მსოფლიო
პოლიტიკა
კულტურა/შოუბიზნესი

24

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამერვე დღე დაიწყება 02:47-ზე, მთვარე ტყუპშია – შეგიძლიათ დაიწყოთ ნებისმიერი საქმე. განსაკუთრებით მიწისა და უძრავი ქონების შესაძენად. აკეთეთ ბიზნესი და იმუშავეთ. დაიწყეთ ახალი საქმეები. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. გააფორმეთ მნიშვნელოვანი დოკუმენტები, ხელშეკრულებები და კონტრაქტები. შეინარჩუნეთ სიმშვიდე და კეთილგანწყობა ყველა საკითხში. საიდუმლოდ შეინახეთ თქვენი წარმატებები და მიღწევები. უხვად მიირთვით მწვანილი, ხილი და ბოსტნეული. უმჯობესია რაციონიდან გამორიცხოთ მარცვლეული და ცხოველური საკვები.
სპორტი
სამართალი
Faceამბები
სამხედრო
მოზაიკა
საზოგადოება
მეცნიერება
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ქართული ჩაცმულობის გოიმური ტენდენციები - "საქართველოში საპანაშვიდე მოდა მძლავრობს"
ქართული ჩაცმულობის გოიმური ტენდენციები - "საქართველოში საპანაშვიდე მოდა მძლავრობს"

სა­ქარ­თ­ვე­ლო­ში ზამ­თ­რის სე­ზონ­ზე, სუს­ხი­ან ამინ­დ­ში, ბეწ­ვე­უ­ლის­გან დამ­ზა­დე­ბუ­ლი სა­მო­სის გა­მო­ყე­ნე­ბა აქ­ტუ­ა­ლუ­რი და მო­დუ­რა. დღეს ბეწ­ვის სა­მო­სი აც­ვია არა მხო­ლოდ ჩვენს ბე­ბი­ებს, არა­მედ ახალ­გაზ­რ­დებს და ბავ­შ­ვებ­საც კი. ქურ­ქე­ბი რომ სა­ქარ­თვე­ლო­ში ძა­ლი­ან უყ­ვართ, ოპე­რის გახ­სნის ცე­რე­მო­ნი­ალ­ზეც გა­მოჩ­ნდა. სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში ორი დღეა აქ­ტი­უ­რად გა­ნი­ხი­ლა­ვენ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე მიწ­ვე­ულ­თა ჩაც­მუ­ლო­ბას...

მარ­თა­ლია, მო­დუ­რი და ლა­მა­ზი ბეწ­ვი სი­ცი­ვის­გა­ნაც გვი­ცავს, თუმ­ცა არის ერ­თი პრობ­ლე­მა - საბ­რა­ლო ცხო­ვე­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც ადა­მი­ა­ნე­ბის გაზ­რ­დილ მო­თხოვ­ნი­ლე­ბებს ეწი­რე­ბი­ან. თბი­ლი­სის მა­ღა­ზი­ებ­ში ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვის­გან შექ­მ­ნი­ლი სა­მო­სი მრავ­ლა­დაა და მომ­ხ­მა­რე­ბე­ლიც ბევ­რი ჰყავს.

ამ სა­კითხ­ზე ცხო­ველ­თა უფ­ლე­ბე­ბის დაც­ვის კო­მი­ტე­ტის თავ­მჯ­დო­მა­რეს, თი­ნა­თინ ჭავ­ჭა­ნი­ძეს ვე­სა­უბ­რეთ:

- ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვის­გან შე­კე­რი­ლი სა­მო­სის პო­პუ­ლა­რო­ბა ქვეყ­ნის ჩა­მორ­ჩე­ნი­ლო­ბის მა­ნიშ­ნე­ბე­ლია. ჩვენს კლი­მა­ტურ პი­რო­ბებ­ში არა­ნა­ი­რი აუცი­ლებ­ლო­ბა არ არის, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვი გვეც­ვას. მით უმე­ტეს, რო­ცა არ­სე­ბობს ხა­რის­ხი­ა­ნი ხე­ლოვ­ნუ­რი ბეწ­ვი. 21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვის ჩაც­მა ცუდ ტო­ნად მი­იჩ­ნე­ვა. წარ­მო­იდ­გი­ნეთ, მხო­ლოდ იმის­თ­ვის, რომ შენ კარ­გად გა­მო­ი­ყუ­რე­ბო­დე, ცო­ცხა­ლი არ­სე­ბა უნ­და მოკ­ლა, გა­ატყა­ვო და ჩა­იც­ვა, არა­და, მე პი­რი­ქით მგო­ნია. ადა­მი­ა­ნის სხე­ულ­ზე მორ­გე­ბუ­ლი მე­ლი­ის­თა­ვი­ა­ნი ბეწ­ვი ცუ­დი გე­მოვ­ნე­ბის ნი­შა­ნია. ზნე­ო­ბა უკ­ვე ცალ­კე თე­მაა - რო­დე­საც თავს უფ­ლე­ბას აძ­ლევ, ცო­ცხა­ლი არ­სე­ბა შეს­წი­რო შენს ვი­თომ კარგ გა­რეგ­ნო­ბას. სამ­წუ­ხა­როდ, დღეს სა­ქარ­თ­ვე­ლო­ში 60-იანი წლე­ბის სა­პა­ნაშ­ვი­დე მო­და მძლავ­რობს. მსოფ­ლი­ო­ში თუ­კი ვინ­მეს შერ­ჩა ასე­თი მენ­ტა­ლო­ბა, დას­ცი­ნი­ან და სა­ღე­ბა­ვებს ას­ხა­მენ, იმი­ტომ, რომ ეს არის უზ­ნე­ო­ბა.

- ბეწ­ვე­უ­ლი ოდით­გან­ვე პო­პუ­ლა­რუ­ლი იყო, თა­ნაც ის ადა­მი­ა­ნე­ბი ხომ არ კლა­ვენ ცხო­ვე­ლებს, ვი­საც ეს აც­ვია?

- ჩვენს ბე­ბი­ებს არ­ჩე­ვა­ნი არ ჰქონ­დათ, მას შემ­დეგ კი ძა­ლი­ან ბევ­რი რამ შე­იც­ვა­ლა. ად­რე თუ ბეწ­ვი გეც­ვა, ეს სიმ­დიდ­რის მაჩ­ვე­ნე­ბელი იყო. მგო­ნია, რომ ეს ტენ­დენ­ცია ცო­ტა მოძ­ველ­და. თი­თო­ე­ულ­მა ჩვენ­გან­მა უნ­და გა­აც­ნო­ბი­ე­როს, რომ ამ ბეწ­ვის მიღ­მა ცო­ცხა­ლი არ­სე­ბა იყო და ეს ბეწ­ვი მას­ზე მე­ტად სჭირ­დე­ბო­და. თუ­კი ვინ­მეს აინ­ტე­რე­სებს, რო­გორ ატყა­ვე­ბენ ცხო­ვე­ლებს, ყველ­გან დევს ასე­თი სა­ხის ვი­დე­ო­მა­სა­ლა და შე­უძ­ლი­ათ ნა­ხონ. ამას მთე­ლი მსოფ­ლიო გმობს. ეგებ რა­მე­ში მა­ინც ავუ­წყოთ ფე­ხი და­ნარ­ჩენ სამ­ყა­როს? არ შე­იძ­ლე­ბა ხე­ებს ჭრი­დე, ცხო­ველს ატყა­ვებ­დე და გე­გო­ნოს, რომ ევ­რო­პის­კენ მი­დი­ხარ. პი­რი­ქით, მი­დი­ხარ პირ­ველ­ყო­ფი­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­კენ.

სა­ინ­ტე­რე­სოა, რას ფიქ­რო­ბენ ამ სა­­კითხ­ზე ჩვე­ნი თა­ნა­მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი:

ნი­ნო, 42 წლის:

- ბეწ­ვის ქურ­ქი ვი­ზუ­ა­ლუ­რად ლა­მა­ზია, თა­ნაც ზამ­თარ­ში მი­სი გა­მო­ყე­ნე­ბა ძა­ლი­ან პრაქ­ტი­კუ­ლია. მე პი­რა­დად ძვი­რად ღი­რე­ბუ­ლი ქურ­ქის შე­ძე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბა არა მაქვს, ბეწ­ვის ქუ­დებს კი სი­ა­მოვ­ნე­ბით ვი­ყე­ნებ. მარ­თა­ლია, ამ ყვე­ლა­ფერს ცხო­ვე­ლე­ბი ეწი­რე­ბი­ან, მაგ­რამ ამ ლო­გი­კას თუ მივ­ყ­ვე­ბით, მა­შინ არც მა­თი ხორ­ცი უნ­და მი­ვირ­თ­ვათ. ცხო­ველ­თა დამ­ც­ვე­ლე­ბი ერ­თ­სა და იმა­ვეს გა­ი­ძა­ხი­ან და ამ დროს ხორცს მშვე­ნივ­რად მი­ირ­თ­მე­ვენ. თა­ნაც ეს ჩვენ არ გა­მოგ­ვი­გო­ნია, ბეწ­ვის­გან შე­კე­რილ ქურ­ქებს დი­დი ხა­ნია იყე­ნე­ბენ, ასე რომ, ამა­ზე ლა­პა­რა­კი ცო­ტა უაზ­რო­ბად მეჩ­ვე­ნე­ბა.

ნა­თია, 35 წლის:

- მე ჩემს შვილ­საც ვუ­ყი­დე ბეწ­ვის ქურ­ქი, რად­გან ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვი ბევ­რად ხა­რის­ხი­ა­ნი და თბი­ლია. რო­ცა ყინ­ვა და სი­ცი­ვეა, რა­ტო­მაც არ უნ­და ჩა­ვიც­ვათ? ცხო­ვე­ლე­ბი კი მე­ცო­დე­ბი­ან, მაგ­რამ ჩვენც გვჭირ­დე­ბა ხა­რის­ხი­ა­ნი სა­მო­სი.

თე­მო, 27 წლის:

- სა­ში­ნე­ლე­ბაა, გო­გო­ნე­ბი მხარ­ზე მოგ­დე­ბუ­ლი მე­ლი­ის თა­ვე­ბით რომ და­დი­ან ქუ­ჩა­ში. ცხო­ველს რომ თა­ვი და­ვა­ნე­ბოთ, დი­დი გო­ი­მო­ბაა 21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში ახალ­გაზ­რ­და ქა­ლი ბე­ბი­ის ბეწ­ვით რომ და­დის. მა­რაზ­მია, ასე რომ ექ­ცე­ვი­ან ცხო­ვე­ლებს თა­ვი­ან­თი "სვეც­კო­ბის" გა­მო.

ქეთი სა­გი­ნაშ­ვი­ლი

AMBEBI.GE

ნა­ხეთ ვი­დეო| რა ღირს "შუ­ბე­ბი" თბი­ლის­ში: "ზო­გი­ერ­თის ფასი 20 000 დო­ლარს აღ­წევს"

იხი­ლეთ ასე­ვე: "ძლივს გაჩ­ნდა შან­სი ამო­ე­ღოთ კა­რა­დი­დან, შე­მო­ეხ­ვი­ათ მკვდა­რი ცხო­ვე­ლი" - ოპე­რის გახ­სნა­ზე მი­სუ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბა გა­აკ­რი­ტი­კეს

am sa­kiTx­ze "yve­la si­ax­les~ cxo­vel­Ta uf­le­be­bis dac­vis ko­mi­te­tis Tav­mj­do­ma­re Ti­na­Tin Wav­Wa­ni­Ze esa­ub­re­ba:

_ na­tu­ra­lu­ri bew­vis­gan Se­ke­ri­li sa­mo­sis po­pu­la­ro­ba qvey­nis Ca­mor­Ce­ni­lo­bis ma­niS­ne­be­lia. Cvens kli­ma­tur pi­ro­beb­Si ara­na­i­ri auci­leb­lo­ba ar aris, na­tu­ra­lu­ri bew­vi gvec­vas. miT ume­tes, ro­ca ar­se­bobs xa­ris­xi­a­ni xe­lov­nu­ri bew­vi. 21-e sa­u­ku­ne­Si na­tu­ra­lu­ri bew­vis Cac­ma cud to­nad mi­iC­ne­va. war­mo­id­gi­neT, mxo­lod imis­T­vis, rom Sen kar­gad ga­mo­i­yu­re­bo­de, cocxa­li ar­se­ba un­da mok­la, ga­atya­vo da Ca­ic­va, ara­da, me pi­ri­qiT mgo­nia. ada­mi­a­nis sxe­ul­ze mor­ge­bu­li me­li­is­Ta­vi­a­ni bew­vi cu­di ge­mov­ne­bis ni­Sa­nia. zne­o­ba uk­ve cal­ke Te­maa _ ro­de­sac Tavs uf­le­bas aZ­lev, cocxa­li ar­se­ba Ses­wi­ro Sens vi­Tom karg ga­reg­no­bas. sam­wu­xa­rod, dRes sa­qar­T­ve­lo­Si 60-iani wle­bis sa­pa­naS­vi­de mo­da mZlav­robs. msof­li­o­Si Tu­ki vin­mes Ser­Ca ase­Ti men­ta­lo­ba, das­ci­ni­an da sa­Re­ba­vebs as­xa­men, imi­tom, rom es aris uz­ne­o­ba.

_ bew­ve­u­li odiTganve po­pu­la­ru­li iyo, Ta­nac is ada­mi­a­ne­bi xom ar kla­ven cxo­ve­lebs, vi­sac es ac­via?

_ Cvens be­bi­ebs ar­Ce­va­ni ar hqon­daT, mas Sem­deg ki Za­li­an bev­ri ram Se­ic­va­la. ad­re Tu bew­vi gec­va, es sim­did­ris maC­ve­ne­beli iyo. mgo­nia, rom es ten­den­cia co­ta moZ­vel­da. Ti­To­e­ul­ma Cven­gan­ma un­da ga­ac­no­bi­e­ros, rom am bew­vis miR­ma cocxa­li ar­se­ba iyo da es bew­vi mas­ze me­tad sWir­de­bo­da. Tu­ki vin­mes ain­te­re­sebs, ro­gor atya­ve­ben cxo­ve­lebs, yvel­gan devs ase­Ti sa­xis vi­de­o­ma­sa­la da Se­uZ­li­aT na­xon. amas mTe­li msof­lio gmobs. egeb ra­me­Si ma­inc avuwyoT fe­xi da­nar­Cen sam­ya­ros? ar Se­iZ­le­ba xe­ebs Wri­de, cxo­vels atya­veb­de da ge­go­nos, rom ev­ro­pis­ken mi­di­xar. pi­ri­qiT, mi­di­xar pir­vel­yo­fi­li sa­zo­ga­do­e­bis­ken.

sa­in­te­re­soa, ras fiq­ro­ben am sa­­kiTx­ze Cve­ni Ta­na­mo­qa­la­qe­e­bi:

ni­no, 42 wlis:

_ bew­vis qur­qi vi­zu­a­lu­rad la­ma­zia, Ta­nac zam­Tar­Si mi­si ga­mo­ye­ne­ba Za­li­an praq­ti­ku­lia. me pi­ra­dad Zvi­radD Rirebuli qur­qis Se­Ze­nis sa­Su­a­le­ba ara maqvs, bew­vis qu­debs ki si­a­mov­ne­biT vi­ye­neb. mar­Ta­lia, am yve­la­fers cxo­ve­le­bi ewi­re­bi­an, mag­ram am lo­gi­kas Tu miv­y­ve­biT, ma­Sin arc ma­Ti xor­ci un­da mi­vir­T­vaT. cxo­vel­Ta dam­c­ve­le­bi er­T­sa da ima­ves ga­i­Za­xi­an da am dros xorcs mSve­niv­rad mi­ir­T­me­ven. Ta­nac es Cven ar ga­mog­vi­go­nia, bew­vis­gan Se­ke­ril qur­qebs di­di xa­nia iye­ne­ben, ase rom, ama­ze la­pa­ra­ki co­ta uaz­ro­bad meC­ve­ne­ba.

na­Tia, 35 wlis:

_ me Cems Svil­sac vu­yi­de bew­vis qur­qi, rad­gan na­tu­ra­lu­ri bew­vi bev­rad xa­ris­xi­a­ni da Tbi­lia. ro­ca yin­va da si­ci­vea, ra­to­mac ar un­da Ca­vic­vaT? cxo­ve­le­bi ki me­co­de­bi­an, mag­ram Cvenc gvWir­de­ba xa­ris­xi­a­ni sa­mo­si.

