პროდუქტი და მისი შეფუთვა ორი განსხვავებული რამაა. რეალურად, ჩვენ მოვიხმართ მხოლოდ პროდუქტს, შეფუთვა კი ნაგვის ურნაში აღმოჩნდება ხოლმე.
მაგრამ სინამდვილეში, პროდუქციის შეფუთვას მნიშვნელოვნად შეუძლია გაზარდოს მისი მოხმარება (არა ხარისხის დაწევის ხარჯზე), დაამახსოვრებს რა თავს მომხმარებელს. ამას გარდა, შეფუთვას შეუძლია მეტი ინფორმაცია მიაწოდოს მომხმარებელს მხოლოდ ერთი შეხედვით, უბრალოდ გაახალისოს იგი ან ხაზი გაუსვას თავად პროდუქტის რომელიმე ნიშან-თვისებას. ამ მხრივ, დიზაინერთა შრომა, წარმოსახვა და კრეატიული მიდგომა ნამდვილად ფასდება და გაყიდვებში აისახება.
გთავაზობთ ორიგინალურად და საინტერესოდ შეფუთულ პროდუქციას: