Google -ის ღირებულება 40%-ით გაიზარდა და ახლა ის 159 მილიარდ დოლარს შეადგენს.
ერთ-ერთი უმსხვილესი ანალიტიკური კომპანიის Millward Brown -ის შეფასებით, ამერიკული კორპორაცია Google მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდია.
შედეგების მიხედვით, Google -ის ღირებულება 40%-ით გაიზარდა და ახლა ის 159 მლრდ დოლარს შეადგენს. მაშინ როდესაც Apple-ი შესამჩნევად, 20%-ით გაიაფდა და ახლა მისი ღირებულება 148 მლრდ დოლარია.
რეიტინგში მესამე ადგილი კიდევ ერთმა ტექნოლოგიურმა კომპანიამ IBM-მა დაიკავა. კორპორაციის ბრენდის ღირებულება 4%-ით გაიაფდა და 107 მლრდ დოლარი შეადგინა, თუმცა ამის მიუხედავად კორპორაციამ შეძლო შარშანდელი პოზიციის შენარჩუნება.