Te­mo, 27 wlis:

_ sa­Si­ne­le­baa, go­go­ne­bi mxar­ze mog­de­bu­li me­li­is Ta­ve­biT rom da­di­an qu­Ca­Si. cxo­vels rom Ta­vi da­va­ne­boT, di­di go­i­mo­baa 21-e sa­u­ku­ne­Si axal­gaz­r­da qa­li be­bi­is bew­viT rom da­dis. ma­raz­mia, ase rom eq­ce­vi­an cxo­ve­lebs Ta­vi­an­Ti "svec­ko­bis~ ga­mo.

ქართული ჩაცმულობის გოიმური ტენდენციები - "საქართველოში საპანაშვიდე მოდა მძლავრობს"

ქართული ჩაცმულობის გოიმური ტენდენციები - "საქართველოში საპანაშვიდე მოდა მძლავრობს"

სა­ქარ­თ­ვე­ლო­ში ზამ­თ­რის სე­ზონ­ზე, სუს­ხი­ან ამინ­დ­ში, ბეწ­ვე­უ­ლის­გან დამ­ზა­დე­ბუ­ლი სა­მო­სის გა­მო­ყე­ნე­ბა აქ­ტუ­ა­ლუ­რი და მო­დუ­რა. დღეს ბეწ­ვის სა­მო­სი აც­ვია არა მხო­ლოდ ჩვენს ბე­ბი­ებს, არა­მედ ახალ­გაზ­რ­დებს და ბავ­შ­ვებ­საც კი. ქურქები რომ საქართველოში ძალიან უყვართ, ოპერის გახსნის ცერემონიალზეც გამოჩნდა. სოციალურ ქსელში ორი დღეა აქტიურად განიხილავენ ღონისძიებაზე მიწვეულთა ჩაცმულობას...

მარ­თა­ლია, მო­დუ­რი და ლა­მა­ზი ბეწ­ვი სი­ცი­ვის­გა­ნაც გვი­ცავს, თუმ­ცა არის ერ­თი პრობ­ლე­მა - საბ­რა­ლო ცხო­ვე­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც ადა­მი­ა­ნე­ბის გაზ­რ­დილ მოთხოვ­ნი­ლე­ბებს ეწი­რე­ბი­ან. თბი­ლი­სის მა­ღა­ზი­ებ­ში ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვის­გან შექ­მ­ნი­ლი სა­მო­სი მრავ­ლა­დაა და მომ­ხ­მა­რე­ბე­ლიც ბევ­რი ჰყავს.

ამ სა­კითხ­ზე ცხო­ველ­თა უფ­ლე­ბე­ბის დაც­ვის კო­მი­ტე­ტის თავ­მჯ­დო­მა­რეს, თი­ნა­თინ ჭავ­ჭა­ნი­ძეს ვესაუბრეთ:

- ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვის­გან შე­კე­რი­ლი სა­მო­სის პო­პუ­ლა­რო­ბა ქვეყ­ნის ჩა­მორ­ჩე­ნი­ლო­ბის მა­ნიშ­ნე­ბე­ლია. ჩვენს კლი­მა­ტურ პი­რო­ბებ­ში არა­ნა­ი­რი აუცი­ლებ­ლო­ბა არ არის, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვი გვეც­ვას. მით უმე­ტეს, რო­ცა არ­სე­ბობს ხა­რის­ხი­ა­ნი ხე­ლოვ­ნუ­რი ბეწ­ვი. 21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვის ჩაც­მა ცუდ ტო­ნად მი­იჩ­ნე­ვა. წარ­მო­იდ­გი­ნეთ, მხო­ლოდ იმის­თ­ვის, რომ შენ კარ­გად გა­მო­ი­ყუ­რე­ბო­დე, ცოცხა­ლი არ­სე­ბა უნ­და მოკ­ლა, გა­ატყა­ვო და ჩა­იც­ვა, არა­და, მე პი­რი­ქით მგო­ნია. ადა­მი­ა­ნის სხე­ულ­ზე მორ­გე­ბუ­ლი მე­ლი­ის­თა­ვი­ა­ნი ბეწ­ვი ცუ­დი გე­მოვ­ნე­ბის ნი­შა­ნია. ზნე­ო­ბა უკ­ვე ცალ­კე თე­მაა - რო­დე­საც თავს უფ­ლე­ბას აძ­ლევ, ცოცხა­ლი არ­სე­ბა შეს­წი­რო შენს ვი­თომ კარგ გა­რეგ­ნო­ბას. სამ­წუ­ხა­როდ, დღეს სა­ქარ­თ­ვე­ლო­ში 60-იანი წლე­ბის სა­პა­ნაშ­ვი­დე მო­და მძლავ­რობს. მსოფ­ლი­ო­ში თუ­კი ვინ­მეს შერ­ჩა ასე­თი მენ­ტა­ლო­ბა, დას­ცი­ნი­ან და სა­ღე­ბა­ვებს ას­ხა­მენ, იმი­ტომ, რომ ეს არის უზ­ნე­ო­ბა.

- ბეწ­ვე­უ­ლი ოდითგანვე პო­პუ­ლა­რუ­ლი იყო, თა­ნაც ის ადა­მი­ა­ნე­ბი ხომ არ კლა­ვენ ცხო­ვე­ლებს, ვი­საც ეს აც­ვია?

- ჩვენს ბე­ბი­ებს არ­ჩე­ვა­ნი არ ჰქონ­დათ, მას შემ­დეგ კი ძა­ლი­ან ბევ­რი რამ შე­იც­ვა­ლა. ად­რე თუ ბეწ­ვი გეც­ვა, ეს სიმ­დიდ­რის მაჩ­ვე­ნე­ბელი იყო. მგო­ნია, რომ ეს ტენ­დენ­ცია ცო­ტა მოძ­ველ­და. თი­თო­ე­ულ­მა ჩვენ­გან­მა უნ­და გა­აც­ნო­ბი­ე­როს, რომ ამ ბეწ­ვის მიღ­მა ცოცხა­ლი არ­სე­ბა იყო და ეს ბეწ­ვი მას­ზე მე­ტად სჭირ­დე­ბო­და. თუ­კი ვინ­მეს აინ­ტე­რე­სებს, რო­გორ ატყა­ვე­ბენ ცხო­ვე­ლებს, ყველ­გან დევს ასე­თი სა­ხის ვი­დე­ო­მა­სა­ლა და შე­უძ­ლი­ათ ნა­ხონ. ამას მთე­ლი მსოფ­ლიო გმობს. ეგებ რა­მე­ში მა­ინც ავუწყოთ ფე­ხი და­ნარ­ჩენ სამ­ყა­როს? არ შე­იძ­ლე­ბა ხე­ებს ჭრი­დე, ცხო­ველს ატყა­ვებ­დე და გე­გო­ნოს, რომ ევ­რო­პის­კენ მი­დი­ხარ. პი­რი­ქით, მი­დი­ხარ პირ­ველ­ყო­ფი­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­კენ.

სა­ინ­ტე­რე­სოა, რას ფიქ­რო­ბენ ამ სა­­კითხ­ზე ჩვე­ნი თა­ნა­მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი:

ნი­ნო, 42 წლის:

- ბეწ­ვის ქურ­ქი ვი­ზუ­ა­ლუ­რად ლა­მა­ზია, თა­ნაც ზამ­თარ­ში მი­სი გა­მო­ყე­ნე­ბა ძა­ლი­ან პრაქ­ტი­კუ­ლია. მე პი­რა­დად ძვი­რად ღირებული ქურ­ქის შე­ძე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბა არა მაქვს, ბეწ­ვის ქუ­დებს კი სი­ა­მოვ­ნე­ბით ვი­ყე­ნებ. მარ­თა­ლია, ამ ყვე­ლა­ფერს ცხო­ვე­ლე­ბი ეწი­რე­ბი­ან, მაგ­რამ ამ ლო­გი­კას თუ მივ­ყ­ვე­ბით, მა­შინ არც მა­თი ხორ­ცი უნ­და მი­ვირ­თ­ვათ. ცხო­ველ­თა დამ­ც­ვე­ლე­ბი ერ­თ­სა და იმა­ვეს გა­ი­ძა­ხი­ან და ამ დროს ხორცს მშვე­ნივ­რად მი­ირ­თ­მე­ვენ. თა­ნაც ეს ჩვენ არ გა­მოგ­ვი­გო­ნია, ბეწ­ვის­გან შე­კე­რილ ქურ­ქებს დი­დი ხა­ნია იყე­ნე­ბენ, ასე რომ, ამა­ზე ლა­პა­რა­კი ცო­ტა უაზ­რო­ბად მეჩ­ვე­ნე­ბა.

ნა­თია, 35 წლის:

- მე ჩემს შვილ­საც ვუ­ყი­დე ბეწ­ვის ქურ­ქი, რად­გან ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ბეწ­ვი ბევ­რად ხა­რის­ხი­ა­ნი და თბი­ლია. რო­ცა ყინ­ვა და სი­ცი­ვეა, რა­ტო­მაც არ უნ­და ჩა­ვიც­ვათ? ცხო­ვე­ლე­ბი კი მე­ცო­დე­ბი­ან, მაგ­რამ ჩვენც გვჭირ­დე­ბა ხა­რის­ხი­ა­ნი სა­მო­სი.

თე­მო, 27 წლის:

- სა­ში­ნე­ლე­ბაა, გო­გო­ნე­ბი მხარ­ზე მოგ­დე­ბუ­ლი მე­ლი­ის თა­ვე­ბით რომ და­დი­ან ქუ­ჩა­ში. ცხო­ველს რომ თა­ვი და­ვა­ნე­ბოთ, დი­დი გო­ი­მო­ბაა 21-ე სა­უ­კუ­ნე­ში ახალ­გაზ­რ­და ქა­ლი ბე­ბი­ის ბეწ­ვით რომ და­დის. მა­რაზ­მია, ასე რომ ექ­ცე­ვი­ან ცხო­ვე­ლებს თა­ვი­ან­თი "სვეც­კო­ბის" გა­მო.

ქეთი საგინაშვილი

AMBEBI.GE

ნახეთ ვიდეო| რა ღირს "შუბები" თბილისში: "ზოგიერთის ფასი 20 000 დოლარს აღწევს"

იხილეთ ასევე:   "ძლივს გაჩნდა შანსი ამოეღოთ კარადიდან, შემოეხვიათ მკვდარი ცხოველი" - ოპერის გახსნაზე მისული საზოგადოება გააკრიტიკეს

am sa­kiTx­ze `yve­la si­ax­les~ cxo­vel­Ta uf­le­be­bis dac­vis ko­mi­te­tis Tav­mj­do­ma­re  Ti­na­Tin Wav­Wa­ni­Ze esa­ub­re­ba:

_ na­tu­ra­lu­ri bew­vis­gan Se­ke­ri­li sa­mo­sis po­pu­la­ro­ba qvey­nis Ca­mor­Ce­ni­lo­bis ma­niS­ne­be­lia. Cvens  kli­ma­tur pi­ro­beb­Si ara­na­i­ri auci­leb­lo­ba ar aris, na­tu­ra­lu­ri bew­vi gvec­vas. miT ume­tes, ro­ca ar­se­bobs xa­ris­xi­a­ni xe­lov­nu­ri bew­vi. 21-e sa­u­ku­ne­Si na­tu­ra­lu­ri bew­vis Cac­ma cud to­nad mi­iC­ne­va. war­mo­id­gi­neT, mxo­lod imis­T­vis, rom Sen kar­gad ga­mo­i­yu­re­bo­de, cocxa­li ar­se­ba un­da mok­la, ga­atya­vo da Ca­ic­va, ara­da, me pi­ri­qiT mgo­nia. ada­mi­a­nis sxe­ul­ze mor­ge­bu­li me­li­is­Ta­vi­a­ni  bew­vi cu­di ge­mov­ne­bis ni­Sa­nia. zne­o­ba uk­ve cal­ke Te­maa _ ro­de­sac Tavs uf­le­bas aZ­lev, cocxa­li ar­se­ba Ses­wi­ro Sens vi­Tom karg ga­reg­no­bas. sam­wu­xa­rod, dRes sa­qar­T­ve­lo­Si 60-iani wle­bis sa­pa­naS­vi­de mo­da mZlav­robs. msof­li­o­Si Tu­ki vin­mes Ser­Ca ase­Ti men­ta­lo­ba, das­ci­ni­an da sa­Re­ba­vebs as­xa­men, imi­tom, rom es aris uz­ne­o­ba.

_ bew­ve­u­li odiTganve po­pu­la­ru­li iyo, Ta­nac  is ada­mi­a­ne­bi xom ar kla­ven cxo­ve­lebs, vi­sac es ac­via?

_ Cvens be­bi­ebs ar­Ce­va­ni ar hqon­daT, mas Sem­deg ki Za­li­an bev­ri ram Se­ic­va­la. ad­re Tu bew­vi gec­va, es sim­did­ris  maC­ve­ne­beli iyo. mgo­nia, rom es ten­den­cia co­ta moZ­vel­da. Ti­To­e­ul­ma  Cven­gan­ma un­da ga­ac­no­bi­e­ros, rom am bew­vis miR­ma cocxa­li ar­se­ba iyo da es bew­vi mas­ze me­tad sWir­de­bo­da. Tu­ki vin­mes ain­te­re­sebs, ro­gor atya­ve­ben cxo­ve­lebs, yvel­gan devs ase­Ti sa­xis vi­de­o­ma­sa­la da Se­uZ­li­aT na­xon. amas mTe­li msof­lio gmobs. egeb ra­me­Si ma­inc avuwyoT fe­xi da­nar­Cen sam­ya­ros? ar Se­iZ­le­ba xe­ebs Wri­de, cxo­vels atya­veb­de da ge­go­nos, rom ev­ro­pis­ken mi­di­xar. pi­ri­qiT, mi­di­xar pir­vel­yo­fi­li sa­zo­ga­do­e­bis­ken.

sa­in­te­re­soa, ras fiq­ro­ben am sa­­kiTx­ze Cve­ni Ta­na­mo­qa­la­qe­e­bi:

ni­no, 42 wlis:

_ bew­vis  qur­qi vi­zu­a­lu­rad la­ma­zia, Ta­nac zam­Tar­Si mi­si ga­mo­ye­ne­ba Za­li­an praq­ti­ku­lia. me pi­ra­dad Zvi­radD Rirebuli qur­qis Se­Ze­nis  sa­Su­a­le­ba ara maqvs, bew­vis qu­debs ki si­a­mov­ne­biT vi­ye­neb. mar­Ta­lia, am yve­la­fers cxo­ve­le­bi ewi­re­bi­an, mag­ram am lo­gi­kas Tu miv­y­ve­biT, ma­Sin arc ma­Ti xor­ci  un­da mi­vir­T­vaT. cxo­vel­Ta dam­c­ve­le­bi er­T­sa da ima­ves ga­i­Za­xi­an da am dros  xorcs mSve­niv­rad mi­ir­T­me­ven.  Ta­nac es Cven ar ga­mog­vi­go­nia, bew­vis­gan Se­ke­ril qur­qebs  di­di xa­nia iye­ne­ben, ase rom, ama­ze la­pa­ra­ki co­ta uaz­ro­bad meC­ve­ne­ba.

na­Tia, 35 wlis:

_ me Cems Svil­sac vu­yi­de bew­vis qur­qi, rad­gan na­tu­ra­lu­ri bew­vi bev­rad xa­ris­xi­a­ni da Tbi­lia. ro­ca yin­va da si­ci­vea, ra­to­mac ar un­da Ca­vic­vaT? cxo­ve­le­bi ki me­co­de­bi­an, mag­ram Cvenc gvWir­de­ba xa­ris­xi­a­ni sa­mo­si.

Te­mo, 27 wlis:

_ sa­Si­ne­le­baa, go­go­ne­bi mxar­ze mog­de­bu­li me­li­is Ta­ve­biT rom da­di­an qu­Ca­Si. cxo­vels rom Ta­vi da­va­ne­boT, di­di go­i­mo­baa 21-e sa­u­ku­ne­Si axal­gaz­r­da qa­li be­bi­is bew­viT rom da­dis. ma­raz­mia, ase rom eq­ce­vi­an cxo­ve­lebs Ta­vi­an­Ti `svec­ko­bis~ ga­mo.

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია