლი­რე­ბას ახ­დენს, რო­მე­ლიც ფე­რის აღ­ქმა­ზეა პა­სუ­ხის­მგე­ბე­ლი.

მრა­ვა­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი ატა­რე­ბენ გა­მოკ­ვლე­ვებს იმის­თვის, რომ გა­არ­კვი­ონ, რო­მე­ლი ფერი იწ­ვევს იმ ემო­ცი­ას, რო­მელ­საც შე­უძ­ლია მათი სა­ქონ­ლის მო­თხოვ­ნა გა­ზარ­დოს.

4. მძღო­ლე­ბი, რო­მელ­თაც ბამ­პერ­ზე სტი­კე­რე­ბი აქვთ მიკ­რუ­ლი, უფრო მიდ­რე­კი­ლე­ბი არი­ან გზა­ზე აგ­რე­სი­უ­ლი ქმე­დე­ბე­ბის­კენ.

შე­იძ­ლე­ბა ღირ­დეს ორ­ჯერ და­ფიქ­რე­ბა, სა­ნამ პე­დალს ფეხს და­ა­ჭერ­დეთ. კო­ლო­რა­დოს სა­ხელ­მწი­ფო უნი­ვერ­სი­ტე­ტის კვლე­ვა აჩ­ვე­ნებს, რომ სტი­კე­რი­ა­ნი მან­ქა­ნე­ბის მფლო­ბე­ლე­ბი და სპე­ცი­ა­ლუ­რად შე­ძე­ნი­ლი უც­ნა­უ­რი ნომ­რე­ბის მქო­ნე მძღო­ლე­ბი უმე­ტეს შემ­თხვე­ვა­ში, გზა­ზე სა­ში­შე­ბი არი­ან. მკვლე­ვა­რე­ბის აზ­რით, ეს იმი­თაა გა­მოწ­ვე­უ­ლი, რომ ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლებ­საც უყ­ვართ თა­ვი­ან­თი ტე­რი­ტო­რი­ის მო­ნიშ­ვნა, აგ­რე­სი­უ­ლო­ბის­კენ არი­ან მიდ­რე­კილ­ნი.

5. კვლე­ვებ­მა ცხადყ­ვეს, რომ მშობ­ლე­ბი ბავ­შვს კი არა, მის მიერ შეს­რუ­ლე­ბულ სა­მუ­შა­ოს უნდა აქებ­დნენ.

კო­ლუმ­ბი­ის უნი­ვერ­სი­ტე­ტის პრო­ფე­სო­რის, კე­როლ დვე­კის და მისი კო­ლე­გე­ბის მო­საზ­რე­ბის თა­ნახ­მად, რო­დე­საც ბავ­შვებს ვე­უბ­ნე­ბით, რომ ჭკვი­ა­ნე­ბი არი­ან, შემ­დეგ მათ უნ­დე­ბათ მუ­დამ ასე­თე­ბად გა­მოჩ­ნდნენ. კე­რო­ლი ამ­ბობს: "ჩვენ ამით ბავ­შვებს ვე­უბ­ნე­ბით, რომ თა­მა­შის წე­სე­ბი შემ­დე­გია: წარ­მო­ჩინ­დი ჭკვი­ა­ნი, სულ ასე­თი იყა­ვი, არ გა­რის­კო, არ და­უშ­ვა შეც­დო­მე­ბი". სა­უ­კე­თე­სო კომ­პლი­მენ­ტი იქ­ნე­ბო­და "შენ ძა­ლი­ან კარ­გად შე­ას­რუ­ლე სა­მუ­შაო".

მომ­ზა­დე­ბუ­ლია ofigenno.cc-ს მი­ხედ­ვით.
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ამალ კლუნი ჯორჯ კლუნთან ოჯახური ცხოვრების საიდუმლოზე საუბრებს

საინტერესო ფსიქოლოგიური ფაქტები, რომლებიც გაგაკვირვებთ

საინტერესო ფსიქოლოგიური ფაქტები, რომლებიც გაგაკვირვებთ

1. თუ სიტუაცია იძაბება, ეცადე არ გამოიყენო მიმართვა ”შენ”.

მიმართვა ”შენ” დაძაბული სიტუაციისას შეურაცხმყოფლად ჟღერს და შესაძლოა, მხოლოდ ცეცხლზე ნავთი დაასხას.

2. თუ თათბირის ან ჩვეულებრივი სამუშაო სიტუაციისას სამსახურში გეჩვენება, რომ შენი თანამშრომელი არასწორია, ჯობს შორიდან მოუარო.

მაგალითად, არ უთხრათ: ”ვფიქრობ, შენ ძალიან ცდები!”

უთხარით: ”ვფიქრობ ბოლომდე ვერ გავიგე. რამდენადაც მესმის, იმის თქმა გინდა, რომ... ”

3. ფერები

შეიძლება შეგინიშნავს კიდეც, რომ ისეთი კომპანიები, როგორიცაა KFC, ”პიცა ჰატი”, მაკდონალდი და ა.შ. იყენებენ წითელ ფერს თავიანთი ლოგოტიპებისთვის. წითელი ფერი ასოცირდება ახალგაზრდობასთან და კარგ განწყობასთან. აგრეთვე ტვინი იმ მონაკვეთის სტიმულირებას ახდენს, რომელიც ფერის აღქმაზეა პასუხისმგებელი.

მრავალი კომპანიები ატარებენ გამოკვლევებს იმისთვის, რომ გაარკვიონ, რომელი ფერი იწვევს იმ ემოციას, რომელსაც შეუძლია მათი საქონლის მოთხოვნა გაზარდოს.

4. მძღოლები, რომელთაც ბამპერზე სტიკერები აქვთ მიკრული, უფრო მიდრეკილები არიან გზაზე აგრესიული ქმედებებისკენ.

შეიძლება ღირდეს ორჯერ დაფიქრება, სანამ პედალს ფეხს დააჭერდეთ. კოლორადოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის კვლევა აჩვენებს, რომ სტიკერიანი მანქანების მფლობელები და სპეციალურად შეძენილი უცნაური ნომრების მქონე მძღოლები უმეტეს შემთხვევაში, გზაზე საშიშები არიან. მკვლევარების აზრით, ეს იმითაა გამოწვეული, რომ ადამიანები, რომლებსაც უყვართ თავიანთი ტერიტორიის მონიშვნა, აგრესიულობისკენ არიან მიდრეკილნი.

5. კვლევებმა ცხადყვეს, რომ მშობლები ბავშვს კი არა, მის მიერ შესრულებულ სამუშაოს უნდა აქებდნენ.

კოლუმბიის უნივერსიტეტის პროფესორის, კეროლ დვეკის და მისი კოლეგების მოსაზრების თანახმად, როდესაც ბავშვებს ვეუბნებით, რომ ჭკვიანები არიან, შემდეგ მათ უნდებათ მუდამ ასეთებად გამოჩნდნენ. კეროლი ამბობს: ”ჩვენ ამით ბავშვებს ვეუბნებით, რომ თამაშის წესები შემდეგია: წარმოჩინდი ჭკვიანი, სულ ასეთი იყავი, არ გარისკო, არ დაუშვა შეცდომები”. საუკეთესო კომპლიმენტი იქნებოდა ”შენ ძალიან კარგად შეასრულე სამუშაო”.

მომზადებულია ofigenno.cc-ს მიხედვით.

8 ოქტომბრიდან ახალი მთვარე სასიყვარულო ურთიერთობებს მაგიით აავსებს - ასტროლოგიური  პროგნოზი

კაცმა ყოფილი ცოლის საყვარელს ოჯახის დანგრევის გამო უჩივლა და 750 000 დოლარი მიიღო

მიუსაფარი ქალი ინტერნეტვარსკვლავად იქცა - მეტროში გადაღებულ ვიდეოს მილიონზე მეტი ნახვა აქვს