უახლოეს მომავალში, ე.წ. ყვითელ სამარშრუტო ტაქსებში, მხოლოდ ერთი რადიოს მოსმენა იქნება შესაძლებელი. ჩვენ დავუკავშირდით ამ იდეის ავტორს, რეჟისორ გოგა ხაინდრავას და კომენტარი ვთხოვეთ:
- ეს იქნება რადიომაუწყებლობა, რომელსაც ჩვენ კომპანია "მიკროავტობუსთან" ერთად ვანხორციელებთ. რადიო სპეციალურად იმ მოქალაქეებისათვის იქნება, ყველა იმ ადამიანისთვის ვინც მიკროავტობუსით სარგებლობს.
-რეკლამა თუ გავა რადიოს ეთერით?
-ბუნებრივია, რეკლამაც იქნება.
- ბატონო, გოგა დამკვეთი, რომელსაც სწორედ ამ სეგმენტზე აქვს გათვლილი რეკლამა, სხვა კომპანიაში რეკლამას აღარ მიიტანს და ეს რაა, თუ არა მონოპოლიზაცია?
- უამრავი ტრანსპორტია და იქ არ ისმენენ რადიოს? სამი მილიონი მანქანა დადის ქვეყანაში და იქ ალბათ მოისმენენ.
- და სამარშრუტო ტაქსის მგზავრებს რომ ართმევთ ამ სარეკლამო კომპანიებს?
- მაგას მე რატომ მეკითხებით? კითხეთ იმ კომპანიას, რომელიც რეკლამას უკვეთავს. ახლა რეიტინგების მიხედვით მიაქვთ რეკლამები. საერთოდაც, ესა თუ ის კომპანია სად და როგორ მიიტანს რეკლამას, მე საიდან უნდა ვიცოდე?!
- ასეთი რამ რომ წინა ხელისუფლების დროს ექნა ვინმეს, მოიწონებდით?
- რატომ არ უნდა მომწონებოდა? თუ კარგს გააკეთებს ვინმე, ყველას ღმერთმა ხელი მოუმართოს. ეს რადიო იქნება კომფორტული მგზავრებისათვის, რადგან იგი სპეციალურად მათთვის შეიქმნება. რადიო მათ ინფორმაციას მიაწვდის და ყველანაირ ინტერესს დააკმაყოფილებს. ეს იქნება ერთადერთი რადიო, რომელიც სრულად მგზავრზე იქნება ორიენტირებული. ეთერში გასული გადაცემების ტიპაჟი კვლევების შედეგად ჩამოყალიბდება, რაც უკეთესია, რადგან დღეს მგზავრები ერთი ადამიანის, მძღოლის გემოვნებაზე არიან დამოკიდებულნი. რადიო სრულად დააკმაყოფილებს მგზავრთა ინტერესებს. მაგ. "მაკდონალდსში" თქვენ შეგიძლიათ მხოლოდ კოკა-კოლას დალევა, სხვა გაზიანი სასმელის შეძენა კი არ შეგიძლიათ. რა, ამ დროს ჩემი უფლებები იზღუდება? ბუნებრივია, არა. ისე არ შეიზღუდება მგზავრის უფლებაც ამ რადიოს მოსმენისას.