კონფლიქტები
პოლიტიკა
მსოფლიო

9

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეთოთხმეტე დღე დაიწყება 21:02-ზე, მთვარე მშვილდოსანში იქნება 18:53-დან, უკურსო მთვარის პერიოდი იქნება 16:06-დან 18:55-მდე – მიიღეთ აქტიური და გადამწყვეტი მოქმედება. დაიწყე მნიშვნელოვანი და სერიოზული საქმეები. მომავალ წარმატებაში ეჭვი არ შეგეპაროთ. ფრთხილად და კარგად დაფიქრდი თქვენს ნაბიჯებზე. კომუნიკაცია სხვადასხვა ადამიანებთან. გააძლიერეთ ოჯახური კავშირები და დაამყარეთ ურთიერთობა საყვარელ ადამიანებთან, განსაკუთრებით უფროს თაობასთან. თუ შესაძლებელია, გადადეთ ყველაფერი, დაისვენეთ და ისიამოვნეთ ცხოვრებით. ფიზიკური აქტივობა სასარგებლოა. გაუფრთხილდით მხედველობას.
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გაიაფდება თუ არა "მარშრუტკით" მგზავრობა და აიკრძლება თუ არა ფეხზე დგომა - მერიისა და "თბილისის მიკროავტობუსის" შეთანხმების დეტალები
გაიაფდება თუ არა "მარშრუტკით" მგზავრობა და აიკრძლება თუ არა ფეხზე დგომა - მერიისა და "თბილისის მიკროავტობუსის" შეთანხმების დეტალები

გუ­შინ თბი­ლი­სის მერ­მა და­ვით ნარ­მა­ნი­ამ "თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის" წარ­მო­მად­გენ­ლებ­თან შეხ­ვედ­რა გა­მარ­თა. დე­და­ქა­ლა­ქის მერ­მა კომ­პა­ნი­ას ტა­რი­ფე­ბის გა­და­ხედ­ვის­კენ მო­უ­წო­და.

რო­გორც ნარ­მა­ნი­ამ შეხ­ვედ­რი­სას გა­ნა­ცხა­და, დე­და­ქა­ლაქ­ში მსყიდ­ვე­ლუ­ნა­რი­ა­ნო­ბა და­ბა­ლია და შე­სა­ბა­მი­სად ტა­რი­ფე­ბი მო­სახ­ლე­ო­ბის­თვის მი­სა­ღე­ბი და ადეკ­ვა­ტუ­რი უნდა იყოს.

"ჩვე­ნი მო­თხოვ­ნაა ამ კომ­პა­ნი­ის მი­მართ, ისე­ვე რო­გორც სხვა კომ­პა­ნი­ე­ბის მი­მართ, რომ­ლებ­საც ჩვენ მო­ვუს­მი­ნეთ და მო­მა­ვალ­შიც მო­ვუს­მენთ, არის უც­ვლე­ლი, რომ რაც შე­იძ­ლე­ბა ხა­რის­ხი­ა­ნი სერ­ვი­სი მი­ე­წო­დოს თბი­ლი­სე­ლებს, შემ­ცირ­დეს უკ­მა­ყო­ფი­ლე­ბის დონე და სა­დაც შე­საძ­ლე­ბე­ლია ტა­რი­ფებ­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი სა­კი­თხე­ბის გა­და­ხედ­ვა, მოხ­დეს მისი გა­და­ხედ­ვა. დე­და­ქა­ლაქ­ში მსყიდ­ვე­ლუ­ნა­რი­ა­ნო­ბა არც ისე მა­ღა­ლია, ამი­ტო­მაც ვთვლით, რომ მო­სახ­ლე­ო­ბის­თვის უნდა იყოს ადეკ­ვა­ტუ­რი და მი­სა­ღე­ბი ტა­რი­ფე­ბი", - გა­ნა­ცხა­და ნარ­მა­ნი­ამ.

გარ­და ამი­სა, ნარ­მა­ნი­ამ მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სებ­ში კონ­დი­ცი­რე­ბის სის­ტე­მის მუ­შა­ო­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბით უკ­მა­ყო­ფი­ლე­ბა გა­მო­ხა­ტა.

მისი თქმით, რო­გორც მო­ნი­ტო­რინ­გის შე­დე­გებ­მა აჩ­ვე­ნა, მძღო­ლე­ბის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლურ სურ­ვილ­ზეა და­მო­კი­დე­ბუ­ლი ჩარ­თა­ვენ თუ არა კონ­დი­ცი­ო­ნერს.

"ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი სა­კი­თხი, რო­მე­ლიც ახალ­მო­სულ­მა თბი­ლი­სის მთავ­რო­ბამ კომ­პა­ნი­ის წი­ნა­შე და­ა­ყე­ნა, ეს იყო კონ­დი­ცი­რე­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი სა­კი­თხი, ვი­ნა­ი­დან ზა­ფხუ­ლის პე­რი­ო­დი იყო. ჩვენ ვა­ტა­რებ­დით მო­ნი­ტო­რინგს, რომ­ლის შე­დე­გი­თაც კმა­ყო­ფი­ლე­ბი არ ვართ. რო­გორც გა­მოჩ­ნდა, ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რად, მძღო­ლე­ბის სურ­ვილ­ზეა და­მო­კი­დე­ბუ­ლი ჩარ­თა­ვენ თუ არა კონ­დი­ცი­ო­ნერს. ჩვენ­თვის ასე­თი მიდ­გო­მა მი­უ­ღე­ბე­ლია. უნდა იყოს ერ­თი­ა­ნი სტან­დარ­ტი და იქ სა­დაც პრობ­ლე­მე­ბია მომ­სა­ხუ­რე­ბის მხრივ, კომ­პა­ნი­ამ ყვე­ლა­ფე­რი უნდა გა­ა­კე­თოს მის მო­საგ­ვა­რებ­ლად", - გა­ნა­ცხა­და ნარ­მა­ნი­ამ.

თბი­ლი­სის მთავ­რო­ბა და შპს "თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი" კონ­კრე­ტუ­ლი პრობ­ლე­მე­ბის მოგ­ვა­რე­ბა­ზე შე­თან­ხმდნენ.

რო­გორც შეხ­ვედ­რის შემ­დეგ თბი­ლი­სის მერ­მა ჟურ­ნა­ლის­ტებს გა­ნუ­ცხა­და, მო­იხ­სნე­ბა ფეხ­ზე დგო­მის, კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის, მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სის ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბის და სხვა პრობ­ლე­მე­ბი.

"თბი­ლი­სის მო­სახ­ლე­ო­ბას გა­აჩ­ნია გარ­კვე­უ­ლი პრე­ტენ­ზი­ე­ბი სერ­ვი­სის ხა­რისხთან და­კავ­ში­რე­ბით. მგზავ­რთა გარ­კვე­უ­ლი ნა­წი­ლი დგას ფეხ­ზე და უქ­მნის დის­კომ­ფორ­ტს იმ ადა­მი­ა­ნებს, რომ­ლე­ბიც სხე­დან. ცალ­კე­უ­ლი უბ­ნე­ბი იქნა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი გამ­გებ­ლე­ბის მიერ, სა­დაც მიკ­რო­ვა­ტო­ბუ­სე­ბის ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბა არა­საკ­მა­რი­სია. არის უბ­ნე­ბი, სა­დაც სა­ერ­თოდ არ მი­დის მიკ­რო­ავ­სტო­ბუ­სე­ბი. შევ­თან­ხმდით, რომ დღის წეს­რი­გი­დან მო­იხ­სნე­ბა და მგზავ­რე­ბი ფეხ­ზე აღარ იდ­გე­ბი­ან. ამას­თან და­კავ­ში­რე­ბით თა­ვის წი­ნა­და­დე­ბებს შპს "თბი­ლი­სის მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი" წარ­მო­ად­გენს. მომ­დევ­ნო წლის გა­ზა­ფხუ­ლი­დან ჩა­ირ­თვე­ბა კონ­დი­ცი­რე­ბის სის­ტე­მა, რათა ეს პრობ­ლე­მა მო­იხ­სნას მგზავ­რე­ბის­თვის. ბოლო გა­ჩე­რე­ბებ­ზე მოხ­დე­ბა სა­ნი­ტა­რუ­ლი მდგო­მა­რე­ო­ბის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა და სვე­ლი წერ­ტი­ლე­ბის გან­თავ­სე­ბა", - გა­ნა­ცხა­და ნარ­მა­ნი­ამ.

რაც შე­ე­ხე­ბა მგზავ­რო­ბის ფა­სის გა­და­ხედ­ვის სა­კითხს, ნარ­მა­ნი­ას გან­მარ­ტე­ბით, ფი­ნან­სუ­რი დო­კუ­მენ­ტა­ცი­ის შეს­წავ­ლის შემ­დეგ შე­საძ­ლე­ბე­ლი იქ­ნე­ბა იმის თქმა თუ რამ­დე­ნად შე­საძ­ლე­ბე­ლია ტა­რი­ფე­ბის ცვლა.

"კომ­პა­ნი­ამ წარ­მო­ად­გი­ნა ნა­ერ­თი ფი­ნან­სუ­რი მაჩ­ვე­ნებ­ლე­ბი, რომ­ლის მი­ხედ­ვი­თაც ის ჯერ­ჯე­რო­ბით მო­გე­ბა­ზე ვერ გა­დის და ამი­ტომ ტა­რი­ფებს ვერ ამ­ცი­რე­ბენ. ჩვენ უნდა ვნა­ხოთ ეს ფი­ნან­სუ­რი დო­კუ­მენ­ტა­ცია. მას შემ­დეგ რაც დე­ტა­ლუ­რად შე­ვის­წავ­ლით ფი­ნან­სურ დო­კუ­მენ­ტა­ცი­ას, მოგ­ვე­ცე­მა იმის თქმის სა­შუ­ა­ლე­ბა, რამ­დე­ნად შე­საძ­ლე­ბე­ლია ტა­რი­ფე­ბის შეც­ვლა", - აღ­ნიშ­ნა ნარ­მა­ნი­ამ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
უკონტროლო ვითარება ლოს-ანჯელესის ქუჩებში - პოლიციასა და მომიტინგეებს შორის შეტაკებები გრძელდება

გაიაფდება თუ არა "მარშრუტკით" მგზავრობა და აიკრძლება თუ არა ფეხზე დგომა - მერიისა და "თბილისის მიკროავტობუსის" შეთანხმების დეტალები

გაიაფდება თუ არა "მარშრუტკით" მგზავრობა და აიკრძლება თუ არა ფეხზე დგომა - მერიისა და "თბილისის მიკროავტობუსის" შეთანხმების დეტალები

გუშინ თბილისის მერმა დავით ნარმანიამ "თბილისის მიკროავტობუსის" წარმომადგენლებთან შეხვედრა გამართა. დედაქალაქის მერმა კომპანიას ტარიფების გადახედვისკენ მოუწოდა.

როგორც ნარმანიამ შეხვედრისას განაცხადა, დედაქალაქში მსყიდველუნარიანობა დაბალია და შესაბამისად ტარიფები მოსახლეობისთვის მისაღები და ადეკვატური უნდა იყოს.

"ჩვენი მოთხოვნაა ამ კომპანიის მიმართ, ისევე როგორც სხვა კომპანიების მიმართ, რომლებსაც ჩვენ მოვუსმინეთ და მომავალშიც მოვუსმენთ, არის უცვლელი, რომ რაც შეიძლება ხარისხიანი სერვისი მიეწოდოს თბილისელებს, შემცირდეს უკმაყოფილების დონე და სადაც შესაძლებელია ტარიფებთან დაკავშირებული საკითხების გადახედვა, მოხდეს მისი გადახედვა. დედაქალაქში მსყიდველუნარიანობა არც ისე მაღალია, ამიტომაც ვთვლით, რომ მოსახლეობისთვის უნდა იყოს ადეკვატური და მისაღები ტარიფები", - განაცხადა ნარმანიამ.

გარდა ამისა, ნარმანიამ მიკროავტობუსებში კონდიცირების სისტემის მუშაობასთან დაკავშირებით უკმაყოფილება გამოხატა.

მისი თქმით, როგორც მონიტორინგის შედეგებმა აჩვენა, მძღოლების ინდივიდუალურ სურვილზეა დამოკიდებული ჩართავენ თუ არა კონდიციონერს.

"ერთ-ერთი პირველი საკითხი, რომელიც ახალმოსულმა თბილისის მთავრობამ კომპანიის წინაშე დააყენა, ეს იყო კონდიცირებასთან დაკავშირებული საკითხი, ვინაიდან ზაფხულის პერიოდი იყო. ჩვენ ვატარებდით მონიტორინგს, რომლის შედეგითაც კმაყოფილები არ ვართ. როგორც გამოჩნდა, ინდივიდუალურად, მძღოლების სურვილზეა დამოკიდებული ჩართავენ თუ არა კონდიციონერს. ჩვენთვის ასეთი მიდგომა მიუღებელია. უნდა იყოს ერთიანი სტანდარტი და იქ სადაც პრობლემებია მომსახურების მხრივ, კომპანიამ ყველაფერი უნდა გააკეთოს მის მოსაგვარებლად", - განაცხადა ნარმანიამ.

თბილისის მთავრობა და შპს "თბილისის მიკროავტობუსი" კონკრეტული პრობლემების მოგვარებაზე შეთანხმდნენ.

როგორც შეხვედრის შემდეგ თბილისის მერმა ჟურნალისტებს განუცხადა, მოიხსნება ფეხზე დგომის, კონდიციონერის, მიკროავტობუსის ხელმისაწვდომობის და სხვა პრობლემები.

"თბილისის მოსახლეობას გააჩნია გარკვეული პრეტენზიები სერვისის ხარისხთან დაკავშირებით. მგზავრთა გარკვეული ნაწილი დგას ფეხზე და უქმნის დისკომფორტს იმ ადამიანებს, რომლებიც სხედან. ცალკეული უბნები იქნა წარმოდგენილი გამგებლების მიერ, სადაც მიკროვატობუსების ხელმისაწვდომობა არასაკმარისია. არის უბნები, სადაც საერთოდ არ მიდის მიკროავსტობუსები. შევთანხმდით, რომ დღის წესრიგიდან მოიხსნება და მგზავრები ფეხზე აღარ იდგებიან. ამასთან დაკავშირებით თავის წინადადებებს შპს "თბილისის მიკროავტობუსი" წარმოადგენს. მომდევნო წლის გაზაფხულიდან ჩაირთვება კონდიცირების სისტემა, რათა ეს პრობლემა მოიხსნას მგზავრებისთვის. ბოლო გაჩერებებზე მოხდება სანიტარული მდგომარეობის გაუმჯობესება და სველი წერტილების განთავსება", - განაცხადა ნარმანიამ.

რაც შეეხება მგზავრობის ფასის გადახედვის საკითხს, ნარმანიას განმარტებით, ფინანსური დოკუმენტაციის შესწავლის შემდეგ შესაძლებელი იქნება იმის თქმა თუ რამდენად შესაძლებელია ტარიფების ცვლა.

"კომპანიამ წარმოადგინა ნაერთი ფინანსური მაჩვენებლები, რომლის მიხედვითაც ის ჯერჯერობით მოგებაზე ვერ გადის და ამიტომ ტარიფებს ვერ ამცირებენ. ჩვენ უნდა ვნახოთ ეს ფინანსური დოკუმენტაცია. მას შემდეგ რაც დეტალურად შევისწავლით ფინანსურ დოკუმენტაციას, მოგვეცემა იმის თქმის საშუალება, რამდენად შესაძლებელია ტარიფების შეცვლა", - აღნიშნა ნარმანიამ.

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია