თბილისში, 28 მაისს, 20:00 საათზე ჭავჭავაძის გამზირზე, ოფიციალურად გაიხსნა უნიქარდის პარტნიორ "ჯინსგალერიჯგუფში" შემავალი სამი ახალი ბრენდული მაღაზია. გახსნის ცერემონიალზე ასევე მოხდა ჯგუფის ახალისახელის - "დრესაპჯგუფი" და ლოგოს პრეზენტაცია. ახალი მაღაზიების გახსნასთან დაკავშირებით, 7 ივნისის ჩათვლით "დრესაპჯგუფის" ყველა მაღაზიაში Lee & Wrangler, Levis, Factory, Jeans Gallery და Mavi - უნიქარდზე გაორმაგებული ქულები დაგროვდება.
Lee & Wrangler, Levis, Factory- ეს ის მაღაზიებია, რომელშიც შოპინგი კიდევ ერთ ახალ მისამართზე, ამჯერად უკვეჭავჭავაძის 29 ნომერშიც იქნება შესაძლებელი. მაღაზიების გახსნას, კომპანიის მედია პატრნიორებთან, ბიზნეს პარტნიორებთან და ლოიალურ მომხმარებლებთან ერთად, ასევეესწრებოდნენ Lee-სადა Wrangler-ისევროპისადაახლოაღმოსავლეთისოფისისგაყიდვებისდირექტორიდამარკეტინგისკოორდინატორი. ახალი მაღაზიების გახსნასა და კომპანიის რებდენდინგთან დაკავშირებით კომენტარი ვთხოვეთ დრესაპჯგუფის მარკეტინგის დირექტორს - ირაკლი მკერვალიშვილს:
"მოგეხსენებათ რომ "დრესაპჯგუფი", რომელიცაქამდე "ჯინსგალერიჯგუფის" სახელით იყო ცნობილი, 1994 წლიდან არის წარმოდგენილი ქართულ ტანსაცმლის, ფეხსაცმლის, აქსესუარების ბაზარზე და უკვე 21 წელიაზრუნავსსაქართველოშიიმყველაზედემოკრატიულისტილისდამკვიდრებასადამხარდაჭერაზე, რასაცჯინსი, თავისუფალიცხოვრებისწესიდასაკუთარიინდივიდუალურისტილისშექმნაჰქვია.
კომპანიის გაფართოებამ და ახალი მიმართულებების, კერძოდ კი ფეხსაცმლის ხაზის გაძლიერებამ და ონლაინ გაყიდვების არხის დამატებამ, რომელიც უახლოეს მომავალში სრული დატვირთვით ამუშავდება , მოიტანა ჯგუფის რებრენდინგის საჭიროება. დრესაპჯგუფის სლოგანი: "ორიგინალიჩვენისტილია" დალოგოც - "ფრთიანი D" - სწორედჯგუფისმთავარიარსისგამოხატულებაა.
აღსაღნიშნია, რომ ჩვენ მუდმივად ვთავაზობდით და მომავალშიც უცვლელად შევთავაზებთ მომხმარებლებს მხოლოდ საერთაშორისო და ლეგენდარული ბრენდების ორიგინალ პროდუქციას, საკუთარი ყოველდღიური სტილის შესაქმნელად.
დრესაპ ჯგუფი სულ მალე კიდევ ერთ სიურპრიზს უმზადებს თბილისის მოსახლეობას ახალი მაღაზიის სახით."
როგორც ავღნიშნეთ, დრესაპჯგუფის მაღაზიათა ქსელში 7 ივნისის ჩათვლით მოქმედებს გაორმაგებული ქულების აქციაც, აღნიშნულ საკითხზე
გავესაუბრეთ უნიქარდის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერს ანა კოშაძეს:
"უნიქარდი 2010 წელს გამოჩნდა ბაზარზე და დღემდე ერთადერთი უნივერსალური დაგროვების ბარათია საქართველოში. ჩვენ მილიონამდე მომხმარებელს მრავალფეროვან არჩევანს ვთავაზობთ, როგორც საჩუქრების, ასევე პარტნიორების კუთხით. "დრესაპჯგუფი"უნიქარდის გამორჩეული პარტნიორია, 5 წლიანი თანამშრომლობის განმავლობაში, ბევრი საინტერესო ერთობლივი აქცია შევთავაზეთ მომხმარებლებს და მომავალშიც ვგეგმავთ ამ მიმართულებით ნაყოფიერ თანამშრომლობას."
R